You are not logged in.
sattumoisin tolosen ja feggyn joukkueessa vierailun tehnyt henkilö oli meikäläisen edustavampi puolisko.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Huomenna Kannakseen. Ituhippi ja Hevihirviö poissa, Happo-Dandy kai lähössä Lontooseen. Kunkku varmaan tulossa, mites Telaketjulepakko? Entäs sitten muut
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Huomenna Kannakseen. Ituhippi ja Hevihirviö poissa, Happo-Dandy kai lähössä Lontooseen. Kunkku varmaan tulossa, mites Telaketjulepakko? Entäs sitten muut
Seiskalta oon jossain. En tiedä kauan menee, eli tuskinpa tulen
[quote:fba97536a8="j-sus"]sattumoisin tolosen ja feggyn joukkueessa vierailun tehnyt henkilö oli meikäläisen edustavampi puolisko.
[/quote:fba97536a8]
Oli paremman näköinen...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
juhuuuu
:angry::center:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
voin tulla. eiks tää oo viimeinen visa?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Minuu pyyettiin vahvistukseks, mut ajattelin etten tule, kun olen flunssassa. Nyt alkaa kuitenkin tympiä siinä määrin elämä, maailma, totuus ja himassa nyhjääminen et voisin ehkä jopa. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tai siis jos se käy.
[quote:9232af0dfb="duidro"]Minuu pyyettiin vahvistukseks, mut ajattelin etten tule, kun olen flunssassa. Nyt alkaa kuitenkin tympiä siinä määrin elämä, maailma, totuus ja himassa nyhjääminen et voisin ehkä jopa. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Tai siis jos se käy.
[/quote:9232af0dfb]
kiva et tuut
[quote:f28ca9b3ec="mitten"]onko euroviisuteema jo ollut?
Lähen saman tien himaan, jos on euroviisuteema![/quote:f28ca9b3ec]
paitsi tietty jos kahlitaan sun pöytään
kuningas hoi! handcuffs mukaan!
[quote:796450a457="duidro"][quote:796450a457="mitten"]onko euroviisuteema jo ollut?
Lähen saman tien himaan, jos on euroviisuteema![/quote:796450a457]
paitsi tietty jos kahlitaan sun pöytään
kuningas hoi! handcuffs mukaan![/quote:796450a457]KINKYYYYYYyyy
Millos saunapano, oho ei oltukaan piffillä
Millos saunapano, oho ei oltukaan piffillä
Niin siis miten ootte nyt kelanneet sen torstain kanssa? Oon kai silloin pelaamassa futista, mut ehdin jossain vaiheessa. En mä kyllä mitään saunomassa ole.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0e88131477="Jean-Babtiste"]Millos saunapano, oho ei oltukaan piffillä
Niin siis miten ootte nyt kelanneet sen torstain kanssa? Oon kai silloin pelaamassa futista, mut ehdin jossain vaiheessa. En mä kyllä mitään saunomassa ole.[/quote:0e88131477]No tät ei tullu selvitettyy ajoissa tietenkään, jotenkin aattelin et se Komson matsi ois ollu myöhään, mut sehän onkin aika aikasin. Mut ku ei tässä yksin päätöksiä muutenkaan tehä, toivoisin seksustelua.
Ens viikon to ei mulle oikke käy ku pe klo 8.00 lääkärintarkistus.
[quote:7d8499dc79="hrmunoita"][quote:7d8499dc79="Jean-Babtiste"]Millos saunapano, oho ei oltukaan piffillä
Niin siis miten ootte nyt kelanneet sen torstain kanssa? Oon kai silloin pelaamassa futista, mut ehdin jossain vaiheessa. En mä kyllä mitään saunomassa ole.[/quote:7d8499dc79]No tät ei tullu selvitettyy ajoissa tietenkään, jotenkin aattelin et se Komson matsi ois ollu myöhään, mut sehän onkin aika aikasin. Mut ku ei tässä yksin päätöksiä muutenkaan tehä, toivoisin seksustelua.
Ens viikon to ei mulle oikke käy ku pe klo 8.00 lääkärintarkistus.[/quote:7d8499dc79]
Aa pitääkö tää olla torstaina?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c91ececbd2="Jean-Babtiste"][quote:c91ececbd2="hrmunoita"][quote:c91ececbd2="Jean-Babtiste"]Millos saunapano, oho ei oltukaan piffillä
Niin siis miten ootte nyt kelanneet sen torstain kanssa? Oon kai silloin pelaamassa futista, mut ehdin jossain vaiheessa. En mä kyllä mitään saunomassa ole.[/quote:c91ececbd2]No tät ei tullu selvitettyy ajoissa tietenkään, jotenkin aattelin et se Komson matsi ois ollu myöhään, mut sehän onkin aika aikasin. Mut ku ei tässä yksin päätöksiä muutenkaan tehä, toivoisin seksustelua.
Ens viikon to ei mulle oikke käy ku pe klo 8.00 lääkärintarkistus.[/quote:c91ececbd2]
Aa pitääkö tää olla torstaina?[/quote:c91ececbd2]
ei kait? ajateltiin vaan alustavasti et vetäis nyt torstaina kun se on se "tuttu musaviza aika" joka on ehkä kaikilla vielä päällä.
mun puolesta sopii mikä tahansa ilta
[quote:3122f53e80="hrmunoita"][quote:3122f53e80="Jean-Babtiste"][quote:3122f53e80="hrmunoita"][quote:3122f53e80="Jean-Babtiste"]Millos saunapano, oho ei oltukaan piffillä
Niin siis miten ootte nyt kelanneet sen torstain kanssa? Oon kai silloin pelaamassa futista, mut ehdin jossain vaiheessa. En mä kyllä mitään saunomassa ole.[/quote:3122f53e80]No tät ei tullu selvitettyy ajoissa tietenkään, jotenkin aattelin et se Komson matsi ois ollu myöhään, mut sehän onkin aika aikasin. Mut ku ei tässä yksin päätöksiä muutenkaan tehä, toivoisin seksustelua.
Ens viikon to ei mulle oikke käy ku pe klo 8.00 lääkärintarkistus.[/quote:3122f53e80]
Aa pitääkö tää olla torstaina?[/quote:3122f53e80]
ei kait? ajateltiin vaan alustavasti et vetäis nyt torstaina kun se on se "tuttu musaviza aika" joka on ehkä kaikilla vielä päällä.
mun puolesta sopii mikä tahansa ilta[/quote:3122f53e80]
Juu mullakin pelaa tänä torstaina huono peli. Ensi viikolla muu kuin torstai?
Sent from my iPhone 16
[quote:2799c4cb96="mitten"][quote:2799c4cb96="hrmunoita"][quote:2799c4cb96="Jean-Babtiste"][quote:2799c4cb96="hrmunoita"][quote:2799c4cb96="Jean-Babtiste"]Millos saunapano, oho ei oltukaan piffillä
Niin siis miten ootte nyt kelanneet sen torstain kanssa? Oon kai silloin pelaamassa futista, mut ehdin jossain vaiheessa. En mä kyllä mitään saunomassa ole.[/quote:2799c4cb96]No tät ei tullu selvitettyy ajoissa tietenkään, jotenkin aattelin et se Komson matsi ois ollu myöhään, mut sehän onkin aika aikasin. Mut ku ei tässä yksin päätöksiä muutenkaan tehä, toivoisin seksustelua.
Ens viikon to ei mulle oikke käy ku pe klo 8.00 lääkärintarkistus.[/quote:2799c4cb96]
Aa pitääkö tää olla torstaina?[/quote:2799c4cb96]
mun puolesta sopii mikä tahansa ilta[/quote:2799c4cb96]
Juu mullakin pelaa tänä torstaina huono peli. Ensi viikolla muu kuin torstai?[/quote:2799c4cb96]Olikohan jopa niin, että ens viikon perjantaiksi ei oltu merkitty kalenteriin vielä mitään (aamuisen läkärihomman lisäks).
mitä te oikein suunnittelette.. jos saa kysyä..
mitä te oikein suunnittelette.. jos saa kysyä..
Saunaorgioita. Miten niin?
Sent from my iPhone 16
[quote:d612a68b92="kri"]mitä te oikein suunnittelette.. jos saa kysyä..
Saunaorgioita. Miten niin?[/quote:d612a68b92]
ihan vaan siten että jos vaikka saisin tulla mukaan.
[quote:f0cdd654a9="Tomsk"][quote:f0cdd654a9="kri"]mitä te oikein suunnittelette.. jos saa kysyä..
Saunaorgioita. Miten niin?[/quote:f0cdd654a9]
ihan vaan siten että jos vaikka saisin tulla mukaan.[/quote:f0cdd654a9]Harri vois hoitaa tätä ja kertoa muillekin.
nyt alko kiinnostaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Porukkaa menossa Mascotin visaan huomenna? Eikös se jatku koko kesän...?
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Aika moni taitaa mennä Kumpulanlaaksoon höntsäilemään.
Jaa-a. Taitaa olla vähä hiljasta visailujen kanssa.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Joo, en ole tulossa.
Joo, Mascotissa käytiin voittamassa.
Hauska visa kun vetäjän höpötyksestä on vähän hankala
päätellä et kuinka monta pistettä tiimillä on, kuinka
kierrokselta lasketaan pisteet ja mikä se kysymys nyt oikeastaan
olikaan. Eikä tiimin nimeäkään varmaan lausuttu kertaakaan oikein.
Ihan kivaa silti, palkintona drinkkiliput ja jalkapallokuvioitu cd-r.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"