You are not logged in.
i'll play my la la shit for you anytime
pure sitä
aja sitä
Pystytkö sinä muka vaikuttamaan VPS:n mestaruustaisteluun
i'll play my la la shit for you anytime
Har... Anteeksi, Speer Guntin heruttelu lähtee jo käsistä!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
(En mä pysty osallistumaan muihin keskusteluihin kuin tähän. Ei tästä teidän foorumista ota mitään tolkkua.)
suosittelen aloittamista "vapaa keskustelu" puolelta. pelkkää asiatekstiä sekä hienostunutta ja erittäin fiiniä läppää.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Albert vaihto avatarinsa parantaakseen iskukarismaansa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Teemana punk ja voittohan sieltä tuli
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Teemana punk ja voittohan sieltä tuli
Kahden hengen joukkueella neljännelle sijalle
Teemana punkku ja voittohan sieltä tuli
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:ae2c6d3fc3="Jean-Babtiste"]Teemana punkku ja voittohan sieltä tuli
[/quote:ae2c6d3fc3]
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mulla oli kotona kans teemana punkku. Taisin voittaakin kun ei tullu krapulaa
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:6f2fe37ce0="duidro"]Olen seurannut toimintaanne ajoittain sen jälkeen, kun hiljattaisen musavisagoogletteluni seurauksena tupsahdin foorumillenne. Pitkällisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että Mascotin musavisan Tyttinä tunnettu joukkue pesii täällä. (Hetken aikaa tosin epäilin myös Batman and the Assholesia.)
Pitäkää varanne. Ilmaannumme Kannakseen jonain torstaina vaatimaan revanssia silloin, kun sitä vähiten odotatte. Tai ehkä silloin, kun odotatte sitä eniten - olemme sikäli arvaamattomia.
En minä oikeasti teitä vihaa, mutta jos yritätte ottaa syliin, puren. [/quote:6f2fe37ce0]
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tiedän jo nyt, että tän viikon musavisat jää väliin. Saatan silti tulla Kannakseen hengaamaan, mutta tuskin ehdin ennen kymppiä. Jos on varjotiimissä tilaa, niin mikä ettei. Kuninkaan luvalla toki.
Peliäly on se joka ratkaisee pienillä marginaaleilla.
Inhottavaa. En tuu tänne foorumille enää ikinä.
Älä oo tollanen. Oot varmasti muuten ihan mukava
Niin siis voitettiin taas tuo Mascotin visa. Tällä kertaa kiitos vastustajille, koska ei me oikeesti tiietty yhtään mitään
Tiesin Cheekin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tiesin Cheekin
Mä tiesin Dustyn
[quote:5307877d66="duidro"]Inhottavaa. En tuu tänne foorumille enää ikinä.
Älä oo tollanen. Oot varmasti muuten ihan mukava [/quote:5307877d66]
No tottakai tulen. Olette vastustamattomia.
Miten niin muuten? Mä olen jatkuvasti oikein mukava.
[quote:b063ac2536="hrmunoita"]Tiesin Cheekin
Mä tiesin Dustyn [/quote:b063ac2536]
Tiesin Timo Rautiaisen
Noniin kuka tänään kannakseen?
Mä oon tulossa.
[quote:46839f1f56="leposi"][quote:46839f1f56="duidro"]Inhottavaa. En tuu tänne foorumille enää ikinä.
Älä oo tollanen. Oot varmasti muuten ihan mukava [/quote:46839f1f56]
No tottakai tulen. Olette vastustamattomia.
Miten niin muuten? Mä olen jatkuvasti oikein mukava.
[/quote:46839f1f56]
En tiedä mitä mielessäni pyöri eilen
[quote:aae572338a="hrmunoita"]Tiesin Cheekin
Mä tiesin Dustyn [/quote:aae572338a]Mä tiesin Dannyn