You are not logged in.
mä voisin kyl tulla huomenna-111 tai pikemminkin EN ALA JOS EN TAAS MAHDU
mä voisin kyl tulla huomenna-111 tai pikemminkin EN ALA JOS EN TAAS MAHDU
Kri messiin nyt, jos Brico on poissa! Eikös meitä ole sit kunkku, miä, hrmis, mitsku, ehkä tomppeli ja sit kri?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mites Taru, onkohan se tulossa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:edb4651d97="kri"]mä voisin kyl tulla huomenna-111 tai pikemminkin EN ALA JOS EN TAAS MAHDU
Kri messiin nyt, jos Brico on poissa! Eikös meitä ole sit kunkku, miä, hrmis, mitsku, ehkä tomppeli ja sit kri?[/quote:edb4651d97]
Juu, pääsen kyl.
Sent from my iPhone 16
Mascotin visan voitto ja Kustaa vaasassa kahdeksas sija
Mascotin visan voitto ja Kustaa vaasassa kahdeksas sija
Joo
Pari tietäjää lisää Kustun jengiin ja oltais ihan kärkikahinoissa mukana!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:f3547ea472="leposi"]Mascotin visan voitto ja Kustaa vaasassa kahdeksas sija
Joo
Pari tietäjää lisää Kustun jengiin ja oltais ihan kärkikahinoissa mukana![/quote:f3547ea472]
Voisin päästä ens viikosta eteenpäi sillo tällö
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Voisin päästä ens viikosta eteenpäi sillo tällö
Vähän sama. Ens viikolla en pääse ja jatkossakin vain aina välillä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a8fc1e71cb="asleep"][quote:a8fc1e71cb="leposi"]Mascotin visan voitto ja Kustaa vaasassa kahdeksas sija
Joo
Pari tietäjää lisää Kustun jengiin ja oltais ihan kärkikahinoissa mukana![/quote:a8fc1e71cb]
Voisin päästä ens viikosta eteenpäi sillo tällö[/quote:a8fc1e71cb]
Tyhmää ku se alkaa oikeesti kasilta niin Mascotista ei oikein ehdi. Ja Mascotin vis aon kivempi ku Kustun kuitennii ehkä tai en tiijä ees.
Mä tuun tänään. Tosin meen väärään joukkueeseen jos en saa homoilla teitin kanssa
Homoilulle
Mites Taru, onkohan se tulossa?
sillä on ennakkotehtävät menossa huomenna palautukseen joten tuskin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Sit jos joku (leposi?) on menossa tänään mascottiin voiko ÄNKEÄ MUKAAN TIIMIIN?
unohdin tän tyystin vaikkei kyl sit ois ehtinytkään
Mun mielestä oli ihastuttavaa kuinka suurella sydämellä se vastustajajoukkueen tyttö sanoi voittomme varmistuttua, että se vihaa meitä. Teki mieli ottaa se syliin ja rapsuttaa vähän päätä.
Eli kri on nyt varmasti messissä Kannaksessa?
Eli kri on nyt varmasti messissä Kannaksessa?
on
Mun mielestä oli ihastuttavaa kuinka suurella sydämellä se vastustajajoukkueen tyttö sanoi voittomme varmistuttua, että se vihaa meitä. Teki mieli ottaa se syliin ja rapsuttaa vähän päätä.
minkälaista siellä kysyttiin?
Täysin sama
Ehkä sen kannattaiskin siirtyä voittajien pöytään.
[quote:e1a9062503="leposi"]Mun mielestä oli ihastuttavaa kuinka suurella sydämellä se vastustajajoukkueen tyttö sanoi voittomme varmistuttua, että se vihaa meitä. Teki mieli ottaa se syliin ja rapsuttaa vähän päätä.
Täysin sama
Ehkä sen kannattaiskin siirtyä voittajien pöytään.[/quote:e1a9062503]
Mascotissako nämä siis?
En pääse Kannakseen, oon kipeä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:e794b8ae77="Moronica"]
Mascotissako nämä siis?
[/quote:e794b8ae77]
Joo.
Siellä on aina sen Max of jotain jengin kaa hirvee vääntö.
Eiliseen visaan loi oman dramatiikkansa ja vaikeutensa vieressä pauhannut lätkämatsi. Vittu miksei sitä voi laittaa äänettömälle edes visan ajaksi.
Olen seurannut toimintaanne ajoittain sen jälkeen, kun hiljattaisen musavisagoogletteluni seurauksena tupsahdin foorumillenne. Pitkällisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että Mascotin musavisan Tyttinä tunnettu joukkue pesii täällä. (Hetken aikaa tosin epäilin myös Batman and the Assholesia.)
Pitäkää varanne. Ilmaannumme Kannakseen jonain torstaina vaatimaan revanssia silloin, kun sitä vähiten odotatte. Tai ehkä silloin, kun odotatte sitä eniten - olemme sikäli arvaamattomia.
En minä oikeasti teitä vihaa, mutta jos yritätte ottaa syliin, puren.
[quote:7eb8ef533c="duidro"]Olen seurannut toimintaanne ajoittain sen jälkeen, kun hiljattaisen musavisagoogletteluni seurauksena tupsahdin foorumillenne. Pitkällisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että Mascotin musavisan Tyttinä tunnettu joukkue pesii täällä. (Hetken aikaa tosin epäilin myös Batman and the Assholesia.)
Pitäkää varanne. Ilmaannumme Kannakseen jonain torstaina vaatimaan revanssia silloin, kun sitä vähiten odotatte. Tai ehkä silloin, kun odotatte sitä eniten - olemme sikäli arvaamattomia.
En minä oikeasti teitä vihaa, mutta jos yritätte ottaa syliin, puren. [/quote:7eb8ef533c]
Sent from my iPhone 16
[quote:cac0146e43="leposi"]Mun mielestä oli ihastuttavaa kuinka suurella sydämellä se vastustajajoukkueen tyttö sanoi voittomme varmistuttua, että se vihaa meitä. Teki mieli ottaa se syliin ja rapsuttaa vähän päätä.
Täysin sama
Ehkä sen kannattaiskin siirtyä voittajien pöytään.[/quote:cac0146e43]
Näin! Kainalossakin olisi tilaa
En minä oikeasti teitä vihaa, mutta jos yritätte ottaa syliin, puren.
Missasin tän ihan täysin
Ei saa purra. Ei se ole kivaa.
Pitääköhän sinne tehdä meille toinen joukkue jos mitten ja J-B:kin on tulossa jatkossa. Katellaan.
Jpp. Ku meitä on tossa jo se viisi-kuusi ni ei ole kivaa jos on liikaa jengiä yhdessä joukkueessa. Menee ns. maku koko touhusta.
[quote:c61d5875b7="stratum"]Pitääköhän sinne tehdä meille toinen joukkue jos mitten ja J-B:kin on tulossa jatkossa. Katellaan.
Jpp. Ku meitä on tossa jo se viisi-kuusi ni ei ole kivaa jos on liikaa jengiä yhdessä joukkueessa. Menee ns. maku koko touhusta.[/quote:c61d5875b7]
HÖ
mut ui, J-B ja Stratum =
[quote:b8f5892287="duidro"]En minä oikeasti teitä vihaa, mutta jos yritätte ottaa syliin, puren.
Missasin tän ihan täysin
[/quote:b8f5892287]
mistä asti oot vastustanut söpöjen tyttöjen puru-yrityksiä?
Teillä on kyllä vähän kohtuuttomat isot joukkueet ajoittain, olemme pistäneet merkille! Ennenhän Mascotissakin oli kuuden hengen raja, mutta kehitys kehittyy. Toisaalta, jos on vähemmän porukkaa, saa enemmän kaljaa per lärvi.
Eilen harkittiin jo hetken Kustaa Vaasaan ryntäämistä ja tilanteen korjaamista, mutta kuka niitä korvaan pultattuja emohipsterirokkareita jaksaa katella. Ei kukaan! Sitä paitsi se on aina kohtuuttoman täynnä.
(En mä pysty osallistumaan muihin keskusteluihin kuin tähän. Ei tästä teidän foorumista ota mitään tolkkua.)
mut vois tonne Kannakseen perustaa toisen rotsijoukkueen. kun itelläki on suunnitelmia käydä nyt useammin eikä kaikki mahu siihen yhteen joukkueeseen aina. mut joo. eipä tätä tartte nyt niin suunnitella. laalalaa
[quote:120d00a8b0="leposi"][quote:120d00a8b0="duidro"]En minä oikeasti teitä vihaa, mutta jos yritätte ottaa syliin, puren.
Missasin tän ihan täysin
[/quote:120d00a8b0]
mistä asti oot vastustanut söpöjen tyttöjen puru-yrityksiä?[/quote:120d00a8b0]
Siitä lähtien kun kävelin Kampin keskuksssa lasiovea päin, eli tänään.
Moi duidro, ootsä sinkku
i'll play my la la shit for you anytime