You are not logged in.
onkos toi muuten seiskalta vai kasilta? Loosen sivuilla lukee klo 19 mut Facebookissa klo 20
onkos toi muuten seiskalta vai kasilta? Loosen sivuilla lukee klo 19 mut Facebookissa klo 20
Kasilta, mutta sen verran on tungosta että pöydät varataan jotain 19.30 mennessä.
Meidän jengissä on yksi paikka vähän epävarmana kun tosta Kuninkaan tulosta ei ole täyttä varmuutta. Taisiis, että miten ehtii Curlingista ja J-B ei ollut myöskään äsken ihan varma, että tulisiko. Tuo Kuninkaan korvaaminen toki asettaa riman varsin korkealle ja paineitta tuosta ei varmasti selviydy. Mut toki nikit tiskiin, mikäli kiinnostaa. Pyrin ilmoittamaan tästä joskus kuudelta, muutoin saa tulla tiedustelemaan vähän ennen visan alkua Loosesta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jeh. tuun joka tapauksessa puol kasi paikalle. jos on paikka jossain nii jees. muuten sit istun jossain nurkassa ja mulkoilen kaikkia pahansuovasti.
Mä oon tässä kotosalla varmaan koko illan, joten voi panna viestiä jos joukkueissa on vajautta. Olen tarpeen tullen kymmenessä minuutissa pelipaikalla.
J-B ilmoitti juuri osallistuvansa erittäin haastavaan tehtävään paikkaamaan Kuninkaan poissaoloa Wizard of Loosen kolmannessa osakilpailussa. Näin siis mikäli Kuninkaalta ei tule ilmoitusta, että pääseekin vielä visan alkuvaiheissa mukaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
J-B ilmoitti juuri osallistuvansa erittäin haastavaan tehtävään paikkaamaan Kuninkaan poissaoloa Wizard of Loosen kolmannessa osakilpailussa. Näin siis mikäli Kuninkaalta ei tule ilmoitusta, että pääseekin vielä visan alkuvaiheissa mukaan.
Törmätäänkö mestoille sittenkin jo vartin yli puolen sijaan? Ikkunapaikka kuten viimeksi oli vähän BLEURGH.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:eeef272baf="hrmunoita"]J-B ilmoitti juuri osallistuvansa erittäin haastavaan tehtävään paikkaamaan Kuninkaan poissaoloa Wizard of Loosen kolmannessa osakilpailussa. Näin siis mikäli Kuninkaalta ei tule ilmoitusta, että pääseekin vielä visan alkuvaiheissa mukaan.
Törmätäänkö mestoille sittenkin jo vartin yli puolen sijaan? Ikkunapaikka kuten viimeksi oli vähän BLEURGH.[/quote:eeef272baf]
Sopiihan tuo.
[quote:b9c74f613f="Bricolage"][quote:b9c74f613f="hrmunoita"]J-B ilmoitti juuri osallistuvansa erittäin haastavaan tehtävään paikkaamaan Kuninkaan poissaoloa Wizard of Loosen kolmannessa osakilpailussa. Näin siis mikäli Kuninkaalta ei tule ilmoitusta, että pääseekin vielä visan alkuvaiheissa mukaan.
Törmätäänkö mestoille sittenkin jo vartin yli puolen sijaan? Ikkunapaikka kuten viimeksi oli vähän BLEURGH.[/quote:b9c74f613f]
Sopiihan tuo.[/quote:b9c74f613f]
Eli Hakiksesta siis tasalta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Jööj, nähdään kohta.
KOhta lähdössä. Pappaosastoooo!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
KOhta lähdössä. Pappaosastoooo!
Hyvin jaksoivat sedät kuulemma heilua
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:4c4709bc74="Ylitarkastaja Tolonen"]KOhta lähdössä. Pappaosastoooo!
Hyvin jaksoivat sedät kuulemma heilua [/quote:4c4709bc74]
tuloxet tixiin!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Vituvvittu. Oltaisiin voitettu, jos mun joukkue ei yrittäisi muistella nuoruusvuosiaan sen sijaan, että luottaisivat mun tarjoamaan raakaan faktaan.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:3ea07b2f2e="tigrushka"][quote:3ea07b2f2e="Ylitarkastaja Tolonen"]KOhta lähdössä. Pappaosastoooo!
Hyvin jaksoivat sedät kuulemma heilua [/quote:3ea07b2f2e]
tuloxet tixiin![/quote:3ea07b2f2e]
Voittivat!
Jätän virallisen tiedottamisen itse juhlakaluille.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:aaa8da8fd2="Pope"][quote:aaa8da8fd2="tigrushka"][quote:aaa8da8fd2="Ylitarkastaja Tolonen"]KOhta lähdössä. Pappaosastoooo!
Hyvin jaksoivat sedät kuulemma heilua [/quote:aaa8da8fd2]
tuloxet tixiin![/quote:aaa8da8fd2]
Voittivat!
Jätän virallisen tiedottamisen itse juhlakaluille. [/quote:aaa8da8fd2]
Pappaosastolle
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nyt kävi näin Ekat kierrokset tökki pahemman kerran ja jokereissa väärät arvaukset maksoi aika paljon. Seniorien kokemukselle toki
Meat Babitzins oli tänään harmillisen huonovointinen
Mulla oli ihan kivaa, mut ei vaan taso riitä...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mulla oli ihan kivaa, mut ei vaan taso riitä...
Tällä kertaa oli meille kyllä vähän nihkeät aiheet. Ja se Monster Magnet olisi ollut oikein
[quote:913d64eee2="Jean-Babtiste"]Mulla oli ihan kivaa, mut ei vaan taso riitä...
Tällä kertaa oli meille kyllä vähän nihkeät aiheet. Ja se Monster Magnet olisi ollut oikein [/quote:913d64eee2]
No eipä kuulostanu Monster Magnetilta ku laulajansa vaan. Eli taso ois ehkä sittenkin riittänyt, jossain aika-avaruudessa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Joo, yleensä niin murhaava jokerikierros osoittautui antoisaksi. Sille
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja kunnia sille kelle kunnia kuuluu: virheettömän jokerin varmisti joukkueen naisvahvistus Nasu. Mutta yllättävän vaivattomasti kävi -meillä oli vielä pari sellaista "heti tiesin!" , jotka sitten vaihdettiin vääriksi.
Keskiviikkona yrittämään neljättä Mascotin voittoa putkeen. Leposi ja Albert mukana? Varsinainen yhteyshenkilö ilmeisesti passaa tämän kerran..
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Keskiviikkona yrittämään neljättä Mascotin voittoa putkeen. Leposi ja Albert mukana? Varsinainen yhteyshenkilö ilmeisesti passaa tämän kerran..
Tulossa olen
Voisin tulla ainakin vähäksi aikaa pistäytymään. Kasiksi kustuun.
Kiitos osallistujille! Wizard of Loose jälleen huhtikuun viimeisenä sunnuntaina 27.4.
Ja kolmannen osakilpailun tulokset:
1. Viihdeimperiumi
2. Popstasi
3. Phil Spector Shooting Club
4. Suosikin toimitus
4. Esi-Jormas
6. Lizards of Booze
7. Trio Eukalyptus
8. Original Remasters
Liigatilanne (kymmenen parhaan osalta)
1. Phil Spector Shooting Club (21)
1. Popstasi (21)
3. Viihdeimperiumi 18)
4. Esi-Jormas (15)
5. Suosikin toimitus (10)
6. Terence Trent Reznors (7)
7. 16 Nice Eyes (6)
7. Meat Babitzins (6)
8. Suosikin toimitus (5)
9. Lizards of Booze (5)
10. Original Remasters (4)
Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:0186f73092="Jean-Babtiste"]Varmaan kandee taas alkaa kasata Kannas-poppoota. Kuis moni viime aikojen wizardeista pääsee?
tulossa. tyttistä kans kiinnostais, mut jää pois/istuskelee viereises pöydäs jos jollain muulla on PALAVA HALU[/quote:0186f73092]Burning desire