You are not logged in.
Sori jäbät, mut dräftättiin Wizard Of Loosen osalta.
Sama täällä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:ebb9b24851="forssto"]Sori jäbät, mut dräftättiin Wizard Of Loosen osalta.
Sama täällä.[/quote:ebb9b24851]
nökäjään sama.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:54ef1e9581="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:54ef1e9581="forssto"]Sori jäbät, mut dräftättiin Wizard Of Loosen osalta.
Sama täällä.[/quote:54ef1e9581]
nökäjään sama. [/quote:54ef1e9581]Moneltas toi kurapaskavisa oli, kasiltako?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:fb5dbff7e5="silvawhale"][quote:fb5dbff7e5="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:fb5dbff7e5="forssto"]Sori jäbät, mut dräftättiin Wizard Of Loosen osalta.
Sama täällä.[/quote:fb5dbff7e5]
nökäjään sama. [/quote:fb5dbff7e5]Moneltas toi kurapaskavisa oli, kasiltako?[/quote:fb5dbff7e5]
kasilta qlemma.
Ei ollukaan tarvetta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jokereilla noustiin kolmanneksi Pari aika tyhmää hutia kyllä tuli kun ABBA, Nightwish ja se Hämeenlinna-kyssärit meni ohi, mutta kaiken kaikkiaan oikein onnistunut ilta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Joo vähän yllätti, että jos oltais mietitty minuutti-kaksi enemmän, niin oltais oltu jaetulla ykkössijalla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tässä kävi nyt näin
Joo niin kävi, ja syystäkin. Semmoinen se maailma on, jossain vaiheessa se näyttää, ettei jatkuva itsekkyys tuota parasta tulosta. Helppoa matematiikkaa: Meidän tulos - teidän tulos = narsisti haukkas kilon paskaa smetanalla.
i'll play my la la shit for you anytime
[quote:36ca064478="forssto"]Tässä kävi nyt näin
Joo niin kävi, ja syystäkin. Semmoinen se maailma on, jossain vaiheessa se näyttää, ettei jatkuva itsekkyys tuota parasta tulosta. Helppoa matematiikkaa: Meidän tulos - teidän tulos = narsisti haukkas kilon paskaa smetanalla.[/quote:36ca064478]
Älä oo tollane
Tero saatana, s'olet gay!
Pannam vielä huutonaurua mieshuoralle
Mites olis pitkästä aikaa kolminkertainen KULLIJUTTUJA-huuto?
Valmiina? 1, 2 ja 3...
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Karkkipussit meni tällä kertaa kyllä täysin oikeaan osoitteeseen
Saitteko
[quote:7de0c404da="hrmunoita"]Karkkipussit meni tällä kertaa kyllä täysin oikeaan osoitteeseen
Saitteko [/quote:7de0c404da]
Ei, vaan jengi (jonka nimeä en nyt muista) jäi lopulta miinuspisteille.
[quote:540f23170c="Jean-Babtiste"][quote:540f23170c="hrmunoita"]Karkkipussit meni tällä kertaa kyllä täysin oikeaan osoitteeseen
Saitteko [/quote:540f23170c]
Ei, vaan jengi (jonka nimeä en nyt muista) jäi lopulta miinuspisteille.[/quote:540f23170c]No älä panttaa, jätkä on ku Ulvis
[quote:b6758c804f="hrmunoita"][quote:b6758c804f="Jean-Babtiste"][quote:b6758c804f="hrmunoita"]Karkkipussit meni tällä kertaa kyllä täysin oikeaan osoitteeseen
Saitteko [/quote:b6758c804f]
Ei, vaan jengi (jonka nimeä en nyt muista) jäi lopulta miinuspisteille.[/quote:b6758c804f]No älä panttaa, jätkä on ku Ulvis [/quote:b6758c804f]Eiq mitäs, nyt mätti kyllä meitsin lukemisymmärtämys
Mut siis miten nimikisa, vai eikö ollu?
Unohdin näköjään tuosta sanan "joka" kokonaan pois. Voi ei
Panttaan sun levys, voit noutaa huomenna piritorin panttialinaamosta.
[quote:9332b28ec6="Jean-Babtiste"][quote:9332b28ec6="hrmunoita"][quote:9332b28ec6="Jean-Babtiste"][quote:9332b28ec6="hrmunoita"]Karkkipussit meni tällä kertaa kyllä täysin oikeaan osoitteeseen
Saitteko [/quote:9332b28ec6]
Ei, vaan jengi (jonka nimeä en nyt muista) jäi lopulta miinuspisteille.[/quote:9332b28ec6]No älä panttaa, jätkä on ku Ulvis [/quote:9332b28ec6]Eiq mitäs, nyt mätti kyllä meitsin lukemisymmärtämys
Mut siis miten nimikisa, vai eikö ollu? [/quote:9332b28ec6]
No siis tällä kertaa ei riittänyt, että ois tarpeeksi paska nimi kun toi jengi tosiaankin jäi miinuksille
Herkkua!
liigatilanne (kymmenen parhaan osalta)
1. Phil Spector Shooting Club (15)
2.Popstasi (13)
3. Esi-Jormas (10)
4. Viihdeimperiumi (8)
5. Terence Trent Reznor (7)
6. The 16 Nice Eyes (6)
6. Meat Babitzins (6)
8. Suosikin toimitus (5)
9. Original Remasters (3)
10. Skeletapit (2)
10. Lizards of Booze (2)
Vittu jos meidän lopullinen sijoitus ratkeaa yhdellä pisteellä
Noniin ketäs olisi tulossa keskiviikkona Kustun visaan Mun, Bricolagen ja Moronican jengiin?
Noniin ketäs olisi tulossa keskiviikkona Kustun visaan Mun, Bricolagen ja Moronican jengiin?
Niin en tiedä pääsenkö mä tulemaan, että kipin kapin liittymään joukkoon!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Eiks se Ulvis puhunut että tulis?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Eiks se Ulvis puhunut että tulis?
Joo mutta sillä on oma jengi.
Joo meitä on nyt sitten kai vain kaksi. Yay!
Brcolage: Mitäpä luulet, pääsisikö Joni?
[quote:6d8c77b13b="hrmunoita"]Joo meitä on nyt sitten kai vain kaksi. Yay!
Brcolage: Mitäpä luulet, pääsisikö Joni?[/quote:6d8c77b13b]
Meinasin että voisi kysyä. Mä soitan.
EDIT: No toisaalta sama mennä, jotain jännitystä elämään
[quote:9b20ee6871="Bricolage"][quote:9b20ee6871="hrmunoita"]Joo meitä on nyt sitten kai vain kaksi. Yay!
Brcolage: Mitäpä luulet, pääsisikö Joni?[/quote:9b20ee6871]
Meinasin että voisi kysyä. Mä soitan.
EDIT: No toisaalta sama mennä, jotain jännitystä elämään [/quote:9b20ee6871]
Kyllä mä ainakin kelasin mennä, onpahan ainakin haastetta kun on noin vajaalukuisena.