You are not logged in.
Voeee, menin sitten perseilemään Pokerihuoneessa viime yönä vittu ikävän summan massia, mutta on tää nettipokeri vaan vitun siistiä silti!
Eikö tuo oo ihan perusjuttuja että kännissä ei kannata mennä pelaamaan.
[quote:d1d6b25d73="forssto"]Voeee, menin sitten perseilemään Pokerihuoneessa viime yönä vittu ikävän summan massia, mutta on tää nettipokeri vaan vitun siistiä silti!
Eikö tuo oo ihan perusjuttuja että kännissä ei kannata mennä pelaamaan. [/quote:d1d6b25d73]
hehe
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9916046bec="forssto"][quote:9916046bec="stratum"][quote:9916046bec="forssto"]Voeee, menin sitten perseilemään Pokerihuoneessa viime yönä vittu ikävän summan massia, mutta on tää nettipokeri vaan vitun siistiä silti!
Eikö tuo oo ihan perusjuttuja että kännissä ei kannata mennä pelaamaan. [/quote:9916046bec]
hehe[/quote:9916046bec]
forssto missä oli 8888-kuvaspämmi? [/quote:9916046bec]
enpä kuule tiijä
panosta reilusti preflop?
en kyl lähe tohon nettipokerihommaan, jotenki kammoan. livepelit ja etenkin gneen rahojen vieminen
Varikset komentavat
Tai eihän noihin tilanteisiin ikinä oo yhtä oikeaa ratkaisua. Mut rohkea rokan syä jne.
Huijaaminen on kyl parasta ikinä. Voi vitsi sitä kuumotuksen määrää ku kädessä ei oo mitää mutta merkit on silti keskellä.
Varikset komentavat
Joo, mutta esim. akkaparilla ei vielä uskalla ihan kreisinä käydä ennen floppia panostamaan. Jollain on kuitenkin se ässähai siellä handussa 9 hengen pöydässä ja sitten jos tulee toinen ässä pöytään niin on jo kusessa.
Voeee. Sijalle 83. ekassa freerollissani. Ihan jees sinänsä, että messissä oli kuitenkin melkein maksimit, eli parituhatta janaria. Aika nihkeä loppukin siinä mielessä, että mulla oli handussa kaksi ruutua ja flopin jälkeen pöydässäkin oli kaksi ja päätin mennä sen kanssa, että salettiin turnissa tai riverissä tulee vielä se viimeinen ruutu, mutta eipä tullut ja kaveri, joka oli lähtenyt haastamaan jollain vitun kakkosparilla sai vielä vittuiluksi riveristä kolmannen kakkosen. No joo, ihan hyvä alku. Seuraavassa jo palkinnoille.
Pelasin äsken Pokerihuoneessa leikkirahalla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Joo, eipä menny yhtään paremmin toi toka freerolli. Sijalle 372. Pelkkää paskaa tuli kaikissa jaoissa ja pelasin vissiin jonkun kaksi kättä koko vitun turnauksessa, vaikka istuin varmaan ainakin kymmenessätuhannessa jaossa. Aloin sitten kyllästymään ja kun sain handuun eri maata olevat kurkon ja akan ja joku mouho kävi vetämään all inniä silmille, niin menin sitten mukaan. Sillä moukalla oli vaan jätkäpari, eli mun olisi kaiken järjen ja todennäköisyyden mukaan pitänyt voittaa, koska kunhan yksi viidestä kortista olisi ollut akka tai kurko, eikä jätkää olisi tullut, niin voitto olisi ollut mun, mutta pelkkiä roskakorttejahan sieltä pöydälle tuli ja toi hölmö käveli veks mun pelimerkkien kanssa. Sika.
Joo, nää freerollit ja halvat turnauksethan on mitä siisteintä hupia. Ainakin ihan vitusti siistimpää kuin leikkirahalla pelaaminen, koska pelkästään se, että vajaa prosentti osallistujista saa palkinnon sekä toki osanottajien rankkaaminen järjestykseen lisäävät aivan hysteerisen paljon kilpailumentaliteettia ja tuovat enemmän sellaista uhkapelin tuntua! Mä luulen, että tää on ny menoa. Täytyy vaan koittaa pysytellä visusti rahattomalla tai taskurahatason puolella, koska muuten joutuu kohta pistämään musakamat ja tyttöystävän myyntiin.
Täytyy vaan koittaa pysytellä visusti rahattomalla tai taskurahatason puolella, koska muuten joutuu kohta pistämään musakamat ja tyttöystävän myyntiin.
Toivotaan ettei käy näin: http://www.youtube.com/watch?v=7qih_4pt_sU
Itse pelaan freerollia tai sitten leikkirahalla. Pari kertaa sijoittunut parintuhannen henkilön turnauksessa 75 joukkoon, mutta ei sen kummempaa menestystä. Ihan mukavaa ajanvietettä - ainakin jos kortti suosii.
Itse pelaan freerollia tai sitten leikkirahalla. Pari kertaa sijoittunut parintuhannen henkilön turnauksessa 75 joukkoon, mutta ei sen kummempaa menestystä. Ihan mukavaa ajanvietettä - ainakin jos kortti suosii.
Kyllä noissa parin tuhannen turnauksissa aika helpolla sadan jengiin pääsee, koska joku 1800 noista on jotain perseilijöitä, jotka tulee koittamaan onneaan ekalla edes etäisesti kunnon kädellä, jonka saavat. Jossain puolen tunnin kohdalla on yleensä 90% jengistä tippunut jo veks.
Hehe, olipas elämäni paskin turnaus. Tokassa tai kolmannessa jaossa tuli kurkopari ja mähän lähdin sitten tietysti pelaamaan sitä ihan kunnolla, eli preflopissa jo kunnolla pöytään. Joku oli jo ennen mua vähän reissannu, mutta ei mitään hälyttävää. Joku toinen uuno heitti sitten mun puolimaltilliseen reissuun vastaamaan all-innillä ja pakkohan siihen oli vastata. No, sillä all-in -janterillahan ei ollut mitään kasiparia kummempaa, mutta eiköhän sillä ekalla korottajalla ollut nastat taskussa ja pöytään tuli tiätty pelkkää paskaa, eli kurkoparilla tuli turpaan. Aika vitusta tuollainen, mutta 1673. sija on tosiasia.
...onneksi on tosiaan freerollia. Oikeista rahoista pelatessa moinen voisi hilppasen sylettää.
Aloin sitten kyllästymään ja kun sain handuun eri maata olevat kurkon ja akan ja joku mouho kävi vetämään all inniä silmille, niin menin sitten mukaan. Sillä moukalla oli vaan jätkäpari, eli mun olisi kaiken järjen ja todennäköisyyden mukaan pitänyt voittaa, koska kunhan yksi viidestä kortista olisi ollut akka tai kurko, eikä jätkää olisi tullut, niin voitto olisi ollut mun, mutta pelkkiä roskakorttejahan sieltä pöydälle tuli ja toi hölmö käveli veks mun pelimerkkien kanssa. Sika.
Wrooong, aika fifty-siksty -tilanne, paitti että oikeesti ehkä jotai fiftytrii-forttiseven sen toisen tyypin eduksi
I love you and dream about the Führer
Oon huvikseni hakkaillu viimeaikoina euron 6 hengen superturboja. Ainoo järkevä muuvi all-in, mutta sen käyttäminen ja käyttämättä jättäminen aika jänskää eikä läheskään niin yksinkertaista puuhaa mitä kuvittelis.
Sillä tasolla tää alkaa jo sujua, että noissa pienen panoksen rinkipöydissä mä jo kyykytän jengiä ihan tehokkaasti, mutta en uskalla kyl vielä isompiin siirtyä. Perjantain ylpeys ja lankeemus ovat vieläkin liian karvaasti muistissa...
Vittu miten paljon voi ottaa päähän kun saa jaossa ison parin, eli akat, kurkot tai nastat ja häviää silti...
...mutta on jotenkin epäilyttävän tyydyttävää katsella vierestä, kun joku tuurihaukka kurmottaa jollain mahtikädellä peliin lähtenyttä ihan puhtaalla tsägällä. Siis just tätä osastoa, että lähdetään hakemaan riveristä puuttuvaa korttia suoraan kun toisella on jotain osastolta ässäpari handussa ja yksi ässä pöydällä.
Deep Bluen kaveri piäksee:
Mitä turnausta pelaat, entä millä rahasummalla?
No just nyt oon Pokerihuoneen daily 40 vip -turnauksessa, joka ei maksa massia, vaan noita Pokerihuoneen vip-pisteitä. Parhaat 50 saa jonkun säälittävän palkintorahan. Tai on ne ekojen massit ihan jees. Joitain kymppejä.
[quote:2572e0acbe="forssto"][quote:2572e0acbe="Ulvis"]Mitä turnausta pelaat, entä millä rahasummalla?
No just nyt oon Pokerihuoneen daily 40 vip -turnauksessa, joka ei maksa massia, vaan noita Pokerihuoneen vip-pisteitä. Parhaat 50 saa jonkun säälittävän palkintorahan. Tai on ne ekojen massit ihan jees. Joitain kymppejä.[/quote:2572e0acbe]
Tuletko kello 2:15 Telesinaan? Olen aika peto siinä pelissä syttyvän italialaisen luonteeni takia.[/quote:2572e0acbe]
Emmä oikein haldaa noita muita pokerityyppejä.