You are not logged in.
Joo viikonloppuna ekan kerran tietoisesti kuulin ja hienoltahan tämä vaikutti.
Sama. On aiheuttanut kovaa liikutusta viime päivinä. Jotain hyötyä tästäkin foorumista.
Peljätkää musarunkkarit, kansa on kannoillanne, ja kaikki kaunis kohta iäksi menetetty.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mä haluun ostaa näitte levyi mut kukaan ei myy mulle!!
Varikset komentavat
Onko näiden levyjä muka jotenkin hankala saada? Esaaaaaaaaaaaaaaaa
This must be what jail / I will scratch
Mä haluun vinyylinä!!
Varikset komentavat
Mä haluun vinyylinä!!
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Löysin myös hiljattain tämän bändin, tosin last.fm:n kautta ja sitten otin soulseekistä lainaan 3 ekaa levyä. Strange Timesia näyttäisi löytyvän halvalla useammasta paikasta, mutta kahdesta ekasta pyydetään paikoitellen kovaakin hintaa. Pitää tutkailla vielä, mutta todennäköisesti tilaan minäkin platta.netistä nuo.
Up The Down Escalator on parhautta aina vain.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tietääkö joku muuten, miksi esim. Echon ja Bunnymenin varhaislevyissä ja Teardrop Explodesin ekassa levyssä lukee "produced by The Chameleons"? Olen vaan vähän ihmetellyt, että voiko olla kyse samoista kameleonteista, kun nuo levyt on kuitenkin julkaistu jo muutama vuosi ennen ensimmäistäkään Chameleons-levyä...
En tiedä mutta pupumiehet tuli ekana mieleen What Does Anything Mean? Basicallya kuunnellessa. Onneksi tämä on kuitenkin parempaa.
lintumies wrote:Tietääkö joku muuten, miksi esim. Echon ja Bunnymenin varhaislevyissä ja Teardrop Explodesin ekassa levyssä lukee "produced by The Chameleons"? Olen vaan vähän ihmetellyt, että voiko olla kyse samoista kameleonteista, kun nuo levyt on kuitenkin julkaistu jo muutama vuosi ennen ensimmäistäkään Chameleons-levyä...
En tiedä mutta pupumiehet tuli ekana mieleen What Does Anything Mean? Basicallya kuunnellessa. Onneksi tämä on kuitenkin parempaa.
Kaiken takana on Drummond...
http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Drumm … 2C_and_Zoo
Rip it Up-kirjassa nämäkin seikat selkenevät
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vittu tää Script of the Bridge on ehkä parhaita levyjä, joihin vuoteen tutustunut. Tai pariin vuoteen. Tai no ainakin hetkeen. Hiton kova. Omat lenparit ehkäpä Less Than Human ja Here Today. Tokan levyn pyöräytin kerralleen läpi, mutta en vielä saanut otetta, täytyy koittaa pyöritellä uudestaan. Nää löytyy myös Spuutifystä:
Kuten mainittu, niin ne kaikki kolme ekaa on kovia rieskoja. Kannattaa ottaa jokainen haltuun.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aina ajankohtainen
"A repo man's always intense"
Aina ajankohtainen
Asia kunnossa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ihan kuin tästä bändistä olisi jossain topikissa ollut taannoin puhetta, mutta en nyt löydä missä. joku (prakk?) postasi pari biisiä kuultavaksi, mutta ei ainakaan heti kolahtanut. toisaalla vihjattiin että näiden paras biisi on swamp thing ja kuuntelin. ihan pl mutta en vielä ala faniksi.
EDIT: jaahas, täällä siis
Entäs Perfume Garden -biisi? Se on mulla jollain postpunk-soittolistalla.