You are not logged in.
Muistan ensimmäisen käyttämäni tietokoneen 90-luvulla, sen windowsissa oli mukana Buddy Holly -video. Taitaa olla edelleen eniten kuunneltu biisi näiltä. Hienosti piilotettu Morricone-laina kyseisessä biisissä, synalla soittavat Hyvät, pahat ja rumat -teeman ekat sävelet.
tää oli kovaa kamaa! windows 95 ja buddy holly -video!
Kesti aika pitkään ennen kuin osasin löytää "sen". Mut ku tonki ni tulihase esiiin.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Weezer oli aluksi ihan mutta nyt kyllä on enemmän
Mut onhan se niin cool kun jengi vieläkin vaikka biisit on tasoltaan
"Jo mua potkaisi polle päähän, mä sanoin määhän, on siinä hevoinen"
Lyhyen Rock Band -urani kohokohta: laulamalla Buddy Hollysta 95 %
This must be what jail / I will scratch
toimiiks tää? eka embeddaus!!
[quote:0b72a88813="nepal"]
toimiiks tää? eka embeddaus!![/quote:0b72a88813]
Embeddaus toimii, coverit ei. Onpa väsynyttä menoa. Mua harmittaa että Weezer ei ole niin hyvä bändi kun toivoisin sen olevan. Jollain ihmeellisellä tavalla Rivers Cuomo on varmaan yksi sympaattisimmista nokkamiehistä joita tiedän.
Buddy Hollyn nerous ei unohdu koskaan. Se "Hyvät, pahat ja rumat" -teemaa soittava syntikkakin, ai että. Harva biisi alkaa niin hyvällä lainilla kuin What's with these homies dissin' my girl?
Niin paljon me teihin luotettiin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Oon aina luullu, että Cuomo laulaa "sup with these homies dissin' my girl?" ja ois käyttäny suppii vuosia ennen sen yleistymistä. Kuitenkin ihan parhaita aloituksia. Samaa sarjaa ku "huumeita, viinaa, naisia ja rahaa - maailma on täynnä kaikenlaista pahaa".
Tai Kuuluu pauke kuusikosta, ilimassa on terästä.
uus levy
uus levy
Joo voi vittu, mitä paskaa. Parin viimeisen levyn julkaisujen jälkeen olen aina pohtinut, ettei tästä enää alemmas pääse.
Pääsee sittenkin. Aina.
en kuunnellut levyä vielä edes kokonaan, mutta kyllä siitä sen verran tosiaan tajusi että aivan järkyttävää paskaahan se on riversiä on pakko jo kunnioittaa just ton takia että pystyy aina tekemään huonompaa ja huonompaa musaa joku chris martin varmasti kuvittelee tekevänsä jotain kunnianhimoista ja hienoa, mutta rivers tuskin näin edes kuvittelee. pitäis löytää jotain uusia haastatteluja siltä, et mitä mieltä se ite oikeesti on
Edellistä en kuullu, ekassa biisissä on joutavat sanat, mutta towncalledmaliceripoffmelodiassa on jopa koukku eli valmiiks parempi kuin Make Believe joka nyt on vaan niin järjetön tunkio että huh. Nelosbiisissä nyt, noloa kamaa. Saa nähdä jaksaako puoliväliin levyä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
MITÄ VITTUA SITAR JA INTIALAISDIIVALAULUA LMAO
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
MITÄ VITTUA SITAR JA INTIALAISDIIVALAULUA LMAO
TÄMÄ KYLLÄ! PARASTA KOSKAAN!
[quote:30a5707afd="Bricolage"]MITÄ VITTUA SITAR JA INTIALAISDIIVALAULUA LMAO
TÄMÄ KYLLÄ! PARASTA KOSKAAN! [/quote:30a5707afd]
TAAS TÄMÄ!
Mä oon venannu pitkään että Kenny vähintään tekee comebackin tai jopa saisi ansaitsemansa krediitin.. Se nyt ei taida Riversin porukoissa onnistua.
en ole kolmekybänen emoboy
Ens kuussa tulee kuulemma uus levy. Jännä nähä voiko se olla taas edellistä huonompi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Voi hyvää päivää
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mitä vittua
Vuoden nuori muotoilija.
That's the way to do it
"We struggled super hard trying to come up with an album title, trying to find some kind of phrase that summed up the whole aesthetic behind the album: 'Heavy Mental,' 'Smaller Than Life,'" Cuomo says. "I was coming up with all kinds of stuff, but ultimately, we just went with some random word that doesn't really have anything to do with anything. I just loved this photo of Jorge Garcia -- it just had this amazing vibe. We didn't want to do a fourth self-titled record and we knew people would refer to it as 'the Hurley record' even if left it without that title, so we just called it 'Hurley.' No words are on the cover because all we wanted was his amazing face."
kansi lupaa kyl hyvää
just kuuntelen jostain perverssistä syystä. ehkä siksi että saisi nauraa. tuo memories sisältää jopa koukun. sit pari vähän rivibiisiä, kehno akustinen biisi ja nyt soi uus kandidaatti bändin hirveimmäksi biisiksi (se on jo aika paljon vaadittu kun miettii biisejä tasoa freak me out tai love is the answer) nimeltä "where's my sex?" joka on kai vitsi - sanan sex tilalla pitäisi miettiä sanaa socks rivers cuomon mukaan. ei vittu.
Tänään (ja vähän eilenki) on tullut kuunneltua Pinkertonia pitkästä aikaa. Tää kuulostaa kyllä yllättävän hyvältä edelleen. Upea levy, hienot soundit, kauniita kappaleita.
en ole kolmekybänen emoboy