You are not logged in.
Emmäkään Wipersia kuule, edelleenkään. Uusi levy on kai valmis, en tiijä milloin tulee ulos.
Me ei olla niin kuin ne muut LP/CD/digi 10.10.14
Onpa hieno toi näytebiisi, tulee ehkä vähän Wipers mieleen
Koskas toi on tulossa ostettavaksi?
jos ei aikataulu oo muuttunut niin 10.10.
Hoitakaas nämä keikalle tänne pohjoiseen.
bzort glorf bööth
Ihan kivalta tämä uutukainen kuulostaa. Ei kyllä lähelläkään niin täydellinen kuin se edellinen. (Yhden kuuntelun perusteella.) Kivaa musaa! Jospa joskus pääsis kans keikalle.
älyttömän hyvä toi uus levy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
uusi biisi
Tää on kyllä ihan tajuttoman kova levy. Menee tän vuoden top3:een.
Uus vertaus kuultu teidän riemuks: Buzzcocks! (tosin vaan yhdestä biisistä)
Mitä vittua mä olen ajatellut. Ei tästä kyllä tule mistään kohtaa Buzzcocks mieleen, onneksi.
On tää Kaupungin Kutsu kyllä ihan mieletön levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ok tän ex-talonmies versioinnin olisi voinut jättää pois koska omat biisit parempia.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Uusi levy ilmestyy 25.1.2019
Koska en ole ketjuun spämminyt, sanon että Me ei olla niin kuin ne muut on tämän vuosikymmenen parhaimpia kotimaisia poppilevyjä. Ihan järkyttävän tarttuvia melodioita, mutta silti kestää kuuntelua. Kaupungin kutsulla on myös hyviä biisejä, mutta tuo edellinen on mielestäni parempi kokonaisuus.
P.S. ei tuu Wipers mieleen yhtään.
Last edited by Firon (29.11.2018 19:59)
kilpailee kyllä vuoden levyn tittelistä yhdessä lokkien kanssa. hauskaa että täällä on kasevaa-niminen biisi kuten lokeillakin (lokkien biisi tosin parempi, mutta ei oo albumilla) ja oliko nyt niin että milla ja lokkien juuso on sisaruksia?
Pääsispä/jaksaispa joskus keikalle
Kuuntelussa: Särkyneet on vahvoja sävellyksiä ja sopivasti rosoisuutta
huomennahan tämä ilmestyy.
Sain viimein hommattua tän uusimman. Onhan tää kyllä hieno. Itsevarmaa ja rentoa soittoa, ja HIENOJA BIISEJÄ.
joo ylös!
Sain viimein hommattua tän uusimman. Onhan tää kyllä hieno. Itsevarmaa ja rentoa soittoa, ja HIENOJA BIISEJÄ.
laitoin juuri tän SINÄ NOUSET -vinskan tilaukseen kun on äxän svart-tarjouksessa alle kympillä, cd tuli toki hankittua tuoreeltaan. onhan tää mahdollisesti tän hetken paras poppibändi suomessa. keikallakin nää olis taannoin ollut, missä olis ollut muitakin hyviä, mutta jotenkaan en osaa enää käydä keikoilla, katsotaan jos koronatilanne ikinä muuttuu
lyhyt levyhän toi on, mutta toisaalta eipä ole turhia täytebiisejä sitten sotkemassa, vaikkei se instru-twisti nyt niin kuolematon olekaan.
Tää on kyllä Suomen parhaita bändejä, soimassa Sinä nouset, JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tuli näiden kuva vastaan Facebookissani.
bzort glorf bööth
Tuli näiden kuva vastaan Facebookissani.
Taisin nähdä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Soimassa Sinä nouset, oliskohan nää Suomen paras tämmönen indie-kitarapoppibändi tällä hetkellä, toki Teini-pää, Tvärtom, Lokit ja kumppanit antaa hyvän vastuksen, mutta onhan tää aika täydellistä musaa
Särkyneet julkaisee perjantaina 30. päivä syyskuuta uuden singlen Tyttö minkä teit. Kappale on tästä päivästä lähtien ennakkosoitossa Runmbassa. Biisi löytyy tulevalta ep:ltä Minkä mä sille voin. Ep ilmestyy suomipunkin klassikkoyhtiön Combat Rock Industryn kautta.
punkyhtye, joopa joo, runmbassa (sic) tosiaan jo kuultavana, klikkaa linkkiä.
3.2. tärähtää, tulossa kova levyvuosi
^ valitettavasti vain näyttäisi olevan neljän biisin ep eikä täyspitkä albumi
Kappaleet
1) Kaikille kateellinen
2) Ankeita jätkiä
3) En mee minnekään
4) Tyttö minkä teit