You are not logged in.
[quote:bf1c589c7d="upsetter"]Onko ruotsalainen Elvis-imitaattori Eilert Pilarm tuttu ihmisille? Aika mahtava tulkitsija tämä kaveri...
http://www.myspace.com/eilertpilarm[/quote:bf1c589c7d]
On toki. Erityisesti "Yailhouse" Rock toimii.
Sent from my iPhone 16
Hitchcockista dokkari tulossa. Oisko Robynille/Soft Boysille topiikki mitään?
[quote:77b2fa1e51="Feggy"]Hitchcockista dokkari tulossa. Oisko Robynille/Soft Boysille topiikki mitään?
Eikö ainakin Soft Boys -topikki ole jo?[/quote:77b2fa1e51]
No ei ainakaan haulla tullut eteen.
[quote:c4323dab8d="stratum"][quote:c4323dab8d="Feggy"]Hitchcockista dokkari tulossa. Oisko Robynille/Soft Boysille topiikki mitään?
Eikö ainakin Soft Boys -topikki ole jo?[/quote:c4323dab8d]
No ei ainakaan haulla tullut eteen.[/quote:c4323dab8d]
No ei sitä hakua kantsi käyttää.
No ei sitä hakua kantsi käyttää.
käytä forsston lanseeraamaa kuukkelihakua mieluummin, sieltä löytyy.
EDIT: tosin linkki menee väärään paikkaan lol apuva!
CD-sinkut = maailman typerin asia. En tajuu miks oon ikinä ostanut niitä. Huokelis.
Aijoo! Rokkiryhmä
[quote:8325ac063d]DEVO live shows for '07
We are working to confirm DEVO's first tour of EUROPE in over 15 years!
We hope to be announcing dates in June/July for these countries:
ITALY - SPAIN - FRANCE - UK - IRELAND[/quote:8325ac063d]
joo jotain...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pakko se on vaan sanoa, että Sister Flo'ta ei vaan voi enää jaksaa. Toi Hyvinkää-biisi. Voi haukotus. Ikinä ennen Samin ääni ei oo vituttanut. Nyt se sen teki. tuubaaaaa. Tai onhan se sitä itteensä, mutta joo, ei enää. Kai nää joskus taas keikalla näkee jossain paremman puutteessa, eli vahingossa.
Gnarls Barkleyn kansilehtiö haisee pahalle. Ei sitä oikeen kärsis käsitellä, kun samalla tahattomasti tulee löyhytelleeksi pahaa hajua sieraimiin. Haisee tosi kuivalle, tuntuu, että nenään pakkaa hiekkaa, ja sitten on vielä ikävä vieno oksennuksen sivuhaju.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tulipa hyvä fiilis tuosta automainoksesta, jossa soi Ashin Shining Light -späm
Physics of an unicycle äsken kun kävelin duuniin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:460c1230c9="Pilke"]Gnarls Barkleyn kansilehtiö haisee pahalle. Ei sitä oikeen kärsis käsitellä, kun samalla tahattomasti tulee löyhytelleeksi pahaa hajua sieraimiin. Haisee tosi kuivalle, tuntuu, että nenään pakkaa hiekkaa, ja sitten on vielä ikävä vieno oksennuksen sivuhaju.
*[/quote:460c1230c9]
Vinyylin läpykkeet tuoksuvat normaalille -späm.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:af8d7d3a69="Rocket Records"]ROK-002: MATTI JÄRVINEN - MATIN LEVY
Toisena Rocket Records -albumina julkaistaan toukokuun tietämillä cd-painos Matti Järvisen albumista "Matin levy". Albumi ilmestyi alunperin vuonna 1976 Hi-Hatin kustantamana. Cd-painoksen kustantaa yhdessä Rocket Recordsin kanssa Kreegah Bundolo ja korvaamattomana apuna projektissa on toiminut lisäksi Zum Teufel Kustannus.
Matti Järvisen ja hänen soololevynsä julkaisseen Hi-Hatin yhteistyö alkoi artistin toimitettua levy-yhtiölle nauhan, jolle hän oli kotinauhurilla tallentanut kappaleitaan päällekäissoitettuna. Hi-Hatin Tommi Liuhala vakuuttui tuloksesta ja ohjasi Matin pian studioon. Tuloksena syntyi Matin levy, jolla ennenkaikkea kitaristina kehuttu tekijä pääsi osoittamaan monipuolisuutensa vastaten liki kaikkien soitinten soitosta sekä vokalisoinnista. Muina muusikkoina levytyksessä olivat mukana rumpali Upi Sorvali ja basisti Ilkka Hanski. Levyn kaikki sävellykset ja sovitukset olivat Matin itsensä tekemiä. Sanoituksista valtaosa syntyi Matin kynästä, osasta teksteistä vastasi hänen entiset bändikaverinsa, myös Alwari Tuohitorvesta tutut Juhani Kivisto ja Seppo Tammilehto. Voidaankin siis perustellusti puhua todellisesta soololevystä.
Ennen soololevynsä tekemistä Matti Järvinen ehti toimia lyhyen aikaa mm. tamperelaisen Matthewsin kitaristina. Järvisen mukanaoloaikana yhtye matkasi musiikillisesti progressiivisen rockin suuntaan, joka kuitenkin aiheutti ongelmia keikkatilanteen suhteen. Tänä aikana yhtye levytti myös v. 1974 kaksi singleä, jotka sisälsivät kolme Kivistön tekemää ja yhden käännöskappaleen. Mitään mainittavaa menestystä singlet eivät kuitenkaan saavuttaneet. Pian tämän jälkeen Järvinen erosi yhtyeestä lähtien Riihimäelle opiskelemaan.
Aikoinaan suurelta yleisöltä kokonaan ohitse mennyt Matin levy on muodostunut vuosien saatossa halutuksi keräilyharvinaisuudeksi ja hyväkuntoisen lp:n keräilyarvo on noussut jo reippaasti yli sadan euron.
Levyn sisältö:
1. LÄHTÖ HUOMISEEN 2:46
säv. M. Järvinen san. S. Tammilehto
2. KATSELEN KAUNISTA ILTAA 3:50
säv. ja san. M. Järvinen
3. TUULEE NIIN 3:19
säv. ja san. M. Järvinen
4. LAISKA MIES 6:28
säv. ja san. M. Järvinen
5. TUTKIMUSMATKA 3:06
säv. ja san. M. Järvinen
6. SELVÄÄ SULLE SE ON 3:51
7. NIMENI MUN PIIRRETÄÄN 4:17
8. PIENI SIENI 3:50
säv. ja san. M. Järvinen
9. OUTO PÄIVÄ 2:50
säv. M. Järvinen san. J. Kivistö
10. SAMEASSA VEDESSÄ 4:23
säv. ja san. M. Järvinen
Tarkemmasta julkaisupäivästä tulossa infoa myöhemmin![/quote:af8d7d3a69]
tämähän on aika legendaarinen levy, itse en ole koskaan kuullut mutta kyllä vähän kiinnostais...
Toi tuulee niin on ainakin symppis biisi.
[quote:d0c294a8b1="Pilke"]Gnarls Barkleyn kansilehtiö haisee pahalle. Ei sitä oikeen kärsis käsitellä, kun samalla tahattomasti tulee löyhytelleeksi pahaa hajua sieraimiin. Haisee tosi kuivalle, tuntuu, että nenään pakkaa hiekkaa, ja sitten on vielä ikävä vieno oksennuksen sivuhaju.
*[/quote:d0c294a8b1]
Kaikki varmaan haistelee noita hihanuotteja? Aina pakko haistella heti kun ostaa uuden levyn. Ei kyllä tuollaista oksennuslevyä ole vielä osunut eteen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:305f6d2655="aqzu"][quote:305f6d2655="Pilke"]Gnarls Barkleyn kansilehtiö haisee pahalle. Ei sitä oikeen kärsis käsitellä, kun samalla tahattomasti tulee löyhytelleeksi pahaa hajua sieraimiin. Haisee tosi kuivalle, tuntuu, että nenään pakkaa hiekkaa, ja sitten on vielä ikävä vieno oksennuksen sivuhaju.
*[/quote:305f6d2655]
Vinyylin läpykkeet tuoksuvat normaalille -späm.[/quote:305f6d2655]
Olen kateellinen. -späng
Kaikki varmaan haistelee noita hihanuotteja? Aina pakko haistella heti kun ostaa uuden levyn. Ei kyllä tuollaista oksennuslevyä ole vielä osunut eteen.
Käys kaupassa imppaamassa.
*
hectorin levyt haisee tosi pahalle-spØm
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Alanis vittuilee Black Eyed Peasille Vaikka oishan tosta varmaan paremmankin parodian saanu.
Lainasin joskus Sydin näköiseltä ex-luokkalaiseltani Madcapin. Se tuoksui hyvälle.
*
Lainasin joskus Sydin näköiseltä ex-luokkalaiseltani Madcapin. Se tuoksui hyvälle.
Mä tahdon tommosen!
*
mulle kans
Kato, tuol on kaikenlaisia: http://www.70srock.co.uk/shop/index.php?cPath=21_24_30
*
wau, ja barrett-muki tarjouksessa!
entäs jimi hendrix -muki... åhå
no mut tää on kuitenki paras:
Mun meilest just toi Joy Of A Toy sopii mukiin kaikeist parhaiten. Madcap mukin kyljessä ois jotenkin vähän liian yksinkertasta tms...
*
Luin tänään vahingossa V-lehteä, ja siinä kehuttiin kuinka koskettava Nine Inch Nailsin coveri Johnny Cashin Hurtista on Mun mielestä toi on jo sellainen sammakko, jota musatoimittaja ei sais päästää, vaikka surkeaan ilmaislehteen kirjoittaisikin. Meinasin lähettää palautetta lehteen mutta päätin sittenkin avautua vaan tänne
Luin tänään vahingossa V-lehteä, ja siinä kehuttiin kuinka koskettava Nine Inch Nailsin coveri Johnny Cashin Hurtista on
Sen toimittajan esimiehenä mä antaisin tosta jo kirjallisen varoituksen, ei tollaista lähdetä kirjoittamaan ilman että tarkistetaan faktat. Lieventävänä tekijänä tosin se, että molemmat versiot on erittäin hyviä.
luin ton jutun mutten huomannu
enkä oikeestaan lukenu vaan silmäilin vaan tai katoin kuvat tms
Luin tänään vahingossa V-lehteä,
Sitä ei kuule vahingossa lueta.
Sent from my iPhone 16