You are not logged in.
Kate Bushilta uus TUPLAlevy Aerial marraskuun alussa, peelottaa
This must be what jail / I will scratch
Kate Bushilta uus TUPLAlevy Aerial marraskuun alussa, peelottaa
Katessa ei ole mitään pelättävää. Hän on turvallinen äidin syli.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Alex Chilton on kadoksissa, hurrikaanin jäljiltä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Myös Fats Domino oli kateissa. Hämmennystä herättäen Elisan _viihdeuutiset_ raportoi tänään otsikossa: "Fats Domino löytyi hengissä". Uutinen oli äsken tarkistaessani poistettu... Melkoista viihdearvoa tuollakin.
Edit: eipäs ollut poistettu, vaan arkistoitu.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Alex Chilton on kadoksissa, hurrikaanin jäljiltä.
Njaa, taitaa olla vain mainoskikka uuden Big Star -levyn tiimoilta.
RIP R.L. Burnside
kuulin uuden DM-sinkun. Tuntuu taas olevan taattua laatua muttei mikään räjäyttävä hitti. Jotenkin tuli mieleen äänimaailmalta SoF&D mutta kitara parempi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
DM... kitara... enpä oo DM:ää kuunnellu sen jälkeen kun alkoivat käyttää "oikeita" soittimia, luopiot!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mun mielestä uus dm-sinkku kuulosti aika hyvältä..
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Mun mielestä uus dm-sinkku kuulosti aika hyvältä..
En ole vielä kuullut, mutta ei kyllä pahemmin kiinnostakaan. En ole koskaan ymmärtänyt sukupolveni DM-innostusta..
sama
-> tämä onneksi kiinnosti kaikkia
Minua kiinnostavat oikeat mielipiteet aina.
Italialaisen webzinen top 100 indie pop levyt:
http://www.indiepop.it/articoli/100_1.htm
Ainoa asia jota mietin on, että miksi ihmeessä siellä on Inspiral Carpets mutta ei Dolly Mixturea? Nojoo, silti voisin ostella jokaisen levyn tuolta vaikka alottaen ykkösestä
Hirveetä paskaa. Nysväreille kollektiivista rautakankee.
ANORAKITVAANSANOOSUHISUHISUHIJAPUROSANOOPULIPULIPULI
[quote:5e91b9318d="leposi"]Italialaisen webzinen top 100 indie pop levyt:
http://www.indiepop.it/articoli/100_1.htm
Ainoa asia jota mietin on, että miksi ihmeessä siellä on Inspiral Carpets mutta ei Dolly Mixturea? Nojoo, silti voisin ostella jokaisen levyn tuolta vaikka alottaen ykkösestä [/quote:5e91b9318d]
Olipas siinä lista.
Happy Mondaysille, Inspiral Carpetsille sun muille , Spearmintille ja Eggstonelle
Öh. Juuri nii-in.
hei, jollain jotain happy mondaysia vastaan...? lintumies, taisin lukea viestisi huolimattomasti, happy mondays on IHAN PARASTA! fuck the kiviruusut, häppärit oli se juttu. noita second rate artisteja turha listata samalla todellisten mestarien kanssa.
tosta listasta, ykkönen silkkaa asiaa mutta kakkonen... mulla on se mutta ei muistaakseni mikään ihan ehdoton huippu, se lintumiehen taannoin löytämä sarah-kokis kuulosti sikana mielenkiintoisemmalta.
katsoin vasta 1 - 10, mistähän löytyy ne oikeesti hyvät niinku pooh sticks, pastels, vaselines jne.
montas levyä kaikilla on tuolta?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nopeasti laskien löytyy 37 sadasta. pooh stickseiltä tietty väärä levy ja silleen ja järjestys ilmeisesti arvottu, mutta ihan kohtuullinen lista kuitenkin. huomasin just etten ole vielä ehtinyt kuunteleen tota flatmatesin levyä jonka hankin joku viikko sitten. ja kuka myy mulle shop assistantsin lp:n?
Omistan vain 15 Monilta bändeiltä joko listalla tai itselläni on "väärä" levy. Batsistä ja Chillsistä plussaa, mutta olisihan tuonne mahtunut esim. Cleanin Vehiclekin, kun tosiaan kaiken maailman Happy Mondayseja mukana
tää foorumi tosiaan selvästi kaipaa omaa mondays-topiccia...
käyn kahvilla ja palaan asiaan...
ja kuka myy mulle shop assistantsin lp:n?
Ja mulle! Toissapäivänä sain sentään kuunnella sitä.
Emmätiä, Happy Mondays ei ole ikinä liikuttanut yhtään. En tosin ole moneen vuoteen testannut, mutta sou not. Älä vääntele mun meloonia, mies.
Vielä pitää mainita, että esim. Gorky's Zygotic Mynci ja Shack ovat nimiä, joita en olisi odottanut näkeväni indiepop-listalla, vaikka hyviähän nekin on.
En myy Shop Assistantsin debyä, mutta saa sitä tulla vapaasti ihastelemaan
Italiassa on nyt kuitenkin ehkä vähän eri kulttuuri vaikka indie popista onkin kysy, jännää sinänsä. Tosiaan tuollaiset listat oavt turhia, mutta niistä löytyy lähes aina kymmeniä ihan tuntemattomia yhtyeitä, joita sitten voi imutella ja voivotella, että mistä vitusta niitä levyjä saa.
Rotsi voi perustaa levy-yhtiön ja uudelleenjulkaista Dolly Mixturen Demonstration Tapes. Kohta hitto tilaan sen miljoonalla jostain ebaystä jos ees irtoo sieltä! MÄÄ HALUUN SEN LEVYN!!!!!!
jaa sulla on cd-versio, en tiennyt että semmosta ees on... koska julkaistu ja onks siinä sinkut bonarina?
mistä tollasia löytää...