You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tietääks kukaan Charlie Parria? räg
Yleisradion väki äänitti yöllä Tuomiokirkon kellon lyöntejä
[quote:902d43e13a]- Tuomiokirkon kellon lyönnit haluttiin nyt äänittää uudelleen, sillä valppaimmat radionkuuntelijat ovat havainneet, että Ylen kellot kuulostavat erilaiselta kuin Turussa paikan päällä kuultavat kellot, ohjelmistopäällikkö Minna Lindgren totesi.[/quote:902d43e13a]
Propsit hifistelystä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Propsit hifistelystä.
mutta muuten tommoset että tehdään vanha biisi uudestaan on hanurista.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
olikos tämä dead c pätkä jo postattu tänne?
http://blogfiles.wfmu.org/BT/dead_c.mpeg
kuulemma aika hulinaa, en oo vielä ehtiny katsoa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tuo ei pelannu ainakaan mutsin koneella, kokeillaan kohta paremmalla onnella omalla.
This must be what jail / I will scratch
Lordi voitti sitten euroviisukarsinnat.
jpp, repsasin vähän kun hesarissa oli tosi pieni maininta. kotimatkalla näin dannyn bussi. repsautti sekin.
Ihan kivaa vaihtelua tuommoinen. Se biisi tosin oli liian tylsä niillä naamareilla soitettavaksi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:fa058aa934]kuulemma aika hulinaa, en oo vielä ehtiny katsoa.[/quote:fa058aa934]
Onko tämä se klippi jostain uusi-seelantilaisesta tv-ohjelmasta, jossa dedsii möykkää "Skyn". Ja sitten jauhavat Suicidestä.
Katsoin semmoisen youtuben kautta ja hauska videohan se.
[quote:00619c932e]kuulemma aika hulinaa, en oo vielä ehtiny katsoa.
Onko tämä se klippi jostain uusi-seelantilaisesta tv-ohjelmasta, jossa dedsii möykkää "Skyn". Ja sitten jauhavat Suicidestä.
Katsoin semmoisen youtuben kautta ja hauska videohan se.[/quote:00619c932e]
joo, se pitäis olla.
dannyn bussin bongailee nykyään melkein päivittäin, viimeksi brahen kentän tienoilla. missä pelaa danny show?
Musta tuntuu, että Helsingin Stupidossa olisi hinnat hivenen nousseet. Tuntuu, että kaikki ostettavat seiskat maksaa 5,90 ja vinyylit yli 20. Kuvittelenko vaan? Mut mä oon jättäny siitä kaupasta ostelun viime aikoina, vaikkakin pörrään siellä tutkimassa (lue: tappamassa aikaa). Esimerkiksi Arctic Monkeysin vinyyli ja myöskin Clap Your Handsien vinyyli on Jäänsärkijässä pari euroa halvempi... Kertokaa kuvittelenko?
[21:04]
Kertokaa!
Minusta muuten kans tuntuu että Stupidon hinnat ovat nousseet. Olen löytänyt joitain levyjä lähiaikoina Popparista halvemmalla, aikaisemmin moista ei ole tapahtunut koskaan.
kai shoutboxilla voi huudella jotain toisille käyttäjille, ja se näkyy niillä siinä vähän aikaa, tai siis kaikila jotka käy tän jonkun sivulla. näin mä luulen
kai shoutboxilla voi huudella jotain toisille käyttäjille, ja se näkyy niillä siinä vähän aikaa, tai siis kaikila jotka käy tän jonkun sivulla. näin mä luulen
Juurikin näin.
Stupidossa oli kyllä kallista viimeksi, ärsytti kohtuupaljon kun maksoin Arctic Monkeys -seiskasta 5,90 ja 'enkelissä olis ollut 4,50. Ja tuostahan on jo muutama kuukausi aikaa.
[quote:f3c139dd0c]Glaucoma Hymn
Glaucoma, Glaucoma, Glaucoma
Constricting vision slowly
Halted by progress of science
Vision of a world united
Beyond all science knowing[/quote:f3c139dd0c]
Ilmaisuja, jotka saavat minut keskeyttämään levyarvostelun tai musiikkiaiheisen lehtijutun lukemisen:
meininki
orkesteri
pumppu
pop-ihme/poppi-ihme
metsäfolk
junnata
Tehkää oma top10.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ilmaisuja, jotka saavat minut keskeyttämään levyarvostelun tai musiikkiaiheisen lehtijutun lukemisen:
kuullostaa
kuullostaa
Tuo tosin pätee muutenkin medioihin, joissa kielioppi ja kielenhuolto on viskattu ikkunasta.
Ei päde Toiseen Vaihtoehtoon. Se saa kaiken aina anteeksi.
Tero saatana, s'olet gay!
EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI EI JÄTÄ KETÄÄN KYLMÄKSI
"Käsikirjoittaja"
Emmätiä. Kaikki sanat on hyviä, en yleensä välitä siitä että parissa kohtaa on ideat loppuneet ja pitää keksimällä keksiä joku latteus. Jos sen takia lopettaisin arvostelun lukemisen, niin eipä hyvin menisi. Mutta tässä jotain listaa, joka pistää vähän vaivaannuttamaan toisinaan:
-vittu taivutusmuodoissaan
-poreileva, kupliva, soliseva, tai kaikki mitä nyt vessan suunnasta voisi keksiä
-hieno, hieno, hieno, hieno, hieno jne.
-asiameininki, syke
hei siis kamoon, aikuisten oikeesti ne latteudet voi syrjäyttää jollain mojovalla fraasilla joka ei jätä ketään kylmäksi.
Eipä tarvitse murehtia kun en ole kokista juonut useaan vuoteen enää. Mutta kyllä toki etiikka > estetiikka, kun kulutusvalintoja tehdään.
Ostakaa Olvin ja Laitilan tuotteita. Olut, Clasiccola, tms. virvoitusjuomat. Täysin suomalainen panimo jne. Toistaiseksi ainakin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Loppupeleissä - pätee lähes kaikkeen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:31974d55b7="Laatu"]Eipä tarvitse murehtia kun en ole kokista juonut useaan vuoteen enää. Mutta kyllä toki etiikka > estetiikka, kun kulutusvalintoja tehdään.
Ostakaa Olvin ja Laitilan tuotteita. Olut, Clasiccola, tms. virvoitusjuomat. Täysin suomalainen panimo jne. Toistaiseksi ainakin.[/quote:31974d55b7]
Hihi, eikun ei siitä. En vaan tykkää enää sokerisista juomista.
Onhan esim. Classic Colaa kevytversionakin.
Äh, joo, lisään että sokerijuomat ja tällaiset vähän kolalle maistuvat tai vissiin ylipäänsä hiilihappopitoiset juomat, paitsi jotkut vissyt.