You are not logged in.
No kirjoissahan on saippuaoopperamainen juonittelu pääosassa että eipä sikäli
Oon melko amatöörimäinen fangirl kyllä kun nyt vasta tajusin että kakkosjakso on ollut jo viikon ladattavissa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
SV OF THRONES
Ihan hyvää juonitteluahan nää uudetkin jaksot ollu, vaikkei nyt varsinaista "tykitystä". Sopivasti uusia hahmojakin esitelty (ja kaikki enemmän tai vähemmän kusipäitä ilmeisesti ), mutta kärryillä on silti pysytty.
Arya on kyllä edelleen liian söpö ollakseen mukamas poika...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Vittumaista, kun en muista melkein kenenkään nimiä. Välillä joutuu aina kaivamaan netistä sukupuut, että muistaa, kuka on kukakin.
Suosikkejani ovat pieni lohikäärme, isot sudet ja se kääpiön kaverimies.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Arya on kyllä edelleen liian söpö ollakseen mukamas poika
jotenkin ihan paskasti stailattu, vaikka on keskenkasvuinen niin vaatetuksella on saatu aikaan aavistus tisseistä
nousussa: Ser Jorah Mormontin otsarypyt
lopetin kesken. miks kattoo fantasiaa jossa ei oo mitään fantastista, epäsovinnaista tai utopistista
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
lopetin kesken. miks kattoo fantasiaa jossa ei oo mitään fantastista
laxorm eli lohikäärmeet?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
MMM wrote:lopetin kesken. miks kattoo fantasiaa jossa ei oo mitään fantastista
laxorm eli lohikäärmeet?
feodalistinen maa jossa paljon tissejä ja väkivaltaa, plus miljoona metriä korkea muuri jonka takana jääzombieita? EI KAIKEN FANTSUN TARVI OLLA D&D:stä PÄIVÄÄ, TÄSSÄ MAAGI TÄSSÄ KÄÄPIÖ JA TÄSSÄ SEIKKAILIA JA LUOLASTOSSA TEITÄ ODOTTAA MAAGINEN PUOLIPALLO
bernardblack wrote:MMM wrote:lopetin kesken. miks kattoo fantasiaa jossa ei oo mitään fantastista
laxorm eli lohikäärmeet?
feodalistinen maa jossa paljon tissejä ja väkivaltaa, plus miljoona metriä korkea muuri jonka takana jääzombieita? EI KAIKEN FANTSUN TARVI OLLA D&D:stä PÄIVÄÄ, TÄSSÄ MAAGI TÄSSÄ KÄÄPIÖ JA TÄSSÄ SEIKKAILIA JA LUOLASTOSSA TEITÄ ODOTTAA MAAGINEN PUOLIPALLO
plus ei tuo oo fantasiaa vaan Dallas, with swords
bernardblack wrote:MMM wrote:lopetin kesken. miks kattoo fantasiaa jossa ei oo mitään fantastista
laxorm eli lohikäärmeet?
niin no mä diggaan GoT:ssa just siitä et siinä ei oo pahemmin noita juttuja, oli oikeestaan vähän pettymys toi ekan kauden päätös sikäli
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
niin no mä diggaan GoT:ssa just siitä et siinä ei oo pahemmin noita juttuja
joxeenkin sama
bernardblack wrote:niin no mä diggaan GoT:ssa just siitä et siinä ei oo pahemmin noita juttuja
joxeenkin sama
no mitä siinä sitten on?
Just ku se fantasiapuoli on sellaista ku noi aina: siis että siitä puuttuu sellanen mitä vittua -osio,
sen sijaan saadaan niitä samoja tyyppejä ja siniseksi värimääriteltyjä pahuuden metsiä kuten aina.
kyl mä ihan diggailin jostain brutaaleista jutuista ja osista juonenkäänteistä, mut ehkä tätä kaikkea koko ajan varjostaa
se että miks tän pitää olla niin isoa ja rakennettua, kun sama toimis yhtä hyvin siellä newyorkilaisessa kaksiossa, jos
se saippua ny kuitenkin on tässä se pointti eikä utopistiset maailmat. kauhia vaiva tollassi pykätä.
Jos siinä fantasiassa maistuu bulkki ja juonittelu ym on sitä samaa kuin aina eikä erityisen osuvaa, niin mistä tossa pitäis
innostua?
tai no joo, me varmaan voidaan jättää tää, te tykkäätte mä en
Last edited by MMM (17.04.2012 08:36)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
tai no joo, me varmaan voidaan jättää tää, te tykkäätte mä en
oon varmaan aika yksinkertainen ihminen, mutta mun mielestäni on aina hauskaa nähdä lukemansa maailma oikein kuvitettuna.
GoT:ssa on jotenkin aika hyvä balanssi maagisen ja maallisen välillä. Toisaalla lohikäärmeet taas nostaa päätään (missä muuten Khaleesi viime jaksoista ), mutta toisaalla taas usko taikuuteen ja folkloreen alkaa jo kadota järjen ja edistyksen tieltä.
Mä olen oikeastaan yllättättynyt, miten hyvin tää on mulle toiminut, kun muutoin fantasia ja scifi ei ole mun teekupposia. Ehkä yleisesti ottaen tykkään scifista ja fantasista, joiden viittaukset käsillä oleviin yhteiskunnallisiin ilmiöihin on tarpeeksi selkeitä. Ja sitten vielä se, että GoT on pirun siististi toteutettu ja kirjoitettu. Ja panohommat toki :viulumies:
Last edited by Folkhälsan (17.04.2012 11:16)
Vuoden nuori muotoilija.
Ja panohommat toki :viulumies:
TULIHAN SE (sic)
niin ny tarkennuksena että sanoin kaipaavani utopioita ja epäsovinnaisuutta ja fantastisia juttuja, en fantasiaa tai jotenkin uskottavaa larppausta.
^toi kommentti on NIIIN pian täti kertoo juttuja -limbossa.
^^ ^
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kauden kolmosjakso taisi muuten olla tämän kauden tähän asti paras
Harmi ettei Stannisia ja Khaleesia tosiaan näkynyt, mutta hyvä näinkin. Balon Greyjoy on varmaan suosikkini näistä uusista mulkuista, Stannis hyvä kakkonen
SOSDO MASSA KOMOROSSA
niin ny tarkennuksena että sanoin kaipaavani utopioita ja epäsovinnaisuutta ja fantastisia juttuja, en fantasiaa tai jotenkin uskottavaa larppausta.
OOKKONÄÄ LUKENU CHINA MIEVILLEÄ
MMM wrote:niin ny tarkennuksena että sanoin kaipaavani utopioita ja epäsovinnaisuutta ja fantastisia juttuja, en fantasiaa tai jotenkin uskottavaa larppausta.
EN
Pope wrote:MMM wrote:niin ny tarkennuksena että sanoin kaipaavani utopioita ja epäsovinnaisuutta ja fantastisia juttuja, en fantasiaa tai jotenkin uskottavaa larppausta.
EN
Ehkä saatat tykätä, ehkä et, mut toi on juuri sellaista matskua mitä tuossa yllä kuvailet. New Weirdin genressähän se taitaa jotenkin olla. Mievillen kirjat, erityisesti Perdido Street Station ja Scar on olleet mulle hienoimia spefikokemuksia tyyliin viiteentoista vuoteen. Se on sellainen hullu kommari. Voi jos niitä filmattais.
MMM wrote:Pope wrote:MMM wrote:niin ny tarkennuksena että sanoin kaipaavani utopioita ja epäsovinnaisuutta ja fantastisia juttuja, en fantasiaa tai jotenkin uskottavaa larppausta.
EN
Ehkä saatat tykätä, ehkä et, mut toi on juuri sellaista matskua mitä tuossa yllä kuvailet. New Weirdin genressähän se taitaa jotenkin olla. Mievillen kirjat, erityisesti Perdido Street Station ja Scar on olleet mulle hienoimia spefikokemuksia tyyliin viiteentoista vuoteen. Se on sellainen hullu kommari. Voi jos niitä filmattais.
ei pelasta thronesia :sad_level18_mature_dragon:
Kuin kaksi marjaa topikissa nämä.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
MMM wrote:tai no joo, me varmaan voidaan jättää tää, te tykkäätte mä en
oon varmaan aika yksinkertainen ihminen, mutta mun mielestäni on aina hauskaa nähdä lukemansa maailma oikein kuvitettuna.
tämä + MMM on nyt vaan ihan pihalla/VÄÄRÄ MIELIPIDE
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho