You are not logged in.
Osaan jo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Lord of the Rings
Aku Ankan taskukirjat joissa Mikki Hiiri kannessa
Näihin yhdyn.
Ja mä oon siis aikoinani diggaillu LOTRista tosissaan, mut nyt se on mun mielestä melko paksaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mä kokeilin sitä joskus lukiossa, samoin jotain Scifiä joka oli perseestä. En ole vieläkään jaksanut korjata Scifin suhteen, koska on parempaakin tekemistä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En ole vieläkään jaksanut korjata Scifin suhteen, koska on parempaakin tekemistä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lisäks voin kuvitella kuinka Bartonilla keitti yli ton scifin kohdalla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mä kokeilin sitä joskus lukiossa, samoin jotain Scifiä joka oli perseestä. En ole vieläkään jaksanut korjata Scifin suhteen, koska on parempaakin tekemistä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sitä on liikaa, ja suurin osa ei kiinnosta edes vähää alusta. Vähänniinku Beatles tai Neljä Ruusua
Sitä on liikaa, ja suurin osa ei kiinnosta edes vähää alusta.
Tekotaiteellista paskaa ei ole?
Ajatukselle että on olemassa jonkinlaista "Scifiä"
Ajatukselle että on olemassa jonkinlaista "Scifiä"
Pope wrote:Ajatukselle että on olemassa jonkinlaista "Scifiä"
meinaan että ko. kirjallisuusgenre, jos se edes on genre, on yhtä monipuolinen kuin elämä itse
Jean-Babtiste wrote:Pope wrote:Ajatukselle että on olemassa jonkinlaista "Scifiä"
meinaan että ko. kirjallisuusgenre, jos se edes on genre, on yhtä monipuolinen kuin elämä itse
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pope wrote:Jean-Babtiste wrote:Pope wrote:Ajatukselle että on olemassa jonkinlaista "Scifiä"
on se silti genre
Last edited by barton_funk (22.03.2012 22:43)
myönnän
En oo tainnu koskaan lukea yhtään
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En oo tainnu koskaan lukea yhtään
Onneksi Feggy lukee kirjoja senkin edestä.
tigrushka wrote:En oo tainnu koskaan lukea yhtään
Emmä osaa ees kirjottaa, Feggy postaa mun puolesta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bernardblack wrote:Pope wrote:Jean-Babtiste wrote:Pope wrote:Ajatukselle että on olemassa jonkinlaista "Scifiä"
on se silti genre
tästäkin voisi väitellä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jean-Babtiste wrote:tigrushka wrote:En oo tainnu koskaan lukea yhtään
Emmä osaa ees kirjottaa, Feggy postaa mun puolesta
Tikru lukee enemmän kirjoja kuin mä, mä luen vaan sieltätäältä ja artikkeleja. Emmä mitään skifiä ja fantasiaa jaksa paitsi LOTR.
Last edited by Feggy (22.03.2012 23:03)
Loltz of the Rings
Don Delillon Underworldia jaksoin väin vähän alusta. Tosin kyseessä oli ruotsinnos, joka tuntui todella teennäisen oloiselta sanarunkkaukselta. Ehkä alkuperäiskielellä jaksaisi paremmin.
Sent from my iPhone 16
Don Delillon Underworldia jaksoin väin vähän alusta. Tosin kyseessä oli ruotsinnos, joka tuntui todella teennäisen oloiselta sanarunkkaukselta. Ehkä alkuperäiskielellä jaksaisi paremmin.
Mä tykkäsin, englanniksi luin. Ostin sen jopa omaksi vähän aikaa sitten (ok, pari vuotta sitten), mutta ei ole vielä tullut luettua uudelleen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
James Sallis: Drive
en ole kolmekybänen emoboy
James Sallis: Drive
Mitkäs on Jamesin kiellettyjen kirjojen listalla?
börjeslandet wrote:James Sallis: Drive
Mitkäs on Jamesin kiellettyjen kirjojen listalla?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Huh, sain viimein Kafkan Oikeusjutun loppuun. Ei tällaista eksistentiaalista/psykologista pohdintaa jaksa tässä mittakaavassa oikein enää. Monta kuukautta tässä hommassa menikin (luin siis vain yleensä ennen nukkumaanmenoa = hyvää unilääkettä).
barton_funk wrote:bernardblack wrote:Pope wrote:Jean-Babtiste wrote:Pope wrote:Ajatukselle että on olemassa jonkinlaista "Scifiä"
on se silti genre
tästäkin voisi väitellä
Loputtomiin.
Tällaisissa keskusteluissa genre-nimitysten kyseenalaistaminen on vähän Ikäänkuin ei tiedettäisi mitä sanalla "scifi" tarkoitetaan kansankielessä..."yhtä monipuolinen kuin elämä itse" pätee mihin tahansa genreen, mutta jotenkin vaan sitä ihmiset käyttää näitä sanoja jaottelemaan eri tyyppisiä niinku JUTTUja
Koht joku sanoo että Teurastamo 5 tai kirja x on tavallaan scifiä ja blaa blaa, mut olin tekevinäni selväksi et tää on ristiriitanen juttu koska ihan selkeetä omaa ennakkoluuloa scifiä kohtaan, eikä mulla nyt oo hirveä kiire korjata kun miljoona muutakin asiaa vaatii keskittymistä. Ehkä joskus, tai ehkä jos lukemattomuuteni närkästyttää muita, jatkan ennakkoluulojani ihan vain jääräpäisyyttäni
huïg wrote:Mä kokeilin sitä joskus lukiossa, samoin jotain Scifiä joka oli perseestä. En ole vieläkään jaksanut korjata Scifin suhteen, koska on parempaakin tekemistä.
hei jos et aio lukea sitä Hyperionia niin toimita se mulle jotain kautta jossain vaihees?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
öö en mä sitä oo lukematta jättämässä tai heti lukemassa, mut jos haluut sen itelles niin aye aye, mut lähettäminen maksaa varmaan lähes yhtä paljon ku kirja