You are not logged in.
veikkaan, että sulkevat jonkun kokosen alueen kolmeks päiväks ja sieltä ei saa poistua ollenkaan
veikkaan, että sulkevat jonkun kokosen alueen kolmeks päiväks ja sieltä ei saa poistua ollenkaan
ostin jiput vaikken ees tiijä pääsenkö tonne. Jos kusee niin jokuhan ostaa noi multa pois eixx jeh?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ostin jiput vaikken ees tiijä pääsenkö tonne. Jos kusee niin jokuhan ostaa noi multa pois eixx jeh?
no voeeee lauantainahan on then cavern häät. voi saatana. kurt vile kuitenkin sillon :center:
Pope wrote:ostin jiput vaikken ees tiijä pääsenkö tonne. Jos kusee niin jokuhan ostaa noi multa pois eixx jeh?
no voeeee lauantainahan on then cavern häät. voi saatana. kurt vile kuitenkin sillon :center:
the cavern? mikä vitun auto-correct tänne on ilmestyny
Pope wrote:Pope wrote:ostin jiput vaikken ees tiijä pääsenkö tonne. Jos kusee niin jokuhan ostaa noi multa pois eixx jeh?
the cavern? mikä vitun auto-correct tänne on ilmestyny
oletin silmää räpäyttämättä että popen kaverilla on tietenkin otsikolla "the cavern" järjestettävät, game of thrones -henkiset larppaushäät.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Joo, mä oon vielä aika pitkälti niin ja näin tämän suhteen. Kattoo miten loma tarkalleen osuu jne. Pitäis tossa toukokuun aikana selvitä tarkat päivät. Et vopite kaupitella mulle sitten joskus jos on tarpeen.
Pope wrote:ostin jiput vaikken ees tiijä pääsenkö tonne. Jos kusee niin jokuhan ostaa noi multa pois eixx jeh?
Joo, mä oon vielä aika pitkälti niin ja näin tämän suhteen. Kattoo miten loma tarkalleen osuu jne. Pitäis tossa toukokuun aikana selvitä tarkat päivät. Et vopite kaupitella mulle sitten joskus jos on tarpeen.
feilasin toki, koska en ostanu vaan varasin (TARKKUUTTA SIELLÄ!) enkä ehtiny hakeen jippuja, no uutta matoa koukkuun
early bird -tiketit tosiaan loppuunmyyty, mut huomenna aamulla voi vielä koittaa kun varaukset päättyy. itsehän muistin hakea omani
perusjiput maksaa kympin enemmän ja niitä on vielä jöjelllö
Perusjippujakin on enää 200 jöjellä, että kannattaa ostaa jos meinaa kolmeksi päiväksi tulla. Ja noilla hinnoilla (ja esiintyjillä) kantsii.
en ole kolmekybänen emoboy
leposi wrote:Pope wrote:ostin jiput vaikken ees tiijä pääsenkö tonne. Jos kusee niin jokuhan ostaa noi multa pois eixx jeh?
feilasin toki, koska en ostanu vaan varasin (TARKKUUTTA SIELLÄ!) enkä ehtiny hakeen jippuja, no uutta matoa koukkuun
Toki tänään jo mietin sitä miten Flow'ssa joku tönäs mua ja suosikkipaita tärvelty punaviinillä eikä se edes pyytänyt anteeksi. Ja sit mä tajusin, että vitusti tungostahan tuolla kuitenkin on, eli parempi jättää väliin ja dokata yksin kotona.
Helsingin Kalliossa 27.-29. heinäkuuta juhlittava Kuudes Aisti -festivaali on tänään laittanut myyntiin rajoitetun erän Early Bird -hintaisia lippuja alk. 35,50 (1pv) ja 51,50 (2pv). Torstaina 10.5. alkaen hinnat ovat alk. 40,50 ja alk. 56,50 .
Hinnat on ainakin kohdallaan. Siitä huolimatta en oo menossa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kolmen päivän jipunhan sai jo 59:llä aiemmin
http://www.kuudesaisti.org/timetable/
pe: kurt vile jne.
la: kim gordon jne.
su: circle jne.
Nii ja tämmöstä http://www.kuudesaisti.org/news/lisaa-a … nnityksia/
nopeasti katsoen nää ainakin kiinnostais, varmaan ois muitaki mut:
FRIDAY 27.7.
Kurt Vile & The Violators, USA
Pekka Airaksinen, FI
Pertti Kurikan Nimipäivä, FI
Rättö ja Lehtisalo, FI
Shabazz Palaces, USA
SATURDAY 28.7.
Edu Kehäkettunen, FI
Evil Stöö & Kridlokk & Koksu Koo, FI
Julma-Henri & RPK, FI
Kim Gordon & Ikue Mori, USA & JPN
Pekko Käppi, FI
Räjäyttäjät, FI
SUNDAY 29.7.
Circle, FI
Dillinja, GER
Jodarok & Pietari, FI
Pää Kii, FI
tai siis dillinja, GER eiks se oo se drum'n'bass tyyppi, luulin britiksi
Festivaalin punktarjontaa täydentävät autotallista Atlantasta maailmanmaineeseen noussut kukkaispunkbändi Black Lips sekä tanskalainen, debyyttialbumillaan "New Brigade" villinnyt Ice Age. Lajin legendaarisena edustajana esiintyy Sex Pistolsinkin kanssa kiertänyt, 1970-luvulta asti toiminut amerikkalainen The Avengers. Konemuusikin puolelta kansainväliseen artistijoukkoon liittyvät Valve Sound System -yhtiön toinen perustaja, pitkään drum n bass -kentällä vaikuttanut Dillinja sekä Berliinin teknoskenestä ponnistanut, DJ Mark Ernestuksen kanssa esiintyvä reggaevokalisti Tikiman. 2011 julkaistun debyyttialbuminsa jälkeen nosteessa oleva englantilainen Veronica Falls hurmaaa indiekansaa sunnuntaina Kuudennen linjan lavalla.
Kotimaista lisäverta Kuudenteen Aistiin tuo ympäri maailmaa kiertävä, albumeistaan ja live-esiintymisistään ylistetty Kuopio-lähtöinen Rubik. Suomalaisen vaihtoehtorockin kovia nimiä ovat myös vuonna 2010 perustettu, hypnoottista ja primitiivistä psyke-rockia soittava Black Lizard, 80-luvun postpunk-vaikutteita imenyt Shotgun Club, garagerockin perinteitä tuulettava Death Laser sekä raskaampia, metalliin nojaavia rytmejä tahkova Tombstoned.
Uutta, kotimaista punk-asennetta tarjoavat Jyväskylässä alkunsa viime vuonna saanut Räjäyttäjät sekä helsinkiläinen Pää Kii, jonka jäsenet ovat tuttuja mm. Anal Thunderista ja Kakkahätä 77:sta. The Duplo -yhtyeen perustajan, levykauppa Stupidoa luotsaavan Aleksi Pahkalan uusi kollektiivi Gim Kordon esittää Pahkalan omia indierock-sävellyksiä. Yhden miehen yhtye Eetu Floor venyttää folkin ja laulaja-lauluntekijä-genren rajoja.
Festivaalin komea rytmimusiikin kattaus täydentyy pitkän linjan Suomi-rapin ja -reggaen vaikuttajilla. Lavalle nousevat vasta Monsp Recordsin riveihin kiinnitetty Pietari yhdessä Jodarokin kanssa, yhteiskunnallisen rapin pioneereihin kuuluva Julma-Henri ja RKP, instrumentaali-dubia esittävä Salaneuvosto sekä reggae- ja dancehall-artisti Raappana. Sunnuntaina aurinkoista tunnelmaa luo kesäkuussa 2012 uuden levyn julkaiseva Reino & The Rhinos.
Stidilään Kuudes Aisti levittäytyy kotimaisilla tanssimusiikin underground-nimillä. Uusia, vaiheotehtoisia elektron suuntauksia esittelevät Aaro DiCosta & Ostridge Forrester Modern Phunk Duet, Mad Max Mattel ja Joonas D. Feelings. Kahden naisen duo Goldshift sekoittaa estottomasti mm. trip-hopia, elektroa ja dubstepiä. Perjantaina Kuudennen Linjan lavalle kiipeää elektronisen musiikin tuotantoduo Clouds eli Samuli Tanner ja Tommi Liikka yhdessä Mùm-yhtyeestäkin tutun rumpalin ja rytmifilosofin Samuli Kosmisen kanssa.
Klubeilla yleisöä tansittavat Bassoradiosta tuttu dubstep-DJ Desto, elektrofunkin oululainen mestari Levon Zoltar, helsinkiläisistä klubeilla tiuhaan esiintyvä duo Poika ja Hirviö sekä uuden ajan pelimanniyhtye Rauhan Meizzelit.
27.-29.07.2012 Helsinki, Kuudes Linja, Siltanen, Kuvataideakatemia, Stidilä, Nokia Factory
Liput alk. 40,50 (1pv), 56,50 (2pv), 70,50 (3pv), K-18
jaa sirkkeli onki sunnuntaina, siihen vois ehtii puntalasta...tosin sillon on tyngempi ohjelma ja silti lippu 39 joten todella tyyriiksi tulisi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuleehan se tyyriiks ku empii. Eilen oli viel vanha hinnasto.
edit: näköjään yhden päivän liput oli eilenki kalliihkot, mut siis joo se 60e kolmesta päivästä oli halpa hinta fetarista, jossa pääsee kotiin nukkumaan
Last edited by börjeslandet (10.05.2012 12:12)
edit: näköjään yhden päivän liput oli eilenki kalliihkot, mut siis joo se 60e kolmesta päivästä oli halpa hinta fetarista, jossa pääsee kotiin nukkumaan
mjoo, toi 60 alkaa päivä-päivältä tuntua naurettavammalta hinnalta kun kattoo mitä kaikkea tuolla on.
En oo väittänytkään mitään muuta, kuin että just mun skenaariossa on tyyristä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tai siis dillinja, GER eiks se oo se drum'n'bass tyyppi, luulin britiksi
Kyllä se just s Dillinja on. sille bookkaukselle ehdottomasti.
myydään 3 päivän lippu Kuudes aisti -festivaalille. 69e.
edit: meni jo
Last edited by Moronica (20.06.2012 09:00)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Voisin myydä myös omani, eli 3 päivän early bird -lippu (PDF-muodossa) hintaan 60 e. Meiliä voi pistää ton meilinapin kautta jos joku haluaa ostaa.
Edit: Meni.
Last edited by Vteich (01.07.2012 20:47)
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ymmärsin myös, että tänään pitäs tulla tarkat aikataulut.
Harkitsen sunnuntailippua. Jos menisin tuolta suoraan samoilla silmillä kentälle ja sit Barcelonassa viel puoleksi päiväksi töihin
Mangojauhe goddamn.