You are not logged in.
Friikein ilmestys oli lopulta pappi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Friikein ilmestys oli lopulta pappi.
Todellakin
Varikset komentavat
Joo pistin äänet pois kun pappi alkoi tivaamaan jotain "Muistatko mitä sanoit? MUISTATKO?!".
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei jumalauta, ohjelmaoppaan kuvauksessakin lukee "..mutta lopulta kaikki on hyvin."
Varikset komentavat
Ei jumalauta, ohjelmaoppaan kuvauksessakin lukee "..mutta lopulta kaikki on hyvin."
Eikös se kertoja sano tuon melkein joka jaksossa?
how they run this show.
Onko sellaista jaksoa jossa ei ois sanonu?
Varikset komentavat
Rantaruottalaisilla ottaa vaikeesti ku morsian ei oo siniveristä sukua
Varikset komentavat
Pappi
Varikset komentavat
Rantaruottalaisilla ottaa vaikeesti ku morsian ei oo siniveristä sukua
Sulhasen Sirkku-äiti vaikutti kyllä varsin suomalaiselta. Vähän laimea jakso oli. Ei ollut sellaista felliniläistä elämäniloa kuin pari viikkoa sitten tai edes viime viikon kaltaista miespökkelöä.
Viiltohaavoille morsiamen käsissä , Scott Walkerille taas
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei ollut sellaista felliniläistä elämäniloa kuin pari viikkoa sitten
Mää käy ainaki paskal sitä enne iha varma
Mää en ainaka ruppe semmost odottama. Sää sanoit et nyt o kiire nyt mennä autoo siält, pasko jossai muual
Noo misääköhä? Ei siäl käy kettä hääpäivänäkä ko mää kerran käy siäl paskal
No ei nii käy kotonaka vessas essä sinnekkä voi men. Men ton ulkovessa.
Mää vaihra ainaki housut!
Autoo siält. Pistät Rami sisäl ja tuut autoo.
Ramii! Mee sisäl. Sisäl. Vartoos ny mää vaihra äkki housu
Et ruppe vaihtama mittä housui
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Laimeaa oli.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Rakastuivat ABC:n kassalla
bzort glorf bööth
Sulho oli silloin vasta 16.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ginipoika wrote:Ei ollut sellaista felliniläistä elämäniloa kuin pari viikkoa sitten
Mää käy ainaki paskal sitä enne iha varma
Mää en ainaka ruppe semmost odottama. Sää sanoit et nyt o kiire nyt mennä autoo siält, pasko jossai muual
Noo misääköhä? Ei siäl käy kettä hääpäivänäkä ko mää kerran käy siäl paskal
No ei nii käy kotonaka vessas essä sinnekkä voi men. Men ton ulkovessa.
Mää vaihra ainaki housut!
Autoo siält. Pistät Rami sisäl ja tuut autoo.
Ramii! Mee sisäl. Sisäl. Vartoos ny mää vaihra äkki housu
Et ruppe vaihtama mittä housui
Fellini onkin paskaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Anrin ja Ilpon lemmenliekki sai ensimmäisen kipinän kolme vuotta sitten Kiteen ABC:llä, jossa tuolloin 16-vuotias Ilpo sattui myyjänä työskennelleen Anrin kassalle.
Mutta mitä pitäisi ajatella siitä, kun rempseä Anri lipsauttaa hääjuhlan tuoksinassa trimmaavansa jopa sulhasensa intiimikarvoituksen?
Hasitan melko kovan jakson
how they run this show.
- Sitähän he muutenkin käyttävät, morsian kuittaa.
Nyt on kunnon junttiämmä.
how they run this show.
Tuhnuksi jäi tämäkin jakso. Nostan peukkua silti hääjuhlan eklektisyydelle; harvoin samoissa kinkereissä näkee vatsatanssia, linnunpöntön tuunausta ja jonkinlaista joikaamista.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
no ei toi lesbojuttu tuossa kummoinen ollut, huonon maun huumoriksi sen tilanteen luin.
pikkasen komee se sulho! huh huh.
pitkästä aikaa ku tätä katsoi niin aika tylsäksi ohjelmaksi tää sit aina alkuhuuman jälkeen paljastuu.
mitenköhän on tossa ohjelmassa olleiden parien eroprosentin laita
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
mitenköhän on tossa ohjelmassa olleiden parien eroprosentin laita
Aikaisemmin on tullut aina sellaisia "mitä heille kuuluu nyt?" -jaksoja joissa on sitten katseltu ketkä on eronneet, ketkä on saanut lapsia jne.
Paras taisi olla tää yksi uskovainen teinipariskunta jotka ei harrastaneet kertaakaan seksiä ennen avioliittoa. Olivat hieman hämmentyneen oloisia pikkulapsen vanhempia siinä kertausjaksossa eikä lemmenhuumasta tietoakaan.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Toi oli kyl paras, pikkasen vaivaantuneita olivat siinä haastattelussa "joo emmää ihan tälläseks kuvitellu" jne
Varikset komentavat
Kattoko kukaan eilistä jaksoa? Vaikuttaa vähän tylsältä parilta, niin mietin jaksaako edes katsoa areenasta.
how they run this show.
Olihan se hiukan tylsä jakso joo. Olisin voinut kyllä vähän paijata tota hieman surullismielistä morsianta.
how they run this show.
Kattoko kukaan eilistä jaksoa? Vaikuttaa vähän tylsältä parilta, niin mietin jaksaako edes katsoa areenasta.
Tylsä, mutta samalla tympeä ja rasittava pari. Varsinkin sulhanen, tuo Crocksilla töissä oleva piilosovinisti business-ammattilainen sai aikaan ikäviä väristyksiä selkäpiissä. Parin arkielo Hollannissa vaikutti täysin lamanneen ainakin morsiamen, joka tietysti "työskentelee kotiäitinä" ja tukee miehensä uraa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nytkyllä ensi viikon sulhasella on niin autenttinen 80-luvun hiustyyli, että oksat pois
how they run this show.
Hassuttelija wrote:Kattoko kukaan eilistä jaksoa? Vaikuttaa vähän tylsältä parilta, niin mietin jaksaako edes katsoa areenasta.
Tylsä, mutta samalla tympeä ja rasittava pari. Varsinkin sulhanen, tuo Crocksilla töissä oleva piilosovinisti business-ammattilainen sai aikaan ikäviä väristyksiä selkäpiissä. Parin arkielo Hollannissa vaikutti täysin lamanneen ainakin morsiamen, joka tietysti "työskentelee kotiäitinä" ja tukee miehensä uraa.
Tuosta parista huokui kyllä sellainen onnettomuus että huh huh
Varikset komentavat
ginipoika wrote:Hassuttelija wrote:Kattoko kukaan eilistä jaksoa? Vaikuttaa vähän tylsältä parilta, niin mietin jaksaako edes katsoa areenasta.
Tuosta parista huokui kyllä sellainen onnettomuus että huh huh
loistavan lakoninen huumorintaju pariskunnalla, eritoten naisella.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa