You are not logged in.
Noniin, oikeilla raitella, Skrillex Espooseen mihin kuuluukin
Myydään kolmen päivän Flow-lippu tai vaihdetaan Weekend-festarin pilettiin. Kotona soffalla voin kuunnella helvetin hiljasella Harold Buddia ja syödä sushia, keikkalipuilla olen yleensä mennyt keikoille.
Oheinen video liittyy vahvasti. Siinä jorataan keikalla.
^hanna tietää homman nimen.
"onk sul yhtää harold buddii poistaa" olis kyl hyvä festarin nimi.
ONK SUL YHTÄÄ HAROLD BUDII POISTAA -FESTIVAALI
TURKU 13-15.7.2012
JULKAISUVAPAA HETI
OSYHBP-FESTIVAALI KORVAA DBTL:N JA NWOFHM:N. LIPPUJA EI MYYDÄ.
ARTISTIT EIVÄT SOITA VAAN LUOVAT AURAALISIA TAUSTAKUVIA HENGAILULLE.
LISÄTIETOJA SOITA
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Skrillex ei mua ärsytä niin kuin esim tuo deadmau5, mutta en kyllä (vielä) ymmärrä hehkutustakaan.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Vuoden nuori muotoilija.
bzort glorf bööth
ϟƘƦІןן∑x
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Se ei ihmetytä yhtään että hantta tästä tykkää, varmaan omistaa deadmau5 hatunkin tämä höpsö virkamies. Muitten hassuttelut menevät tosin jo liioittelun puolelle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tietääks joku onko deadmau5 on yhtä hauskaa musaa ku tää? en oo kuullu.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
En oikein tiiä ei taida olla yhtä kiinnostavaa mitä oon vähän kuullut. Se (vai ne) oli jossain Nokian mainoskampanjassa kans.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Voi helkkari, jätkällä on kyllä ison rotankolon kokoinen aukko konemusiikkisivistyksessä. Meitsi diggaili jo joskus 2007 ennen kuin todella juustoinen läpimurtolevy Random Album Title oli julkaistu. Silloinhan tyyppi nautti jopa arvostusta: tosi helppoa, tanssittavaa ja perusasioita kunnioittavaa musaa, jossa kuului vahvasti nuoren jannun rakkaus Moog-syntetisaattoreita kohtaan. Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan tuon ajan matskut. Sittemmin kaupallistunut hieman. Enpä oo itekään kuullut/seuraillut paria isointa mainstream-hittiä lukuunottamatta. Hämmentävää, että tuo Pendulumin Rob Swiren kanssa tehty Ghost N' Stuff on julkaistu jo joskus 2009, mutta sitä on ihan viime aikoina alkanut kuulla jossain Suomessa klubeilla. Vuonna 2009 muuten näin Deadmau5n livenä Ottawassa, ja oli kyllä helvetin kova. Joskus tossa pari vuotta sitten tsekkailin jotain dubstep-kokeiluja, mutta ei oikein vakuuttaneet. Hauskaa musaa tosiaan, sanoisin, että on jopa hauskempaa kuin Skrillex, ja se on paljon sanottu!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Gunna make some raga dub beats n tekno on this long flight home from Oz..14 hours..bangarang
— Skrillex(@Skrillex) March 13, 2012
Skrillex on uusi Elvis
pitäiskö muuttaa topikin otsikkoa eiq
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hassu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox