You are not logged in.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei nyt ihan parasta, mutta nää Kummelin luomisen tuskaa sketsit on hauskempia nyt ku lapsena.
Tuanoi saatana.
Ei nyt ihan parasta, mutta nää Kummelin luomisen tuskaa sketsit on hauskempia nyt ku lapsena.
luomisen tuska on yksi parhaista kummelijutuista aina.
Olli Keskinen ylipäätään oli aika tärkeaä tekijä Kummelissa, kuten tässäkin sketsissä huomaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hjallis SNL:n jaksossa, jossa hänen tehtävä on kertoa pelaajille Jokereiden olevan nyt myyty itään eli vielä idemmäksi eli Pohjois-Korean liigaan.
bzort glorf bööth
Tuanoi saatana.
En lapsena tajunnu noita Jaakko Parantainen sketsejä ja en kyllä tajuu vieläkään.
Tuanoi saatana.
En lapsena tajunnu noita Jaakko Parantainen sketsejä ja en kyllä tajuu vieläkään.
p.s.
paras sketsi ikinä ja joku mitali sille joka jaksaa katsoa kokonaan
Tuanoi saatana.
Hjallis SNL:n jaksossa, jossa hänen tehtävä on kertoa pelaajille Jokereiden olevan nyt myyty itään eli vielä idemmäksi eli Pohjois-Korean liigaan.
Tämä yhä.
bzort glorf bööth
Tuanoi saatana.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Fred Armisen
hiirimattona wrote:Hjallis SNL:n jaksossa, jossa hänen tehtävä on kertoa pelaajille Jokereiden olevan nyt myyty itään eli vielä idemmäksi eli Pohjois-Korean liigaan.
Tämä yhä.
Yhä tämä.
bzort glorf bööth
salut
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Katsonut areenasta Ketonen&Myllyrinne kaudet. Näillähän olikin helvetisti hyviä sketsejä. Onko kymppiluvulla tehty hyvää sketsisarjaa?
R. E. V. A. - Miehille oikeus mestruaatioon
https://m.youtube.com/watch?v=JLrICvu4jGk
Last edited by muumipoimuri (17.07.2021 22:32)
Nämä männävuosien Onionin videot ovat parhautta, kuten vaikka tämä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ei nyt mikään maailman ihmeellisin sketsi, mutta aina kun John Mulaney hostaa SNL:ää voin jo etukäteen luvata itselleni, että hymy nousee huulille.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
marjapoimuri wrote:Ei nyt ihan parasta, mutta nää Kummelin luomisen tuskaa sketsit on hauskempia nyt ku lapsena.
luomisen tuska on yksi parhaista kummelijutuista aina.
Olli Keskinen ylipäätään oli aika tärkeaä tekijä Kummelissa, kuten tässäkin sketsissä huomaa.
NEROKASTA
"Haluaisin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä."
Last edited by barton_funk (02.03.2022 09:29)
Key & Peele on jokaisen sketsiviihteen ystävän välttämätöntä tsekata.