You are not logged in.
Taidampa viimeinkin laittaa pulttiboisboxin tilaukseen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
E wrote:Taidampa viimeinkin laittaa pulttiboisboxin tilaukseen.
tää on kyllä parhaita ikinä
nicholascage-lookalikeys myös hämmentää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
MONKFISH
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei sketsi, mutta tämä vaan jaksaa huvittaa useammankin katsomiskerran
Laitan tämän tähän, otan otsikoista pois suluissa olevan sisällön ja lukitsen topicin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
barton_funk wrote:E wrote:Taidampa viimeinkin laittaa pulttiboisboxin tilaukseen.
Tuli tää biisi vastaan eurodänsee kuunnellessa
UUUH
OU JEE
Älä päästä painiks sitä
Pope wrote:barton_funk wrote:E wrote:Taidampa viimeinkin laittaa pulttiboisboxin tilaukseen.
Tuli tää biisi vastaan eurodänsee kuunnellessa
UUUH
OU JEE
mikä biisi se muuten on?
^
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
kiitti!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tulee lähes aina mieleen kun kattoo jotain godardii
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Fast Show
Just eilen kattelin kolmoskautta.
noiseidea wrote:tulee lähes aina mieleen kun kattoo jotain godardii
Eikös Monty Pythonilla ollut kans joku vastaava?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
noiseidea wrote:tulee lähes aina mieleen kun kattoo jotain godardii
Godardin jälkeen ton kaivoinkin esille
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!