You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
arvasub
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Speden kardinaalisynti oli ylipitkät sketsit, tääkin lässähtää pahasti loppuu kohden
Älä päästä painiks sitä
Tämä Oscar-välinumero lukeutuu suosikkeihini monesta syystä. Will Ferrell on aina loistava. Sen huomaa esimerkiksi alussa, kun pelkkä "Hello" riittää hörähdyttämään yleisöä. Jack Blackista en yleensä pidä, vaikka on silläkin ihan ok -proggiksia ollut, mutta tässä pätkässä sekin on hyvä. Molempien repliikit tulee ulos just sopivassa rytmissä. Kaksi huippuammattilaista tekee virheetöntä työtä. John Cusackin koksunenä pienenä bonuksena alussa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Speden kardinaalisynti oli ylipitkät sketsit, tääkin lässähtää pahasti loppuu kohden
Prosenttiostajan seitsemänminuutin versio on paljon hauskempi kuin se lyhyempi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika moni sketsi on sun mielestä paras evör.
how they run this show.
Aika moni sketsi on sun mielestä paras evör.
tää on keskustelu. eikä mikään julistus. hassuttelijaks oot tosikko.
Hassuttelija wrote:Aika moni sketsi on sun mielestä paras evör.
Vai niin. Parhaat sketsit evör tms. vois olla silti parempi otsikko.
how they run this show.
barton_funk wrote:Hassuttelija wrote:Aika moni sketsi on sun mielestä paras evör.
Vai niin. Parhaat sketsit evör tms. vois olla silti parempi otsikko.
En löytänyt youtubesta, mutta Soitinmenoissa muistaakseni oli sketsi, jossa sikaniskaiset liituraitaherrat juhlivat Palacen saunassa ja lähtiessään käärivät laskua toimittaneen epätoivoisen tarjoilijattaren (taisi olla Susanna Haavisto) mattoon, jonka kippasivat alas katolta kadulle ja poistuivat sitten paikalta helikopterikyydillä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
how they run this show.
oon postannut varmaan about jokaiseen muuhun topikkiin mut en tänne wtf
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Toi on kyl ihan vitun hyvä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toi on kyl ihan vitun hyvä.
tämä ja kaikki Kummelin Luomisen tuskaa -sketsit
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Älä päästä painiks sitä
Oon täs katellu Äkkiä Anttolassa ku näköjään youtubessa löytyy kaikki jaksot
Huhhuh. Aake on ihan liekeissä tässä sarjassa
Last edited by hrmunoita (09.01.2014 05:08)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Taidampa viimeinkin laittaa pulttiboisboxin tilaukseen.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
pitkästä aikaa osu silmille, ja onhan tää nyt aika mahoton
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta