You are not logged in.
postinpoistaja iski jälleen?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ghettompi ku ghettonen
Sinä hienon työsi tehneenä käyt nukkumaan
Sinä hetken rauhoitut ja olet vaan
Kaikki varmaan tahtoisi,
et M.I.A. joku työstään kiittäisi
Vaan yksin jäät,
ja yksin hehe unet näät
lol apua
Sinä hehe hienon työsi tehneenä käyt nukkumaan
Vaikka "skene" ehkä mark e. smith eiq rauhoitut, et unta saa
Sillä lol mietit miten käy,
jos ei missään enää näy,
niitä jotka jaksaa sinua ymmärtää
Kiitos lol ja kunnia,
aina jäävät saamatta
Kuka sankariksi nostaa,
raskaan työnsä raatajan
Kiitos ja kunnia,
aina jäävät visage saamatta
Kuka varjoista sut huomaa,
Missä sinua odottaa,
kiitos ja kunnia hehe
Sinä seuraavana yönä jälleen nouset,
vaikka hehe tiedät onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku tarkkaan jippu eiq mikä sua odottaa
Teet pienen kierroksen,
tätä maailmaa tarkkaillen
Silti edelleen sä uskot hyvyyteen
Sinä seuraavana yönä onkos kellään sitä visagen ekaa sinkkua, eiku jälleen ultravox nouset,
vaikka harteillasi kannat maailmaa
Sinä katsot eteenpäin,
aina vain shaun ryder eteenpäin
Kai siitä saat sä voimaa jippu eiq jatkaa näin
enpä kuule tiijä
Kiitos ja kunnia,
aina jäävät saamatta
Kuka sankariksi nostaa,
raskaan työnsä enpä kuule tiijä raatajan onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku
lol apua
Kiitos ja kunnia,
aina jäävät saamatta
Kuka varjoista sut enpä kuule tiijä huomaa,
Missä sinua odottaa,
kiitos "skene" ja fall kunnia
Kiitos ja "skene" kunnia,
aina jäävät enpä kuule tiijä saamatta
Kuka sankariksi nostaa,
raskaan työnsä raatajan
Kiitos ja kunnia,
aina enpä kuule tiijä jäävät saamatta
Kuka varjoista enpä kuule tiijä sut huomaa,
Missä sinua odottaa,
kiitos ja kunnia
lol apua
Kiitos ja hehe kunnia
Kuka sankariksi nostaa onkos kellään sitä carolinerin ekaa sinkkua, eiku
Kiitos ja kunnia
enpä kuule tiijä
Kuka korento varjoista sut huomaa
Kiitos ja kunnia "skene"
Eiku mitäs?!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ylös ihan muuten vaan :peuk:
Vituttaa aina kun jossain lukee yö-yhtye. Yö yhtye. Mikä vitun yö-yhtye.
Yö-yhtye.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
YO-yhtye
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tuoreella Eput rautaa 2-tribuuttilevyllä lienee yksi maailman turhimmista musiikkiesityksistä, Yön esittämä Tahroja Paperilla.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Tuoreella Eput rautaa 2-tribuuttilevyllä lienee yksi maailman turhimmista musiikkiesityksistä, Yön esittämä Tahroja Paperilla.
Espoon Prinssi wrote:Tuoreella Eput rautaa 2-tribuuttilevyllä lienee yksi maailman turhimmista musiikkiesityksistä, Yön esittämä Tahroja Paperilla.
löytyy topikista tosta ylempää
jookcha wrote:Espoon Prinssi wrote:Tuoreella Eput rautaa 2-tribuuttilevyllä lienee yksi maailman turhimmista musiikkiesityksistä, Yön esittämä Tahroja Paperilla.
löytyy topikista tosta ylempää
eikun näemmä poistettu :/
Jaa tosiaan, jäi huomaamatta
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Ollin häkeltynyt ilme saanee ikuisen elämän meemeissä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
35-vuotisjuhlavuottaan viettävä Yö-yhtye julkaisi uuden koko uransa kattavan kokoelmapaketin nimeltä Aikamatka 1981-2016 4. marraskuuta. Paketti sisältää kuusi levyä, 107 biisiä ja 36-sivuisen kirjasen, josta löytyvät tarinat jokaisen laulun takaa. Osta omasi jo tänään.
Yö-yhtye.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hyvä vaan että saivat kenkää, täähän on paljon kovempaa menoa Kuulostaa joltain Lehtisalo-bändiltä, voisko Ektro julkaista näiden levyn?!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Varmaan joku omistaa yritysen tjsp joka omistaa nimen. Liiketoimintaahan toi on.