You are not logged in.
Onpa muuten tämä Aphex Twinin On ep parhautta ikinä.
Ajattelin että tän kiekon ainoaksi ansioksi jää erinomainen nimikkobiisi. 73-yips todistaa minun olleen (jälleen) väärässä. I care youn kilinät ja kolinat, mekaaninen tykitys sisään ja basso huutaa. Kädet tärisee ja huudan keittiöstä mitämitämitämitämitä?!?!
Risto_m kurkkasi komerosta. Kolja kiipeää sateenvarjoa pitkin ja hrmunoita möllöttää matkalaukun sisällä. VR:n pilli ujeltaa kupittaalla. Kädet tärisee jo. Juna lähti!
Hyvä arvio! Olinkin unohtanut koko ep:n. Piti joskus hommata, mutta jäi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
No tää on!
Myös Polygon Window ja Aphexin classics kuulostavat pitkästä aikaa pyöriteltyinä vahvoilta levyiltä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:bb7d99be2b="Moronica"]Mulla on muuten aika monta levyä tältä sedältä. Ainoa, josta en pidä on Richard D. James album.[/quote:bb7d99be2b]
Mikset sää siitä just pidä? Sehän on mitä mainioin ja leikittelevin melodinen hauskanpitolevy, vähän kuin cyborg-sukupolven lastenlaulukasetti.
Osuvalle arviolle levystä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
www.rephlex.com-kauppaan oli jouluna ilmestynyt myyntiin koko Analord-pläjäys. Ja bonuksena 20(!) uutta biisiä (eri versioita vanhoista ralleista suurin osa, tosin).
joku uus piisi
Oho. Katos vaan. DJ-keikkoja tais olla kesälle jotain muutama, mutta uudesta matskusta ei ollu vielä tietoa tuossa joku pari kuukautta sit.
Laitetaan sitten tännekin tämä tuore haastattelu lehdestä nimeltä Another Man.
Tuli nähtyä kesällä livenä ja oli kyllä suhteellisen hämmentävä kokemus. Kai tuosta Aphex-fanit ja tuotantoa paremmin tuntevat enemmän sai irti, mutta omaan korvaan se kuulosti aika hullulta kakofonialta ja siihen päälle vielä koko pari tuntia ympäri telttaa ja yleisöä sohineet laserit ja lavalla pyörineet performanssimiehet, niin aika hämmentynyt fiilis jäi. Oli ihan hauska nähdä joka tapauksessa, vaikka vähemmän päänsärkyä kyllä joltain toiselta keikalta olisi saanut.
Ylös. Tää biisi on edelleen parasta soundia, mitä on koskaan tehty elektronisen musiikin saralla:
edit: vai trippaanko vain nostalgiassa, koska tää oli nuoren Laadun korville jotain ihan megalomaanisen tärisyttävää.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nojoo. Varmaan paljon toivottu artisti Ilosaareen, mutta ei nyt livenä mikään kovin ihmeellinen kokemus kuitenkaan eikä ainakaan mun korvaan poikkea mitenkään esim. Venetian Snaresista (joka jo Ilosaaressakin on käynyt).
eikä ainakaan mun korvaan poikkea mitenkään esim. Venetian Snaresista
et ole vissin kovin laaja-alaisesti afx:ää kuunnellu tai sitten kyllä korvalääkäriin
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Vteich wrote:eikä ainakaan mun korvaan poikkea mitenkään esim. Venetian Snaresista
et ole vissin kovin laaja-alaisesti afx:ää kuunnellu tai sitten kyllä korvalääkäriin
Livenä. Molemmat olen siis nähnyt livenä (Venetian 2009 ja Aphex 2010), oletko itse? En tosin tiedä onko se normaalistikin livenä tuollaista (en ole jaksanut tsekata tuubista).
Jaa luulin että tarkoitit ihan yleisesti. En ole livenä nähny kumpaakaan.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
No onhan noissa "jotain samaa" kyllä. Jostain syystä Aphex Twinin projektit on vaan koskettanut meikäläistä huomattavasti diipimmin kuin VS. Ja mikä parasta, se tekee välillä mun mielestä aikamoisia huteja. Se on jotenkin... lohduttavaa.
Molemmat tuli nähtyä aikoinaan Autechren kuratoimassa ATP:ssa. Live tai ei-live, emmätiiä. Sylimikroillahan nuo veti.
VS-keikka oli itse asiassa aika hauska. Se veti aina yhden biisin PA:n vasemmasta ja seuraavan oikeasta laidasta. Ja välillä tietty miksattiin kahta biisiä vasen + oikea päällekäin.
Oliks kukaan Aphex Twinin Vanhan keikalla joskus männävuosituhannella? Kaveri kertoi, että se ois vaan pistäny datin pyörimään ja bailannu menemään. Kaisaniemen keikka (1999?) oli ainakin ihan deejiipohjalta.
kaisaniämes olin, just muistelin et tais olla 1999. en tiiä oliks sillä valmiiks miksattu keikka winampissa tai mitä mut semmosta kahvilamusiikkiahan se oli
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uutta Tussia?
"Incest Twin / Aphex Twin"
TUSS ON NIIIIN JEES
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ilosaariraporttia kehiin!
SAATANA!
Last edited by hc_jose (18.07.2011 22:33)
Tahtoo!
Hauskannäköset kemut. Ketäs tuolla oli VJ:nä?
Hauskannäköset kemut. Ketäs tuolla oli VJ:nä?
Joku Rikun frendi. Näytti ihan Squarepusherilta, mutta tuskinpa on sama kaveri.
Tosin Aphexilla oli läppärinsä lisäksi niin valtavasti gearia pöydällä, että voihan olla että hän hoiti visut ihan itsekin.
No en kyllä usko, että se on noita nykäs-kekkoskuvia ite vääntäny. Mutta renesanssimiehet on renesanssimiehiä, tiiä häntä.
No en kyllä usko, että se on noita nykäs-kekkoskuvia ite vääntäny. Mutta renesanssimiehet on renesanssimiehiä, tiiä häntä.
Eiköhän joku paikallinen bäkkärillä työskentelevä kaveri ole suositellut noita kuvia heille. Noita muutamia kuvia lukuunottamatta keikkavisuaalit oli about täysin samat kuin Sonarissa.
Keikka päättyi tämänlaisiin tunnelmiin.