You are not logged in.
lauantaina ei yhtään kiinnostavaa artistia. pe ja su muutama ihan
Jukka Poika?
Jätän suosiolla väliin tänä vuonna.
Pietään omat indiepoppileet jossain puistossa jos ilmoja pitelee.
Bendagram
Älä päästä painiks sitä
menossa mukana
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
eihän niitä voi myydä
mä voisin ostaa muuten
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voipas.
Entä jos en pääsekään Flowhun tai kaverini peruu, voinko vaihtaa lipun käyttäjää?
Flow-lipun voi ostaa turvallisin mielin jo nyt. Mikäli onkin estynyt saapumaan festivaaleille, voi ottaa yhteyttä sähköpostitse boxoffice@flowfestival.com ja lipun nimettynä haltijana saa tarvittaessa vaihdettua lippuun toisen nimen henkilöllisyytensä todistamalla. Lipun uudelleenkirjoitus maksaa normaalin toimitusmaksun hinnan 1,50/lippu. Lippua ei ole mahdollista palauttaa kuten ei normaalistikaan.
Harkitsen itekin lippuni myymistä ellei nyt jotain ihmeitä tapahdu
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Perinteiselle Flow-nillitykselle :roller:
Laittaisko joku sen festariraportin
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Voipas.
Entä jos en pääsekään Flowhun tai kaverini peruu, voinko vaihtaa lipun käyttäjää?
Flow-lipun voi ostaa turvallisin mielin jo nyt. Mikäli onkin estynyt saapumaan festivaaleille, voi ottaa yhteyttä sähköpostitse boxoffice@flowfestival.com ja lipun nimettynä haltijana saa tarvittaessa vaihdettua lippuun toisen nimen henkilöllisyytensä todistamalla. Lipun uudelleenkirjoitus maksaa normaalin toimitusmaksun hinnan 1,50/lippu. Lippua ei ole mahdollista palauttaa kuten ei normaalistikaan.
Harkitsen itekin lippuni myymistä ellei nyt jotain ihmeitä tapahdu
ostan la-su lipun ja myyn kolmen päivän lippuni
jukka poikaa ei tueta
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
paljo pyydät?
Perinteiselle Flow-nillitykselle :roller:
sama, mitä ihmettä jengi oikein odotti? että whitneyn zombieversio tulee ja esittää haudan takaa
jonkun saksalaisen julkaisemattoman elektro-kraut -klassikon jonka on remixannut aikakoneen avulla
joku 15-vuotias lontoolainen tuottajanero pleikkarin ohjaimella?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
En myy vielä . Aikasempina vuosina ei oo kyllä löytyny kauheesti nillittämistä paitsi ehkä kaljan hinnasta.
Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:
"Joo, ihan paska paikka. Jonot oli jumalattomat, narikka ei toiminut yhtään ja maksoi vitosen! Vittu! Ja sitten kun pääsi sisään, kaikenlaisia muotipellejä oli niin paljon, että oksetti koko ajan. Just sellaisia, kyllä te tiedätte, haluu vaan näyttäytyä uuden hipsteribändin keikalla ja musiikki ei kiinnosta yhtään. Eiks ne tajua, että tää on hartaustilaisuus, ei mitkään juppibileet?!
Lavat oli järjestään perseestä (kas kun ei ylösalaisin!), soundit oli hirveetä mössöä, mistään ei saanut mitään selvää. Miksi hommata tollasia bändejä, kun sitten pilataan ensin laskemalla trendihomot sisään ja sitten raiskaamalla bändit tollasessa tilassa noilla soundeilla? Ei mitään järkee.
Oluttiskeillä sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruokaa oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.
Toivottavasti tää järkätään jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää Noup:l Bastards on Vilungin uus projekti." Pieniä urpoja!"
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
simo_vaatehuoneelta wrote:Perinteiselle Flow-nillitykselle :roller:
sama, mitä ihmettä jengi oikein odotti? että whitneyn zombieversio tulee ja esittää haudan takaa
jonkun saksalaisen julkaisemattoman elektro-kraut -klassikon jonka on remixannut aikakoneen avulla
joku 15-vuotias lontoolainen tuottajanero pleikkarin ohjaimella?
vastanillitys tuntuu nyt tässä jopa kovemmalta kun alkuperäisnillitys (saa ja kannattaa lukea ainakin mun JP -heittaus heitot ihan huumorilla ainakin et sen takia nyt jotain lippua myisin jos muut jutut sinä päivänä kiinnostais )
Last edited by mitten (14.02.2012 15:15)
no hei mä tykkään heitata heittausta. ja muutenkin
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Älä päästä painiks sitä
MMM wrote:simo_vaatehuoneelta wrote:Perinteiselle Flow-nillitykselle :roller:
joku 15-vuotias lontoolainen tuottajanero pleikkarin ohjaimella?ai onks tää sit perunu?
Last edited by Folkhälsan (14.02.2012 15:53)
Vuoden nuori muotoilija.
Urho Ghettonen wrote:MMM wrote:simo_vaatehuoneelta wrote:Perinteiselle Flow-nillitykselle :roller:
joku 15-vuotias lontoolainen tuottajanero pleikkarin ohjaimella?ai onks tää sit perunu?
Suomeen ei tuu ikinä mitään kiinnostavaa musaa
Voimia!
Kaljan hinnasta kyllä nillitän. Perkele!
Urho Ghettonen wrote:MMM wrote:simo_vaatehuoneelta wrote:Perinteiselle Flow-nillitykselle :roller:
Kaljan hinnasta kyllä nillitän. Perkele!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
mutta kaljaa lienee turhan vaikea salakuljettaa jos sitä haluaa litkiä
vedän itseni kiikkuun jos asap rocky ja jukka poika menee päällekkäin eiq
kuusumun profeetta kiinnostavin artisti ":peuk:"
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mites Don Huonot?
barton_funk wrote:Kaljan hinnasta kyllä nillitän. Perkele!
joo, tätä tehdään.
eri
muuten oisin niin kåpnish heti et tilaisin sata kaljaa eli rahat ei säästyis ja missaisin kaikki pändit
Saatan käväistä jos on vielä lähempänä kesää sunnuntailippuja jäljellä, mutta eipä suuremmin haittaa vaikka ei olisikaan.
Sent from my iPhone 16