You are not logged in.
kyllä mulla ainakin ottaa sunkkareiden kanssa vaikeesti
mitä voimme tästä päätellä?
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
kyllä mulla ainakin ottaa sunkkareiden kanssa vaikeesti
mitä voimme tästä päätellä?
LEIKATKAA MULTA PÄÄ IRTI.
Älä päästä painiks sitä
siis että ton perusteella vois päätellä jotain ihmisestä? vai/ja että vaatii jotain musiikillista harjaantuneisuutta
kuunnella sun city girlsiä? w
ei mutta siis toihan on sellanen kulttibändi ettei kukaan ns. normaali ihminen yleensä oo kuullutkaan. siinä mielessä hämmentää, älykkyyteen sen kuunteleminen ei todellakaan vaikuta, enemmän vois viitata jonkinmoiseen mielenhäiriöön
diggaileekohan se carolineriakin
En oo ikinä kuullutkaan Sun City Girlsistä
Olin kyllä Swansin keikalla
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
okei
MMM wrote:siis että ton perusteella vois päätellä jotain ihmisestä? vai/ja että vaatii jotain musiikillista harjaantuneisuutta
kuunnella sun city girlsiä? wei mutta siis toihan on sellanen kulttibändi ettei kukaan ns. normaali ihminen yleensä oo kuullutkaan. siinä mielessä hämmentää, älykkyyteen sen kuunteleminen ei todellakaan vaikuta, enemmän vois viitata jonkinmoiseen mielenhäiriöön
diggaileekohan se carolineriakin
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
En oo ikinä kuullutkaan Sun City Girlsistä
onko sulla psykis jotenkin ignoressa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
kikke wrote:En oo ikinä kuullutkaan Sun City Girlsistä
Tolto wrote:kikke wrote:En oo ikinä kuullutkaan Sun City Girlsistä
voisin joskus mennä irciin psykiksen kans samalle kanavalle ja esittää 16-v tyttöä joka tykkää carolinerista ja skrillexistä ja no joo tää juttu on mauton myönnän myönnän myönnän
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
suncityslut_96
öglrmfdb vx nauratti
Kerran kuuntelin kymmenen sekuntia jotain "sunkkarien" biisiä ja sit vaihoin Paramoreen. -späm
tupla:peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
siistiä että tästä tuli sunkkari-topik :peuk:Fc
sunkkarit ensi vuonna flowhun tai siis ainakin brothers unconnected
ja paramore samaan aikaan päälavalle
Tulisin
Jos seisois sopivassa kohdassa aluetta niin että molemmat kuuluis yhtä lujalla ja kattelis kaleidoskooppia, olis varmaan caroliner-keikkaa vastaava kokemus. Paitsi että samalla vois syödä 20 makkaraperunoita
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
sunkkarit ensi vuonna flowhun tai siis ainakin brothers unconnected
Kenenköhän kanssa sun pitäs mennä sänkyyn jotta tää toteutus ja minkälainen huuto siitä sit tulis
psykokarkki wrote:sunkkarit ensi vuonna flowhun tai siis ainakin brothers unconnected
Kenenköhän kanssa sun pitäs mennä sänkyyn jotta tää toteutus ja minkälainen huuto siitä sit tulis
miks pitää heti olettaa että psykis rakastelee väkivaltaisesti ja jos näin on niin kai verdura voi julkasta sen levynä
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:sunkkarit ensi vuonna flowhun tai siis ainakin brothers unconnected
miks pitää heti olettaa että psykis rakastelee väkivaltaisesti ja jos näin on niin kai verdura voi julkasta sen levynä
Julkkarikeikka Flow'ssa 2013 Mitten selostaa tapahtumat finglanniksi. Täydellinen konseptiteos.
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:sunkkarit ensi vuonna flowhun tai siis ainakin brothers unconnected
Väkivaltainen ääneennauru töissä tälle mielikuvalle
MMM wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:sunkkarit ensi vuonna flowhun tai siis ainakin brothers unconnected
Väkivaltainen ääneennauru töissä tälle mielikuvalle http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif
sama
lisään vielä mielikuvaan new yorkin instituutin sponsoriksi koska finglish ja jatkohankkeena suomen akatemia antaa mittenille
ja/tai flow'lle 300 000 euroa finglish-tutkimukseen ja toi levy ostetaan valtion taidekokoelmiin, ehkä myös psykis samalla.
tää koko sivu http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:jos nyt olkiukot on jo poltettu niin postataanpa tännekin tää berkuissa kaikki on paremmin -postaus
http://blogit.mtv3.fi/1989/2012/08/14/vapauden-kaiho/
ei kai tää oo se joku iholla-tyyppi? muuttaispa sinne berkkuihin ja jäis sille tielleen, ja "ylläri" että nillittäjä oli paikalla ilmaislipulla eikä itse musiikista puhu oikein mitään
mahtava blogi! parasta toi dadaistinen kuvaus sekä avauspostauksen loppukaneetti "Tuu mun messiin! Unohda EU-politiikka, elä todellisuudessa."
oon ollu tän tyypin kans samassa lukiossa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kikke wrote:MMM wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:sunkkarit ensi vuonna flowhun tai siis ainakin brothers unconnected
Väkivaltainen ääneennauru töissä tälle mielikuvalle http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif
sama http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif
lisään vielä mielikuvaan new yorkin instituutin sponsoriksi koska finglish ja jatkohankkeena suomen akatemia antaa mittenille
ja/tai flow'lle 300 000 euroa finglish-tutkimukseen ja toi levy ostetaan valtion taidekokoelmiin, ehkä myös psykis samalla.
HANTTA HUUDATTI - Mitten kertoo (in Finglish)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
fdkfmsdvdfkjnevbn :oller:
psykokarkki wrote:Tolto wrote:kikke wrote:En oo ikinä kuullutkaan Sun City Girlsistä
voisin joskus mennä irciin psykiksen kans samalle kanavalle ja esittää 16-v tyttöä joka tykkää carolinerista ja skrillexistä ja no joo tää juttu on mauton myönnän myönnän myönnän
ei psykis irkkaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.