You are not logged in.
Jotenkin oudosti päin se on. Ja ihmeen vähän tätä kyllä tulee kuunneltua siihen nähden, kuinka hyvä bändi on ja kuinka monta levyä on hyllyssä. Automatic on ainoa, joka soi vähänkään säännöllisesti.
Erityisen sama. Eilen tuli radiosta Man On the Moon ja heti tuli hirveä REM-ikävä. Pitänee kuunnella taas vähän raivolla.
Tero saatana, s'olet gay!
Document on sairaan kova.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla Automatic on just se, jota ei tule kuunneltua. Murmur on viime vuosina soinut eniten.
Mulla Automatic on just se, jota ei tule kuunneltua. Murmur on viime vuosina soinut eniten.
Sama, eri. Eka eepee ja jotkut vanhat sinkkulat soineet joskus, voisi kyllä muutakin taas vaihteeksi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei huonolta kuulosta uusi sinkku:
Eipä tuosta ainakaan näin ensikuuntelulla saanut oikein minkäänlaisia kiksejä.
i'll play my la la shit for you anytime
Vähän jää koukut uupumaan ja biisin nimen toistaminen lopussa jättää jotenkin huonon sivumaun kun lyriikka muutenkaan ei tarjoa oikein mitään. Tuhansia kertoja parempi kuin mikään Around The Sunin biisi kylläkin. Murmur - Document ajanjakso on lähinnä valurautaa, Reckoning ja Fables nousevat sieltä suosikeiksi. Nightswimming on kylläkin varmaan eniten kuuntelemani biisi miltään bändiltä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Vähän jää koukut uupumaan ja biisin nimen toistaminen lopussa jättää jotenkin huonon sivumaun kun lyriikka muutenkaan ei tarjoa oikein mitään. Tuhansia kertoja parempi kuin mikään Around The Sunin biisi kylläkin. Murmur - Document ajanjakso on lähinnä valurautaa, Reckoning ja Fables nousevat sieltä suosikeiksi. Nightswimming on kylläkin varmaan eniten kuuntelemani biisi miltään bändiltä.
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.
Ei toimi.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:25121590d8="Albert Speer Günt"]
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.[/quote:25121590d8]
Sanoisin että voittaa helposti jo pelkällä tuotannolla, ei kuulosta että joku valkotakkinen tyyppi tuotti kappaleen labrassa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:5400a2c7a8="Albert Speer Günt"]:confused:
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.[/quote:5400a2c7a8]
pidetääs rollarit omassa otsikossaan
[quote:de8571a579="psykokarkki"][quote:de8571a579="Albert Speer Günt"]:confused:
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.[/quote:de8571a579]
pidetääs rollarit omassa otsikossaan [/quote:de8571a579]
ja tricky
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:bc50c69c40="silvawhale"][quote:bc50c69c40="psykokarkki"][quote:bc50c69c40="Albert Speer Günt"]:confused:
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.[/quote:bc50c69c40]
pidetääs rollarit omassa otsikossaan [/quote:bc50c69c40]
ja tricky [/quote:bc50c69c40]
Ja paskat räppilafkat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8b4fbfd681="Bricolage"][quote:8b4fbfd681="Albert Speer Günt"]
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.[/quote:8b4fbfd681]
Sanoisin että voittaa helposti jo pelkällä tuotannolla, ei kuulosta että joku valkotakkinen tyyppi tuotti kappaleen labrassa.[/quote:8b4fbfd681]
Orgaaninen soundi tai kuolema!
Meneppä ostamaan lisää jesaria bofferiis vitun larppaaja.
[quote:520fad7a25="Albert Speer Günt"]
Meneppä ostamaan lisää jesaria bofferiis vitun larppaaja.[/quote:520fad7a25]
Hassu poika. Aftermath ole koskaan oikein mitään mielikuvaa jättänyt biisinä.
[quote:375efc0948="hrmunoita"][quote:375efc0948="silvawhale"][quote:375efc0948="psykokarkki"][quote:375efc0948="Albert Speer Günt"]:confused:
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.[/quote:375efc0948]
pidetääs rollarit omassa otsikossaan [/quote:375efc0948]
ja tricky [/quote:375efc0948]
Ja paskat räppilafkat [/quote:375efc0948]
Matematiikan tunnin jälkeen nämä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:c3dd9a5c77="Bricolage"][quote:c3dd9a5c77="Albert Speer Günt"]
Meneppä ostamaan lisää jesaria bofferiis vitun larppaaja.[/quote:c3dd9a5c77]
Hassu poika. Aftermath ole koskaan oikein mitään mielikuvaa jättänyt biisinä.[/quote:c3dd9a5c77]
"Poju"?
Olen piriä vetävä bodarilesbo :center:
Juuh, 9. 9. Finnair stadiuumilla Helssinkissä. Liput 67 e.
[quote:a5d1f89439="Bedderi"][quote:a5d1f89439="hrmunoita"][quote:a5d1f89439="silvawhale"][quote:a5d1f89439="psykokarkki"][quote:a5d1f89439="Albert Speer Günt"]:confused:
Eihän tuosta ole mitään vastusta vaikkapa Aftermathille.[/quote:a5d1f89439]
pidetääs rollarit omassa otsikossaan [/quote:a5d1f89439]
ja tricky [/quote:a5d1f89439]
Ja paskat räppilafkat [/quote:a5d1f89439]
Matematiikan tunnin jälkeen nämä. [/quote:a5d1f89439]Post-mathrock termin voisi vaihtaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Saat kohta remmiä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:8fb809c9a5="Feggy"] Liput 67 e.
[/quote:8fb809c9a5]
Celine Dionilla nämä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Liput 67 e.
No, eipähän tartte tonekaan sitten mennä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ihan tyhmää ettei Finskillä ollut mitään keikkoja silloin kun asuin siinä kadun toisella puolella. Olisi voinut vaan istahtaa kaljan kanssa ikkunalaudalle.
myyköhän toi loppuun?
en oo menossa
Ihan tyhmää ettei Finskillä ollut mitään keikkoja silloin kun asuin siinä kadun toisella puolella. Olisi voinut vaan istahtaa kaljan kanssa ikkunalaudalle.
Mä taidan ehkä sittenkin tehdä REMmille saman kuin Rollareille viimeksi. Eli otan kaljan ja istuskelen parvekkeella.
[quote:2e28226481="shanks"]myyköhän toi loppuun?[/quote:2e28226481]
en oo menossa
[quote:823c01003e="leposi"]Ihan tyhmää ettei Finskillä ollut mitään keikkoja silloin kun asuin siinä kadun toisella puolella. Olisi voinut vaan istahtaa kaljan kanssa ikkunalaudalle.[/quote:823c01003e]
Mä taidan ehkä sittenkin tehdä REMmille saman kuin Rollareille viimeksi. Eli otan kaljan ja istuskelen parvekkeella.
Mäkin voisin tehdä saman ku rollareille eli olla Kumpulanlaaksossa pelaamassa futista keikan aikana
[quote:1eeabe0599="leposi"]Ihan tyhmää ettei Finskillä ollut mitään keikkoja silloin kun asuin siinä kadun toisella puolella. Olisi voinut vaan istahtaa kaljan kanssa ikkunalaudalle.[/quote:1eeabe0599]
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
no ompa tulisen kallista. en ole kyllä ennen nähnyt, eli pitäis kyllä, mutta enpä tiedä. toivottavasti ei tule liput vielä myyntiin vähään aikaan.
Menetetty peli
[quote:151e7eb59d="PrivateJoy"]no ompa tulisen kallista. en ole kyllä ennen nähnyt, eli pitäis kyllä, mutta enpä tiedä. toivottavasti ei tule liput vielä myyntiin vähään aikaan. [/quote:151e7eb59d]
oliko 25.päivä tätä kuuta ku tulevat
novittu. kai se on silti ostettava ettei jää harmittaan..
Menetetty peli