You are not logged in.
Olkoon sitten niin.
"It's a fruity pop song written for children. It just is what it is"
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:"It's a fruity pop song written for children. It just is what it is"
Onko tämä olevinaan jokin argumentti
It just is what it is. Kai se jostain kertoo, jos biisin tekijä ei kauheesti sitä arvosta tai en tiiä.
Last edited by jookcha (19.03.2020 14:48)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
joo ei oo teemu selänne mun nikki jos sellasta täällä vihjaillaan
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hmm kuunnellaanpa nuo biisit. It's the end of the world olis parempi jos siinä olis semmonen tiukka leppänen motorik komppi tuon löysän humpan sijaan. Hieman ankeaa kun lauluraita on tiukempi kuin rumpuraita. Mutta eihän tuo maailman paskinta biisiä ole nähnytkään. Shiny happy people, kuka tää naislaulaja on? Inhottava ääni. Säkeistö on hyvä, kaikki muu sitten kieltämättä hieman rasittaa. Rem on kuitenkin kyllä malliesimerkki bändistä jota en itse pysty vihaamaan. Niin keskinkertaista ja harmitonta musaa kuin olla voi
joo ei oo teemu selänne mun nikki jos sellasta täällä vihjaillaan
Mutta sinä ja raycharlz olette kuitenkin yksi ja sama henkilö?
Tuanoi saatana.
Hmm kuunnellaanpa nuo biisit. It's the end of the world olis parempi jos siinä olis semmonen tiukka leppänen motorik komppi tuon löysän humpan sijaan. Hieman ankeaa kun lauluraita on tiukempi kuin rumpuraita. Mutta eihän tuo maailman paskinta biisiä ole nähnytkään. Shiny happy people, kuka tää naislaulaja on? Inhottava ääni. Säkeistö on hyvä, kaikki muu sitten kieltämättä hieman rasittaa. Rem on kuitenkin kyllä malliesimerkki bändistä jota en itse pysty vihaamaan. Niin keskinkertaista ja harmitonta musaa kuin olla voi
Ei ole keskinkertaista. Joku Suede yms. on keskinkertaista.
Tuanoi saatana.
Mikä erottaa REMin muista "normaalia rockmusiikkia" tekevistä bändeistä? Laulaja ja melodiat.
Tuanoi saatana.
Shiny happy people, kuka tää naislaulaja on? Inhottava ääni.
B-52'sin Kate Pierson.
Ihan hupaisa biisi minusta.
Lopeta Coronavirus nyt!
Coronavirus
Michael Stipen ja The Nationalin Aaron Dessnerin tekemä biisi koronan keskellä. Kyllähän tästä demosta kummankin bändin tyylin tunnistaa. Toivottavasti tekevät vielä studioversion. Stipen ääntä on jo vähän ikävä.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Michael Stipen ja The Nationalin Aaron Dessnerin tekemä biisi koronan keskellä. Kyllähän tästä demosta kummankin bändin tyylin tunnistaa. Toivottavasti tekevät vielä studioversion. Stipen ääntä on jo vähän ikävä.
Ihan hyvä, lähes itkin.
Tuanoi saatana.
Kyynisiä paskanaamoja ne jotka näitä biisejä vihaa
NÄIN!
Oon nyt tässä pari päivää palannut näihin ku löysin Documentin kirppikseltä ja onhan tämä nyt siis huhhuh :itku::itku::peuk::peuk::peuk:
Maailman parhaita rockbändejä, joita olen liian pitkään seurannut vain kohteliaasti sivusta. Last.fm näytti aiemmin noin 500 scrobblausta, mutta eiköhän tämä tässä kesän aikana nouse aika omille luvuilleen.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Siihen nähden, että näiltä löytyy puolen tusinaa huippulevyä tulee kyllä aika vähän kuunneltua. Top 3 vois olla Document, Lifes rich pageant ja Fables of the reconstruction. Perässä hönkivät Reckoning ja Automatic for the people. Document LP:n vois joku myydä mulle!
Onpa kyl hyvä tää Hifi-Adventureskin, muistin jotenkin lussummaksi mut täähän on just hyvää KITARAROKKIA, parempaa ku Monster
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^Ootko Upiin (ei se tubettaja) vielä ehtinyt tutustua? Siinä on aika möhkäle ja sulateltavaa löytyy. Aluksi luulin että kyseessä on jonkinlainen anti-levy, mutta lopulta se on osoittaunut jämäkäksi kokonaisuudeksi ja on selkeä suosikkini bändiltä.
Diggailin kun Daysleeper soi usein Marienhofissa ja sit piti lopulta hankkia levy käsiin ihan sen biisin takia. On nykyään mielestäni levyn heikoin biisi Airportmanin kanssa. Airportman toki on jollain tapaa sopiva aloitus niinkin oudolle levylle ja ansaitsee paikkansa.
Muuten levy on sitten avautunut oikeastaan biisi kerrallaan. Levyn päättävästä kolmikosta (oikeastaan nelikosta koska I'm not over you) sitten jokainen on jossain vaiheessa ollut mielestäni about maailman paras biisi ja usein tulee kuunneltuakin vain ne putkeen. Vähän kuin Joy Divisionin Closerin loppu
edit: huvitti kun selailin vähän ketjua taaksepäin ja olin edellisillä kolmella sivulla haukkunut It's the End of the World as We Know It:n Toki eri vuosina (2012, 2017 ja 2020) mut kuitenkin
Last edited by karambola (13.07.2020 16:37)
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Mut eiks Hifi ja Up ole huonoimpia näiden levyjä
Tuanoi saatana.
Mut eiks Hifi ja Up ole huonoimpia näiden levyjä
Ai huonompia kun kaks viimeistä? eikös Up ole näiden krautrock-levy ja ihan arvostettu lätty nykyään.
marjapoimuri wrote:Mut eiks Hifi ja Up ole huonoimpia näiden levyjä
Ai huonompia kun kaks viimeistä? eikös Up ole näiden krautrock-levy ja ihan arvostettu lätty nykyään.
Ihan kiva mutta biisit ei koskettele minua niinkuin hyvät rem biisit
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Mut eiks Hifi ja Up ole huonoimpia näiden levyjä
Eikö Hifin suhteen olekin toisinpäin? Eli omana aikanaan kehuttu mutta nyt aika unohdettu.
En tiedä arvostuksesta, mutta Hi-Fi on niitä harvoja levyjä joille annan puoli tähteä ekstraa ihan vaan coolin nimen ja upean kannen takia. Oli aika mystinen levy itselle junnuna ja odottelin että saisin sen joskus käsiini. Bittersweet me soi tiheään koulubussissa.
Asiakirjoittaja on katkeroitunut vegaani
Kattelin tossa että ei remin levykansista oikeen mikään herätä erityisihastusta. Monster ehkä paras.
Tuanoi saatana.
Bang and blamessa on Monsterin parhaat säkeistöt. Kertsi on taas mitä on.
9.3 anto pitchfork hi-fi levylle vaikka kyseinen lätty on ehkä 10. paras remin levy.
Jotta muiden ei tarvitse klikata: mustan Rickenbacker 360 varasti joku sisäpiiristä.
bzort glorf bööth