You are not logged in.
[quote:1b9fda73ed="Feggy"]Nurmion Handelta ja Waitsin Tomilta.[/quote:1b9fda73ed]
Ketä ne on?
entäs mark e smith?
[quote:cda9bc4c69="psykokarkki"]entäs mark e smith?[/quote:cda9bc4c69]
Laulaako se siinä bändissä, joka on tehnyt coverin T.aT.u.:n How Soon Is Now?:sta?
siihen suuntaan juu... (pätkii se muisti näköjään nuoremmillakin... eiq)
siihen suuntaan juu... (pätkii se muisti näköjään nuoremmillakin... eiq)
Meitä ei vaan paljoa noi kalkkisten jutut nappaa.
[quote:d50780b38d="Basshunter"]"Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon
Och hon kan banna, banna dig så hårt
Hon röjer upp I våran kanal
Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott
Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon
Och hon kan banna, banna dig så hårt
Hon röjer upp I våran kanal"[/quote:d50780b38d]
Tero saatana, s'olet gay!
kuva ei näy, mutta asiakeskustelulle toki
[quote:26861f6090="Feggy"]Nurmion Handelta ja Waitsin Tomilta.[/quote:26861f6090]
Ketä ne on?
...ja tämä mies on hallitsevasta rocktrivian sm-joukkueesta.
[quote:acd4062f0d="Feggy"]...ja tämä mies on hallitsevasta rocktrivian sm-joukkueesta.[/quote:acd4062f0d]
Ei oltais voitettu, ellei olisi tullut kyssäriä Kolmannen Naisen kitaristista.
Tätä mä en muistakaan. Vaikka olen ko. kitaristin opiskelukaveri.
Tätä mä en muistakaan. Vaikka olen ko. kitaristin opiskelukaveri.
Oli ääninäytteenä Elämän tarkoituksen kitarasoolo ja piti tunnistaa bändi sekä kitaristi ja tokihan me tällaiset peruskivitiedot hanskattiin.
[quote:f65c5677f0="Feggy"]Tätä mä en muistakaan. Vaikka olen ko. kitaristin opiskelukaveri.[/quote:f65c5677f0]
Oli ääninäytteenä Elämän tarkoituksen kitarasoolo ja piti tunnistaa bändi sekä kitaristi ja tokihan me tällaiset peruskivitiedot hanskattiin.
Ai niin. Muhun teki vielä suuremman vaikutuksen se Bond-hanskaus. Mjaa, pitääköhän vielä se tieto kevään uusintaottelusta?
Ai niin. Muhun teki vielä suuremman vaikutuksen se Bond-hanskaus. Mjaa, pitääköhän vielä se tieto kevään uusintaottelusta?
Me ollaan rämmitty niin ankeasti tuolla Om'pussa viime aikoina, että voi olla, että ollaan "estyneitä" jos moinen järjestetään...
[quote:c1bcec22b7="Feggy"]Ai niin. Muhun teki vielä suuremman vaikutuksen se Bond-hanskaus. Mjaa, pitääköhän vielä se tieto kevään uusintaottelusta?[/quote:c1bcec22b7]
Me ollaan rämmitty niin ankeasti tuolla Om'pussa viime aikoina, että voi olla, että ollaan "estyneitä" jos moinen järjestetään...
No, meillä treenausta ei ole ollut ollenkaan (paitsi Pisscakan kanssa ja sekin vaan soittopuolella) enkä tiedä lähteekö tyypit edes. Mutta kyllä jotain keksitään jos homma materialisoituu, nokka veressä tai ei.
ja tähän väliin se pakollinen "homoilut privana" -spåm... eli onhan olemassa toki oma topicci visailulle...
ihan kohtuuttoman timantti bändi, jonka pariin jaksaa aina vuosi vuodelta palata. Hämmentävää on myös se, että suomalaisen populäärimusiikin piirissä on klassikon statukseen kanonisoitu bändi, jonka musiikki on isossa mittakaavassa ihan hämmentävän avantgardea.
Smaa. Taitaa olla ainut suomalainen bändi jolta löytyy enemmän kuin kolme levyä, joita tulee myös kuunneltua silloin tällöin. end of skene-SPÅM
en ole kolmekybänen emoboy
Aika usein kun tultiin treenaamaan, niin maestro itse juotteli siellä erilaisia efektien piuhoja aikamoisen savun keskellä melko sumein silmin. Niin, se savu ei siis lähtenyt juotos-toiminnasta, vaan jostain ihan muusta...
tästä jutusta tulee kyllä upsetter mieleen, siis ite mr perry...
[quote:f1b704a1fd="upsetter"]Aika usein kun tultiin treenaamaan, niin maestro itse juotteli siellä erilaisia efektien piuhoja aikamoisen savun keskellä melko sumein silmin. Niin, se savu ei siis lähtenyt juotos-toiminnasta, vaan jostain ihan muusta... [/quote:f1b704a1fd]
tästä jutusta tulee kyllä upsetter mieleen, siis ite mr perry...
Aika paljonkin, juu...
Ja lisättäköön muisteloon vielä, että joskus paikalla oli isompi joukko usva-simmuisia musikantteja. Ainakin Jouko Hohkon, Jorma Tapion ja Balls-rumpali Sanden muistan siellä kämpällä joskus hengailleen.
Sielun Veljet: Otteita Tuomari Nurmion laulukirjasta
Alkuperäinen julkaisuvuosi: 2007
Formaatti: CD
Julkaisukoodi: POKOCD 332
1. Älä itke Iines
2. Oi mutsi mutsi
3. Rion satamassa
4. Viiniä! Malja marttyyreille
5. Maailmanpyörä palaa
6. Liputtomat laivat
7. Sunnuntaina
8. Hyvästi kotimaa
9. Oi mahtava totemi
10. Moskovan maailmanrodeo 2070
11. Kurja matkamies maan
12. Kulkuri ja maamies
13. Hunajainen paholainen
14. Huda huda
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:bc26423607="jookcha"]Sielun Veljet: Otteita Tuomari Nurmion laulukirjasta
Alkuperäinen julkaisuvuosi: 2007
Formaatti: CD
Julkaisukoodi: POKOCD 332
1. Älä itke Iines
2. Oi mutsi mutsi
3. Rion satamassa
4. Viiniä! Malja marttyyreille
5. Maailmanpyörä palaa
6. Liputtomat laivat
7. Sunnuntaina
8. Hyvästi kotimaa
9. Oi mahtava totemi
10. Moskovan maailmanrodeo 2070
11. Kurja matkamies maan
12. Kulkuri ja maamies
13. Hunajainen paholainen
14. Huda huda[/quote:bc26423607]
Oho!
"Lähes parikymmentä vuotta sitten kuopattu Sielun veljet teki alkuvuoden listasensaation, kun Siekkareiden "Otteita Tuomari Nurmion laulukirjasta" päätyi tällä viikolla Suomen albumilistan ykköseksi. Aikaisemmin näistä studiosessioista on kuultu vain pieniä maistiaisia, mutta nyt ne ilmestyivät Jukka Orman miksaamina ja masteroimina koko komeudessaan."
Pitääpä hankkia loputkin Siekkari-levyt, kun halvalla lähtee. Hyllystä löytyy vaa kaksi
onko ketju laitettu boikottiin kun levy meni listaykköseksi? ei mutta tuli vaan mieleen että onkohan otsikkoa ismon muille jutuille, hassisen koneesta vois joskus spämmiä jos ei muuta keksi. eipä näitä kyllä enää tuu kuunneltua kuin joskus vahingossa ja silloinkin enintään nostalgiamielessä.
Hassu juttu ku mä en välttämättä haluaisi nähdä Siekkareiden paluuta. Jotenkin siihen miten paljon arvostan niitä, liittyy myös se että se musan teko loppui silloin kun sen päätettiin loppuvan ja sen jälkeen tehtiin jotain muuta.
(Ok, jos ne kuitenkin tekis keikan niin mä olisin ekana varaamassa niitä lippuja.. )
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:6614e936ab="upsetter"]http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Sielu … 5224609558[/quote:6614e936ab]
Hassu juttu ku mä en välttämättä haluaisi nähdä Siekkareiden paluuta. Jotenkin siihen miten paljon arvostan niitä, liittyy myös se että se musan teko loppui silloin kun sen päätettiin loppuvan ja sen jälkeen tehtiin jotain muuta.
(Ok, jos ne kuitenkin tekis keikan niin mä olisin ekana varaamassa niitä lippuja.. )
Tismalleen sama(t) pätee minuunkin.
Kuulin eilen huhun, että Sielun Veljet soittaa eräällä suomen festivaalilla ensi kesänä. Uuteen levyyn en oikein enää uskoa. Ne englannin kieliset viimeiset SV levyt aika kamalia tapauksia. Ismo tekee instrumentaalilevyn tänä vuonna ja lähtee maaliskuussa Tehon kanssa pitkälle rundille taas.
I'm higher than the sun
nurmiolevy toimii hienosti. hyvät biisit soitettu oivallisesti ja tuotantokin sopivan kuivakasti toteutettu. ja etenkin orman kitaroinnille paikotellen massiivinen
pakko kaivaa vihdoin myös herrain omat levyt kuunteluun, usein on pitänyt mutta aina jääny jotenkin.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
nurmiolevy toimii hienosti. hyvät biisit soitettu oivallisesti ja tuotantokin sopivan kuivakasti toteutettu. ja etenkin orman kitaroinnille paikotellen massiivinen
Smaa. Myöskin Orman ja Hohkon laululle .
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
niinjoo, näillä on kuulemma koveriveto hintriikka peltoniemen surumarssista. pelaisko kellään digimuodossa?
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Hohkon karjunta Viiniä!-biisissä on eeppisen hienoa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
niinjoo, näillä on kuulemma koveriveto hintriikka peltoniemen surumarssista. pelaisko kellään digimuodossa?
Varasin Mustan laatikon kirjastosta, siltä löytyy.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:927aa8edf2="fassu"]niinjoo, näillä on kuulemma koveriveto hintriikka peltoniemen surumarssista. pelaisko kellään digimuodossa?[/quote:927aa8edf2]
Varasin Mustan laatikon kirjastosta, siltä löytyy.
hienoa! mullahan on toi, mutta vähälle kuuntelulle jäänyt, en edes muista tuota biisiä... ja peltoniemen hintriikan surumarssi on kuitenkin yksi parhaimmista biiseistä ikinä.