You are not logged in.
MEEN NYT KÄYMÄÄN POSTILAATIKOLLA
MEEN NYT KÄYMÄÄN POSTILAATIKOLLA
MITEN KÄVI
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
PARHAAT KANNET MITÄ IKINÄ ON OLLU
MUKANA ON HIUKSI, OTAN DNA-TESTIN VAI ONKO SE MUNA/PILLU/RINTAKARVA? AIKA BLONDI ON
LAITAIN "SEN" NYT SOIMAAN
PS. LÖYTY TOINENKI KARVA! MUT EI TUO KYLLÄ HIUKSI OO, LIEKKÖ KISSAN KARVA?
Last edited by hezma (20.12.2011 14:41)
aion silti heittää tässä villin veikkauksen, että salainen pukkini on... SKELETONNI!
Väärin meni, kundi!
voi jösses vitja ja pahnaisen perät, mahottomasti meininkiä palkeissa tänä jouluna hyvänen aika
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tuliko mun kassu MMMltä vai BBltä?
Hiton turkulainen meininki jotenki
Saleen MMM.
Ihan kreisi hulinakassu kyl!
ja.. ei mul oo ku kaks vaihtoehtoa; tän on lähettäny joko HEZMA tai TIMPLEX.
En myönnä
Ne tulivat! Syväanalyysit tulevat myöhemmin, mutta toisen levyn avaa ALL TIME HIGH, jollei maailman paras kappale, niin ainakin maailman paras 80-lukulaisen Bond-elokuvan tunnuskappale. Levyn lopettaa Aphrodites Childin It's Five O'clock.
Kiitos lähettäjälle. Kappalelista olisi kiva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Eka kuuntelu ilman että katoin biisilistaa:
- eka biisi on tietenkin Hectorin "se" biisi, mulla on tää levy
- toka on ranskalaista hassuttelua, onks tää se "pikku pikku bikineissä" originaalina?
- jotain psykepoppia seuraavaksi, en tunnista, mut tää on kyllä 60-lukua
- lisää psykeä, tai no tää on kai tropicaliaa, kuulostaa Caetano Velosolta, mutta ei tämä biisi oo ainaskaan sillä levyllä mikä mulla on
- vitosbiisi jatkaa 60-luvun psykeilylinjoilla, en tunnista tätäkään
- lisää sama osastoa, en tunnista
- ja vielä... miten voi olla että jo kuus biisiä tätä "mun musaa" mutta mullei oo mitään näistä?
- Ha! no nyt tiijän, tää on Devendran Sea Horse lempparini siltä levyltä
- psykepoplinja jatkuu, en tunnista
- nyt on vähä vinksahteempi meininki, mut 60-luvulla kai ollaan edelleen
- nyt on paljo vanhempaa kamaa, 40-50 -lukua vai vielä vanhempaa? laulaa oudolla kielellä, jotain samaa osastoa ku ne vanhat Yma Sumacit joista oon kuunnellu näytteitä, mutta eikai tää Yma oo?
- nyt palataan 60-luvulle, tuo taustalla huutelevan naisen ääni tuntuu häiritsevän tutulta, mutta en mä tätäkään tiijä
- nyt on jotain eeppisempää, ensin näytti että tulee jotain urkuprogea, mut sitte tuliki kitarat, ja nyt laulua mutta millä kielellä? kovasti viittais johonki itä- tai keskieurooppaan, vähä niinku joku tsekki/slovakki-osaston Collegium Musicum päättäs yllättäen soittaa heviä? MIKÄ TÄÄ ON
Joku myöhempien aikojen Drugi Nacin jota mulla ei oo?
- psych psych, en tunnista
- nyt on jotain paljo uudempaa rokkiva, vähä reggaehtavalla otteella, en voi tietää!
- nyt on vähä iskelmällisempää, mut kai tääki jotain 60-luvun poppista on?
- biisi 17: NYT TIIJÄN! tää on siittä George Harrisonin tuottamalta Radha Krishna Templen "Goddess Of Fortune" -levyltä, mulla on cd
- mikäs Ville Valo tää viimmenen on? Eihän tää oo ees huono
MAHTAVAN HYVÄ MIXTAPE!!!!
Hirveesti semmosta musaa josta tykkään, ja vielä sillee että EN OLLU ENNEN KUULLU
Seuraavaksi lunttaan biisilistan ja laitan sen tänne!
Sitä ennen arvaan, että lähettäjä on Pilke!?
Syyt miksi näin epäilen: kannet on ihan varmasti naisen askartelemat, mainitsi eilen musaspämmissä Hectorin, tiijän että tykkää esim. Pink Floydista ja Kevin Ayersista, eli tän suuntanen musa tuntus luontevalta.
KIITOS KAUHEESTI, ARVOSTAN
EDIT: MITÄ IHMETTÄ! GOOGLE KERTOO ETTÄ YKS NUISTA BÄNDEISTÄ OLI LATTAJJAAN ARTISTEJA? MITÄ MITÄ, MENEEKÖ ARVAUS UUSIKS?
Last edited by hezma (20.12.2011 16:42)
Tuliko mun kassu MMMltä vai BBltä?
Saleen MMM.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Biisilistaa siis:
1. Hector: Tuli kaapista karhu
2. Nino Ferrer: Oh! He! Hein! Bon!
3. Arcesia: White Panther
4. Os Brazões: Tao Longe De Mim
5. Ernan Roch Con Las Voces Frescas: The Train
6. Gordon Jackson: Song For Freedom
7. Imaad Wasif: Unveiling
8. Devendra Banhart: Seahorse
9. The Misty Wizards: It's Love
10. Almaden: Kill Me Again
11. Asha Bhosle: Kisi Ki Jaan Lete Hain
12. The Great Society: Free Advice (Alternate Version 1) (SE HÄRITSEVÄN TUTTU NAINEN TAUSTALLA: GRACE )
13. Bijelo Dugme: Kad bi' Bio Bijelo Dugme
14. Tame Impala: I Don't Really Mind
15. Kap Kap: Seeing The Fire
16. Gandalf: Golden Earrings
17. The Radha Krishna Temple: Govinda
18. HIM: It's All Tears (Unplugged Radio Live)
Onks se sitteki siis Hantta?
Skeletonni wrote:Tuliko mun kassu MMMltä vai BBltä?
Saleen MMM.
Pitää kuunnella aattoyönä metsässä
MMM wrote:Skeletonni wrote:Tuliko mun kassu MMMltä vai BBltä?
Saleen MMM.
Pitää kuunnella aattoyönä metsässä
helvetin hyvä idea. Kelasin että toi olis sellasiin sumuisten vuorten hetkiin tarkoitettua matskua.
biisilistasta aika vähän hajua, työkaluina oli cd-soitin, levysoitin ja dj-mikseri. pitchiä tuli kieltämättä vähän käytettyä
aika paljon kamaa päällekkäin, siis. Sen verran tracklistiä, että se eka puhejuttu on Allan Kaprowin How To Make A Happening -luennosta, ja taustalla on
Artur Zmijewskin Singing Lesson -lp jossa kuuromykät lapset laulavat kirkossa hengellisiä lauluja. Siitä eteenpäin on vähän epäselvää.
edit: ei oo pal mixtapee näkyny
Last edited by MMM (20.12.2011 17:23)
Onks se sitteki siis Hantta?
ei ole
hezma wrote:Onks se sitteki siis Hantta?
ei ole
No sitten pysyn ensimmäisessä arvauksesani
.. vaikka siis sehän voi olla kuka vaan
Skeletonni wrote:MMM wrote:Skeletonni wrote:Tuliko mun kassu MMMltä vai BBltä?
Saleen MMM.
Pitää kuunnella aattoyönä metsässähelvetin hyvä idea. Kelasin että toi olis sellasiin sumuisten vuorten hetkiin tarkoitettua matskua.
biisilistasta aika vähän hajua, työkaluina oli cd-soitin, levysoitin ja dj-mikseri. pitchiä tuli kieltämättä vähän käytettyä
aika paljon kamaa päällekkäin, siis. Sen verran tracklistiä, että se eka puhejuttu on Allan Kaprowin How To Make A Happening -luennosta, ja taustalla on
Artur Zmijewskin Singing Lesson -lp jossa kuuromykät lapset laulavat kirkossa hengellisiä lauluja. Siitä eteenpäin on vähän epäselvää.edit: ei oo pal mixtapee näkyny
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAHTOO KUULLA! jos sähköistä muotoa joku joskus
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
MMM wrote:Skeletonni wrote:MMM wrote:Skeletonni wrote:Tuliko mun kassu MMMltä vai BBltä?
Saleen MMM.
Pitää kuunnella aattoyönä metsässähelvetin hyvä idea. Kelasin että toi olis sellasiin sumuisten vuorten hetkiin tarkoitettua matskua.
Artur Zmijewskin Singing Lesson -lp jossa kuuromykät lapset laulavat kirkossa hengellisiä lauluja. Siitä eteenpäin on vähän epäselvää.edit: ei oo pal mixtapee näkyny
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TAHTOO KUULLA! jos sähköistä muotoa joku joskus
vähän kyl harmitti etten ottanu itelleni kopsia, diggasin ihan tosta itsekin ja teki just mieli kuunnella sitä joku päivä.
life.
Tuli!
Nyt pitää vaan keksiä miten saan kahta cd:tä soitettua samanaikaisesti.
Pakko varmaan ripata molemmat tietokoneelle.
Sent from my iPhone 16
edit: ei oo pal mixtapee näkyny
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sama.
Tuli!
Nyt pitää vaan keksiä miten saan kahta cd:tä soitettua samanaikaisesti.
![]()
Pakko varmaan ripata molemmat tietokoneelle.
Noniin. Nyt pyörii Audacityssä.
Sent from my iPhone 16
Ei oo näkyny Ja kohta lähdössä reissuun eli menee ensi vuodelle ennenko pääsee uudelleen tarkistamaan "laatikkoa".
organizing the boy scouts for murder is wrong
Sain postia!
Kuori on lähetetty Helsingistä, mutta sehän voi olla hämäystä.... Mukana on ilmeisesti kirjaston lipare, joka kertoo lainatun kirjan lainausajan päättymispäivän... Lähettäjä on siis nyt tai on ollut kirjastossa duunissa? Nopeesti mietittynä tulee kolme nimeä mieleen, joiden tiedän olevan/olleen kirjastossa duunissa... Mut toisaalta, toikin voi olla hämäystä.
Levyssä vaikuttais vaan olevan semmonen pikkiriikkinen probleema, että mun macbook/itunes ei tunnista sitä... En siis pysty kuuntelemaan levyn sisältöä. Tai sitten se on tyhjä...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
pilkkeen henk.koht. iltaposti
Ei tullut iltapostissa, eikä tänään päiväpostissa! Ystävämme Itella.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
virolaiselta tai japanilaiselta kuullostava led zeppelin hämmensi.
Tämä kiinnostaa.
*
Kiitoksia pukille! Kassu on tullut jo hyvän aikaa sitten, mutta odottaa vielä täyttä kuuntelua. Yritin autossa, mut soitin rupes temppuilemaan. Kansissa hieno luuranko ja messissä kummia kaavioita ynnä muuta graafista materiaalia! . Tarkemmat analyysit ja veikkailut jahka saan kuunneltua kokonaan ajan kanssa.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Eka kuuntelu ilman että katoin biisilistaa:
- eka biisi on tietenkin Hectorin "se" biisi, mulla on tää levy
![]()
- toka on ranskalaista hassuttelua, onks tää se "pikku pikku bikineissä" originaalina?
- jotain psykepoppia seuraavaksi, en tunnista, mut tää on kyllä 60-lukua
- lisää psykeä, tai no tää on kai tropicaliaa, kuulostaa Caetano Velosolta, mutta ei tämä biisi oo ainaskaan sillä levyllä mikä mulla on
- vitosbiisi jatkaa 60-luvun psykeilylinjoilla, en tunnista tätäkään![]()
- lisää sama osastoa, en tunnista![]()
- ja vielä... miten voi olla että jo kuus biisiä tätä "mun musaa" mutta mullei oo mitään näistä?![]()
- Ha! no nyt tiijän, tää on Devendran Sea Horselempparini siltä levyltä
![]()
- psykepoplinja jatkuu, en tunnista![]()
- nyt on vähä vinksahteempi meininki, mut 60-luvulla kai ollaan edelleen
- nyt on paljo vanhempaa kamaa, 40-50 -lukua vai vielä vanhempaa? laulaa oudolla kielellä, jotain samaa osastoa ku ne vanhat Yma Sumacit joista oon kuunnellu näytteitä, mutta eikai tää Yma oo?
- nyt palataan 60-luvulle, tuo taustalla huutelevan naisen ääni tuntuu häiritsevän tutulta, mutta en mä tätäkään tiijä![]()
- nyt on jotain eeppisempää, ensin näytti että tulee jotain urkuprogea, mut sitte tuliki kitarat, ja nyt laulua mutta millä kielellä?kovasti viittais johonki itä- tai keskieurooppaan, vähä niinku joku tsekki/slovakki-osaston Collegium Musicum päättäs yllättäen soittaa heviä? MIKÄ TÄÄ ON
Joku myöhempien aikojen Drugi Nacin jota mulla ei oo?
- psych psych, en tunnista![]()
- nyt on jotain paljo uudempaa rokkiva, vähä reggaehtavalla otteella, en voi tietää!
- nyt on vähä iskelmällisempää, mut kai tääki jotain 60-luvun poppista on?
- biisi 17: NYT TIIJÄN! tää on siittä George Harrisonin tuottamalta Radha Krishna Templen "Goddess Of Fortune" -levyltä, mulla on cd![]()
- mikäs Ville Valo tää viimmenen on? Eihän tää oo ees huono![]()
MAHTAVAN HYVÄ MIXTAPE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hirveesti semmosta musaa josta tykkään, ja vielä sillee että EN OLLU ENNEN KUULLU
![]()
![]()
Seuraavaksi lunttaan biisilistan ja laitan sen tänne!
Sitä ennen arvaan, että lähettäjä on Pilke!?
Syyt miksi näin epäilen: kannet on ihan varmasti naisen askartelemat, mainitsi eilen musaspämmissä Hectorin, tiijän että tykkää esim. Pink Floydista ja Kevin Ayersista, eli tän suuntanen musa tuntus luontevalta.
KIITOS KAUHEESTI, ARVOSTAN
EDIT: MITÄ IHMETTÄ! GOOGLE KERTOO ETTÄ YKS NUISTA BÄNDEISTÄ OLI LATTAJJAAN ARTISTEJA? MITÄ MITÄ, MENEEKÖ ARVAUS UUSIKS?
No minähän se oon! Olit melko haastava pukitettava, kun mietin, et löytyyköhän mun hyllystä mitään, josta voisit tykätä, mut mitä et oo kuullu. Melko hyvin onnistu kumminki, jänskätti vähän.
(heitetääs biisilista viel uusiks tähän, niin pysyn kärryillä)
1. Hector: Tuli kaapista karhu
2. Nino Ferrer: Oh! He! Hein! Bon!
3. Arcesia: White Panther
4. Os Brazões: Tao Longe De Mim
5. Ernan Roch Con Las Voces Frescas: The Train
6. Gordon Jackson: Song For Freedom
7. Imaad Wasif: Unveiling
8. Devendra Banhart: Seahorse
9. The Misty Wizards: It's Love
10. Almaden: Kill Me Again
11. Asha Bhosle: Kisi Ki Jaan Lete Hain
12. The Great Society: Free Advice (Alternate Version 1) (SE HÄRITSEVÄN TUTTU NAINEN TAUSTALLA: GRACE ninja )
13. Bijelo Dugme: Kad bi' Bio Bijelo Dugme
14. Tame Impala: I Don't Really Mind
15. Kap Kap: Seeing The Fire
16. Gandalf: Golden Earrings
17. The Radha Krishna Temple: Govinda
18. HIM: It's All Tears (Unplugged Radio Live)
Ei ollu suunnitelmissa laittaa Hegeä, mut kun toi biisi pomppas silmille, niin olihan se PAKKO laittaa teikälle. Arvelin, et Hector on sulla hallussa, mut kelasin, et ihan välttämättä et tuntis kasareita. No olihan se sit kumminnii, hieno levy toi Hyvää yötä Bambi. Mut et just ne, mitä aattelin, et sulla ei olis, niin sitten löytykin. Ja Caetano Velosoakin MEINASIN laittaa. Great Societyn meinasin jättää pois, kun digailet kumminki Jeffersonia, mut onneks otin mukaan, sikahyvä biisi! (tosta on muuten pari muutakin versiota, mut Gracen vokaalit on paljon kesymmät niissä)
Nino Ferrerillä on paljon progempaakin kamaa, olisin mieluusti laittanu, mut ne levyt on kaverilla lainassa, enkä ole laittanu koneelle vielä. Jos kiinnostaa, niin suosittelen tuntustumaan Métronomie -albumiin. Jotenki musiikillisesti Kevin Ayersin hengenheimolainen, molemmilla psykepoppeja ja välillä progempaa, kasarit seassa, mut aina omanlaista ja ei otsa rypyssä koskaan. Nino on muute italialainen, mut ei tietääkseni tehny mitään italiaksi. Meinasin muuten Kevin Ayersiakin laittaa, mut varmaan tunnet sitä aika hyvin?
Biisit 3, 4 ja 5 on Love, Peace & Poetry -kokoelmilta, jotka kaikki TODELLAKIN kannattaa hankkia, jos tykkäsit noista biisestä. Mielettömiä aarrearkkuja ja melkein kaikki esiintyjät on ainakin mulle muuten täysin tuntemattomia. Erkin Koray ja Freedoms Children on varmaan tunnetuimmat. Nelosbiisi tosiaankin on brasilialaisen, täytyy nostaa hattua sun tietämykselle!
Gordon Jackson on näitä tyyppejä, jotka tekee vain yhden, aivan loistavan levyn ja painuu sit tekemään jotain muuta. Levy oli "lost Traffic album", kun siinä on kai kaikki bändin jäsenet. Ihan mieletön laulaja.
Imaad Wasif on about MAAILMAN PARAS, eikä kukaan tiedä sitä. (mäkin löysin sen epämääräisten sattumien kautta) Mutta melkein kaikki, joille oon sitä, on ostanu levyn. Kannattaa hei, varmaan Spotifystakin löytyy. (sil on muute hienoja videoitakin)
9 on yhdeltä brittipsykekokikselta ja 11 bollywood -kokikselta, en tiä enempää.
Almaden tosiaan on Psykikseltä ostettu. Tosi samanhenkistä ku alkuaikojen Devendra. Toi biisi on kaikista "raaoin" siltä levyltä.
Bijelo Dugme on alunperin Jugoslavialainen bändi, tarttu mukaan kesän Kroatian reissulta. Paikallinen Led Zeppelin.
Tame Impalan ja Kap Kapin debyt on viime vuoden parhaita levyjä.
Gandalfin koko levy on samaa tunnelmaa kuin tuo biisi, juutuubista löytyy hyvin kaikki loputkin. Psyketopsussa oli tästä keskusteluakin joskus.
Toi HIM oli pakko saada mukaan, arvasin, että sitä sulla ei ole! En mikään fani ole, mut toi biisi on mun mielestä ihan mieletön, kun se on aivan häpeämättä vedetty ihan överiksi yhtään miettimättä mitään mainetta ja kunniaa. Albumiversio on niiiiin paljon huonompi, tuo on Join Men sinkulta (joka mulla on ihan vaan tuon vedon takia).
Ja hiukset oli oletettavasti mun ja karva porukoiden koiran.
Kiva kun tykkäsit! Ja hyvää joulua!
*
Last edited by Pilke (20.12.2011 21:29)
On Tullu!! Kaksi kertaa kassu plus Mikko Alatalon joulu cd. Hämmentävää....
Ja Salmisen Simon topparotsin kasetin olin todellakin nauhoittanut meikäläinen. Biisilista tulee tänään ...jos tulee.
salmisen simon toppatakki wrote:virolaiselta tai japanilaiselta kuullostava led zeppelin hämmensi.
Tämä kiinnostaa.
*
Kuin myös. Saaks Pilke tota omaa mikxiäs johonkin kuulolle? Paljon itelle tuntemattomia juttuja jotka vaikuttaa hyviltä.
Ja samaten MMM hei myös - jos sulla ei oo tallessa niin laittaako Skeletoni?
organizing the boy scouts for murder is wrong