You are not logged in.
fdrndzzggx värikasetti tyhjänä lol
Älä päästä painiks sitä
fdrndzzggx värikasetti tyhjänä lol
vois lähettää tyhjän kasetin ja ohjeet kuinka "se" pitäisi täyttää
tsaude! mää sain jo omani ja lähetin jo omani. myöh. lis.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
miksistäni taisi tulla paras koskaan tekemäni
EN OO SAANU
Tähän peliin kuuluu kaikki mahollinen vedättäminen lähtien alkeellisista "kävin äsken postissa" harhautuksista
Eri.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
JA KAPPALELISTA MUKAAN!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
EN OO SAANU
OFF TOPIK
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
janne m. wrote:Tähän peliin kuuluu kaikki mahollinen vedättäminen lähtien alkeellisista "kävin äsken postissa" harhautuksista
Eri.
eri eli sama ku jannella
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
PSST! mitten päivitäks avausviestiin mattimyöhäset. tai emmä tiä puuttuuks muita ku minä, mut siitä on sit helppo arvailla pukkeja kertavilkasulla ilman et tarvii selaa topikkia läpi
päivitetty, ja ei kyl pitänyt ketään puuttua öö kiitti vinkist
aloitin miksinteon eilen! voiko olla eka kerta kun en lähetä ihan vitun viimetipassa?
VAI HARHAUTANKO?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Lähetän omani perjantaina klo 16.30 Turun pääpostista. Mixini on täynnänsä geneeristä Northern Soul -humppaa, kanteen olen vesivärimaalannut alla olevan kuvan:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Menen perjantaina Martin sivupostiin tärisevin käsiin lähettääkseni mixtapen joka sisältää vaivaannuttavaa
hälyä, täysin eri tyylisiä kappaleita kiusallisesti päällekkäin laitettuna, päämäärätöntä olemattomien dj-kykyjen
tyrkytystä ja kohtuuttomasti vaihtelevaa äänelaatua. Pituutta on liikaa, kannet ovat vitun kamalat ja morkkis on hirveä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
EN OO LÄHETTÄNY ENKÄ SAANU. EIQ MITÄS?
Se on valmis, päässäni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ÄÄÄÄH, olis pitäny tulla mukaan. Yhyy. Mutta kun ei polttava toimi eikä jaksa kikkailla, täksi jätin välistä tällä kertaa. Ehkä seuraavan kertaan mulla "se" jo toimii.
paketti oli tullut, cd soi nyt. näyttäis olevan täynnään semmoista musaa jota en koskaan kuuntele joten :peuk: tämmöstä lähi-itä-diskoa tai mitälie tuntuis paljon olevan, ihan hassua kamaa kyl, toimii
mukana oli myös kasetti, jolla näyttäis olevan krauttia ja muuta kivaa, mut ei toi kassudekki oli tainnut toimia vuosiin, joten taitaa jäädä kuuntelut vähiin
pukista ei kyllä mitään hajua, olisko tampereen foorumisteja kun swampin muovikassiin oli kääritty
EN OO SAANU
EMMÄKÄÄN
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Teen sitä parhaillaan.:sheeplove:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Valmistuu kun valmistuu, ja lähtee kun lähtee... Ajoissa kuitenkin, tietty.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Toka miksteippi mihin en oo kovinkaan tyytyväinen. Kuhan ei ny tavaks tulis.
Älä päästä painiks sitä
Teen sitä parhaillaan.:sheeplove:
joko sait?
niin tänäänkö muka deadline, lol apuva, kai nyt vielä maanantaina ehtii
niin tänäänkö muka deadline, lol apuva, kai nyt vielä maanantaina ehtii
Deadline on deadline
EN OO SAANU
jos siis deadline on tänään niin eihän "sen" tarviikaan ennen maanantaita tulla
Last edited by ydinaukio (16.12.2011 15:27)
Joku tuola kyseli että onko tullu, haluan vain antaa ajantasaista tietoa
Last edited by hezma (16.12.2011 15:30)
jos jengi toimis sääntöjen mukaan niin KUKAAN ei ois vielä saanu
Jos haluu saada on pakko antaa