#391 27.01.2012 14:04

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011

Re: JO VIIDES SECRET SANTA MIXTAPE XCHANGE (XTREEME 2011 STYLE!)

kuuntelin eilen gettomiehen miksausta. AU AU AU AUUU.
edelleen sellanen rauhallinen kuunteluhätki jäänyt hoitumatta tosin

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#392 27.01.2012 14:13

MMM

piano

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#393 18.02.2012 12:54

MMM

MMM wrote:

palaamme tähän.

joo nyt tää on alkanut selkenemään tää mixxxi. aluks vähän otti korvaan jotku biisit, kuten se the rain the rain puolireggae-biisi, mut tänään lauantaiaamuna kaikki soi komeasti kuin jerusalemin kellot. jäbä selkeesti tykkää tollasista äkkivääristä leikkauksista biiseissä: suurimmassa osassa oli jotain taukoja keskellä biisejä tai sit tuli puskista ihan toisenlainen kohta kappaleessa. synnyttävät kyl hienon kokonaisuuden noi vanhat soulit + räpit + biittihommat, sellainen koherentti äänimaisema.

ja se billy joelin styge on edelleen kyl paras mixtapen aloituskipale ikinä.

kiitos vaa tästä kahvinhuuruisesta lauantaiaamuni auringosta peuk

Board footer