You are not logged in.
Oiskohan joku ollut höpsö ja ostanut sitä Jyrki-dvd:tä, jossa Karkkiautomaatti esiintyi? Panes ripaten youtubeen.
bzort glorf bööth
Oiskohan joku ollut höpsö ja ostanut sitä Jyrki-dvd:tä, jossa Karkkiautomaatti esiintyi? Panes ripaten youtubeen.
oon ostanu mut en mää osaa ripata.
opetteleppa rippaamaan, huara.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
bzort glorf bööth
Kuuntelen pitkästä aikaa Karkkista ja kylläpähän kuulostaa paremmalta kuin ikinä. Monet sellaset biisit, jotka on jäänyt aiemmin vaisuiks kuulostaa nyt hitsin hyvältä. Kuten Toinen onneen vie ja Parisuhteen aakkoset.
Pitäis säätää Jooselta se kokkari... Multa meni koko bändi ohi ulkomailla asuessa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pitäis säätää Jooselta se kokkari... Multa meni koko bändi ohi ulkomailla asuessa.
Musta se vika levy oli muita päätä pidempi etenkin kokonaisuutena, millä en tarkoita, että ne muut ny paskoja ois.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ylitarkastaja Tolonen wrote:Pitäis säätää Jooselta se kokkari... Multa meni koko bändi ohi ulkomailla asuessa.
Musta se vika levy oli muita päätä pidempi etenkin kokonaisuutena, millä en tarkoita, että ne muut ny paskoja ois.
hä, ei voi olla totta että sä olet tuota mieltä. joutuukohan tässä oikeesti vielä tällä iällä tarkistamaan näkemyksiään ihan lähdemateriaalin kanssa.
mulle oli teininä ilmeistä että bändi vaan huonontui vanhentuessaan ja indie-tyylikkyystyessään (no sillon kun se syntyi niin ei Suomessa tainnu indiepissiksiä olla ees olemassa, rokuja vaan) melekeen niin että ekat seiskat on parhaita
mutta tsekkaanpa tilanteen uusiks kunhan ehdin.
Joo no, Karkkis oli mulle yksi harvoista poikkeuksista tässä. Ne kehitty oikealla tavalla kunnianhimosiksi ja osas soveltaa osaamistaan oikein, hehe. Sit Liekin myötä vasta mulla herpaantu mielenkiinto, vaikken totta puhuakseni koskaan oikein edes yrittänyt.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo no, Karkkis oli mulle yksi harvoista poikkeuksista tässä. Ne kehitty oikealla tavalla kunnianhimosiksi ja osas soveltaa osaamistaan oikein, hehe. Sit Liekin myötä vasta mulla herpaantu mielenkiinto, vaikken totta puhuakseni koskaan oikein edes yrittänyt.
mulle karkkis on esimerkki lähes täydellisestä bändikaaresta. tehdään pari hauskaa seiskaa, sit mahtava haparoiva devyytti, sit hiotaan pian homma täydellisyyteen ja sit hajotetaan bändi ennenku alkaa hommasta hävitä maku. housemartins on hyvä esimerkki vastaavasta ulkomailta.
alkupään matsku on loistavaa mut niin on kyllä suudelmilla-plattakin. susan.. yks hienoimmista kitarakoukuista tämä.
liekkiä jaksoin pari biisiä mut sitten tuli ns. ultra bra-ilmiö(*) ja hommasta meni maku... en oo jaksanu.
(*) oma keksintöni. UB:n eka (tai ekoja) sinkku (se vitun "rakkaani on valtamerilaiva, lakaisukone ja mitä lienee") oli musta vitun hauska kom-parodia/pastissi mut sit kävi heti ilmi että ne urpot oli tosissaan sen touhun kanssa. ja vakavissaan höpöttivät että "mikä ihmeen poliittinen laulu?". siihen se sit jäi.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Liekki on kyllä aika hirveetä kuraa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
no saatana:
http://www.youtube.com/watch?v=P18gTgC_6V0
hulinaa!
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Janus..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
No mullahan on näiden eka demo
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oi kuinka on tää mailman
Älä päästä painiks sitä
SUPPORT KARKKIAUTOMAATTI REUNION!
KEEP THE DREAM ALIVE!!!
tulin just eestä ja takaa housuihini
bzort glorf bööth
Eipä oo tullut varmaan pariin vuoteen kuunneltua. Pitääkin kaivella Kaikilla-kokis esiin ja korjata asia.
pistetääs nyt vaikka tänne tää:
Kuuntele Tehis-Oton, Karkkiautomaatti-Janskun ja Pietarin bändiä 20 vuoden takaa
muistan että lau nau äänitti ton tyhmän valtion ep:n mulle kasetille joskus, ja monisti vielä sanatkin. siihen lappuun törmäsinkin hiljattain siivouksen yhteydessä, mut kasetin olinpaikasta ei oo varmuutta
pistetääs nyt vaikka tänne tää:
Kuuntele Tehis-Oton, Karkkiautomaatti-Janskun ja Pietarin bändiä 20 vuoden takaa
muistan että lau nau äänitti ton tyhmän valtion ep:n mulle kasetille joskus, ja monisti vielä sanatkin. siihen lappuun törmäsinkin hiljattain siivouksen yhteydessä, mut kasetin olinpaikasta ei oo varmuutta
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli