You are not logged in.
Lou Reedin viimeinen vittuilu maailmalle, ja käytti tietämätöntä Metallicaa viimeisen vittuilunsa välineenä Hieno levy
Yht'aikaa Metallicalle ja Loulle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tästä platasta tulee mieleen vaan hetfieldin kiimainen "I AM THE TABLE" huuteskelu
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tottahan tuo.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lulu Spotifyssa vihdoinkin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ohhoh, onpas Arttu Tolonen ollut hurjalla päällä silloin muinoin:
Tämän levyn tuhoaa lopullisesti kaikki sanoihin ja ihmisen ääneen liittyvä. Tällä saralla ei voi edes puhua huonoudesta tai keskinkertaisuudesta, vaan siirrymme pikkuhiljaa kohti vastenmielisyyttä ja ahdistavaa pahoinvointia, Tolonen kirjoittaa. Erityisesti kriitikkoa riipi Reedin nariseva ääni: Jos isoisäsi on Touretten syndroomasta kärsivä ja mahdollisesti poliisille tuttu puskarunkkari, hän kuulostaa suomalaiselta versiolta siitä Lou Reedistä, joka tällä levyllä esiintyy, arviossa maalaillaan.
Tuanoi saatana.
TÄNÄÄN LÄHTEE.
Tuanoi saatana.
Levy pyörii. En ostanutkaan olutta vaan walesilaista siideriä. Ai tää oli NÄIN pitkä levy
Tuanoi saatana.
Muistiinpanot instassa:
Tuanoi saatana.
Muistin yhtäkkiä että tää olis joskus vuosia sitten ollu vinyylinä Tallinnassa jossain levykaupassa suht halvalla mut en ostanu. Mulle
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tää iced honey on muuten yllättävän hyvä, ihan kuunneltavaa musiikkia toisin kuin ehkä suurin osa lulusta
- Iced Honey and Cheat on Me worst songs.
ainoat vähän musiikilta kuulostavat