You are not logged in.
Oon kuunnellu The View:n muutamaan kertaan, ja yllättäen se ei ole ollenkaan niin paskaa kuin mitä oletin. Melkein tekis mieli kuulla koko lätty...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
tomitarmo wrote:hezma wrote:Lou vois tehä levyn vaimonsa kans
Sehän on tehnykin, mukana kolmantena pyöränä tosin myös John Zorn. http://www.tzadik.com/index.php?catalog=0004
Oho, en tienny Tiesin toki että ovat tehneet yhteiskeikkoja
Biisejähän tossa ei traditionaalisessa mielessä ole, kolme pitkää improvisaatiota. Ostin ton taannoisella NYC-reissulla The Stone-klubilta mukaan, ja en oikeen tiedä onkse hyvää vai ei... Paperilla ehkä mielenkiintoisempi kuin käytännössä. Sulatellaan lisää...
Folkhälsan wrote:psykokarkki wrote:MMM wrote:Metallica-fanit
fanit ylipäätään
Lulu
jälleen kerran mun täysin överit mielikuvat neukkulasta diggailemassa musaa
sai mut löytämään tällekin levylle oikean käyttöyhteyden: sellanen retee känni maalla, traktorilla pillurallia keskustassa, vitusti lääkkeiden väärinkäyttöä, koko ajan sterkat täysillä.tai sitten kotiseudulla satakunnassa, bileet rivitalo-asunnossa vähän kaupungin syrjässä,
ei oo muita huonekaluja ku keltanen sohva, tv-taso ja joku pöytä jossa on vitusti tyhjiä kaljatölkkejä.
klo 03.10 lähetään taksilla 60 kilometrin päähän toiseen kaupunkiin jossa baarit pidempään auki,
jos ehtis ennen pilkkua yhet ottaan. koko ajan lou reed narisee saatanan kovaa korvassa ja herfield
pistää menemään kanssa.
Komeeta
komp
Lou selittää jotain järjetöntä paskan hevin päälle aamusella viiden aikaan - sitä on mukava kuunnella
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kuulin suihkuradiosta (jos muuten joskus perustan radionkanavan, sen nimeksi tulee Suihku-Radio) yhden biisin, en voinu kuvitella niin huonoksi. Ihan ku parodia siitä miltä kuulostais jos Lou Reed ja Metallica tekis yhdessä levyn.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
:lol::peuk:
bzort glorf bööth
. koko ajan lou reed narisee saatanan kovaa korvassa ja herfield
pistää menemään kanssa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
MMM wrote:. koko ajan lou reed narisee saatanan kovaa korvassa ja herfield
pistää menemään kanssa.
Kovaa menoa. Ihan tykkään. Vähän niinkuin Berlin Blue Mask-meiningillä ja vähän Metallia seassa.
Ei tuo Iced Honey mun mielestä mitenkään erityisen huono ollut. White Light/White Heat nyt sitten oli... hmm... erilainen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
töttörööö
bzort glorf bööth
Noi livevedot on ihan vitun hirveitä, mut tää levyhän ei oo hassumpi! En uskonut että koskaan assiosioisin Stars of the Lidin Lou Reediin saati sitten Metallicaan, mut tää levyn loppuhan on ihan sitä itteään.
Last edited by Kalossimies (13.11.2011 18:29)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Noi livevedot tekee todella tiukkaa...
Last edited by hc_jose (13.11.2011 18:44)
äxässä oli joku ihme juliste-editio myynnissä sellasessa pitkässä putkilossa, joulun ykköslahja?
Vuoden levyjähän tää. Haluaisin kuulla tän kokoonpanon version The Giftistä
Last edited by jookcha (28.11.2011 22:34)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Imutin Lulun rötöksellä netistä, ja mielenkiintoiseltahan tää yllättäen vaikuttaa. Lou Reed kuulostaa periaatteessa aika lailla (puhuvalta) itseltään, mutta yhdentekevä ja sysipaska Metallica ei kuulosta yhdentekevältä ja sysipaskalta Metallicalta. Nelos-biisi menossa, enkä kyl pysty mitenkään yhtymään lähes koko maailman laajuiseen mollauskuoroon. Tuskinpa tulee ostettua, mutta kuunnellaan nyt edes kertaalleen läpi.
i feel they are my metal brothers
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
joo kyllähän tämän levyn kohdalla tuo dissaus on mennyt ihan överiksi. onhan tämä paljon parempaa musaa kuin odotin, ja tosiaan nykymetallicalta jopa kovakin suoritus. asenteelle ja rehdille vittuilumeiningille rumpaloinnille, saundeille ja aika helevetin köykäisille sävellyksille
Älä päästä painiks sitä
Nää versioinnit jättäisin kyl tekemättä...
Kun nyt kerta tuo fanien kiehuminen on noin hyvällä mallilla niin eikös vois samalla levyttää uudelleen VU:n tuotannon. Kyllä mä haluan kuulla Jameksen laulamassa All Tomorrows Partiesia.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei saatana.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei ku vielä parempaa, noihan vois vetää jotain juttuja Metallican kolmelta ekalta levyltä Reedin laulamana. Siitä se heittaus vasta repeiskin.
organizing the boy scouts for murder is wrong