You are not logged in.
en ookaan ennen pitchforkin arvioita lukenut, joten tsekkasin samalla useamman. tuli mieleen lukiovuodet
ja muiden tekemien juttujen sarkastinen lyttäys poikaporukassa, jossa kellään ei tosiaan tainnut ollut parempaa tekemistä
kuin istua sohvalla pyörittelemässä nasevia kommentteja.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Joo en itsekään tapaa niitä lueskella kovinkaan usein... Allmusicin arvio on muuten minusta aika hyvä: Lulu Varsinkin tuo lopetuskappale vastaa aika pitkälti sitä, mitä olen itsekin miettinyt: "It's not difficult to see what Reed was shooting for on Lulu, but one might argue Metallica were not the right collaborators for the project -- the huge, arty drone of Sunn 0))), the stop-on-a dime assault of the Jesus Lizard, or the limber noise of Shellac might have better served Reed's vision."
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tuossa levyssähän on siistiä just se, että mikään palanen ei tunnu kuuluvan palapeliin ja kumpikin osapuoli vetää pölhömmin kuin kukaan olisi osannut odottaa. Viihdyttävää musaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tuossa levyssähän on siistiä just se, että mikään palanen ei tunnu kuuluvan palapeliin ja kumpikin osapuoli vetää pölhömmin kuin kukaan olisi osannut odottaa. Viihdyttävää musaa.
vähän samaa kelasin. joku mummo))) tai alblini olis tehny tosta varmaan ihan kivan ja oikeaoppisen levyn,
nyt tossa on edes jotain persoonallisuutta. en tosin vieläkään oo ihan hirveesti kuunnellu, ehkä töissä tänään.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
janne m. wrote:Tuossa levyssähän on siistiä just se, että mikään palanen ei tunnu kuuluvan palapeliin ja kumpikin osapuoli vetää pölhömmin kuin kukaan olisi osannut odottaa. Viihdyttävää musaa.
vähän samaa kelasin. joku mummo))) tai alblini olis tehny tosta varmaan ihan kivan ja oikeaoppisen levyn,
nyt tossa on edes jotain persoonallisuutta. en tosin vieläkään oo ihan hirveesti kuunnellu, ehkä töissä tänään.
Niin no totta tuokin. Uskon vaan, että Reedin aikomuksena oli ehkä tehdä levy jonkun Shellecin tai Sunn 0)))n tapaisen tekijän kanssa... Tai mistäs sitä ikinä tietää. Kiinnostaa kyllä kuunnella Lulua enemmänkin, mutta odotetaas nyt muutama viikko niin Second Hand Swamp varmaan täyttyy noista
Last edited by Alxity (02.11.2011 20:49)
<@DBGene> senkin karkki
nyt sain aikaiseksi kuunnella. eka biisi kuulostaa paskalta grungelta
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tuli mieleen lukiovuodet ja muiden tekemien juttujen sarkastinen lyttäys poikaporukassa, jossa kellään ei tosiaan tainnut ollut parempaa tekemistä kuin istua sohvalla pyörittelemässä nasevia kommentteja.
onnistuit juuri kuvaamaan myös osan tämän foorumin sisällöstä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
MMM wrote:tuli mieleen lukiovuodet ja muiden tekemien juttujen sarkastinen lyttäys poikaporukassa, jossa kellään ei tosiaan tainnut ollut parempaa tekemistä kuin istua sohvalla pyörittelemässä nasevia kommentteja.
onnistuit juuri kuvaamaan myös osan tämän foorumin sisällöstä
Olen hypistellyt tämän vinyyloboxia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mojo: ****
&
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
"They are my metal blood brothers," Reed claimed. "No one wants Lulu Part 2, but on Radio Lou, in my head where I hear these songs, I want more of it."
MUTTA: stupidossa kuulemma metal machine music femmalla, käykää ostamassa hyvä levy :peuk:
Lou vois tehä levyn vaimonsa kans
Piffillä kysellään:
Onko jostain muuten löytynyt jo joku äärilinjan hipsteri, joka hehkuttaa tätä levyä?
Täällähän näitä nähtävästi
Piffillä kysellään:
Onko jostain muuten löytynyt jo joku äärilinjan hipsteri, joka hehkuttaa tätä levyä?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Piffillä kysellään:
Joo kyllähän se sitten on kuulematta paskaa jos kerran PIFiläkin niin sanotaan. Tarkoittaako se, että jos ei naureskele levylle on hipsteri?
Last edited by Alxity (03.11.2011 22:33)
<@DBGene> senkin karkki
Tarkoittaako se, että jos ei naureskele levylle on hipsteri?
nyt kävi näin, voimia
mahtavaa saatana
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Skeletonni wrote:Piffillä kysellään:
Joo kyllähän se sitten on kuulematta paskaa jos kerran PIFiläkin niin sanotaan. Tarkoittaako se, että jos ei naureskele levylle on hipsteri?
Ei välttämättä, mut ei paljoo jeesaa. Sanotaa vaik nii, että mä oon kuullu tota levyy tarpeeks.
mahtavaa saatana
Sielt tuli se suurhipsteri
tää topikki
Alxity wrote:Tarkoittaako se, että jos ei naureskele levylle on hipsteri?
nyt kävi näin, voimia
Eipä tässä sitten muuta kuin irrottamaan linssejä laseista vai mites se nyt taas menikään...
EDIT: jos vielä sen verran itse asiaan palaan niin en ymmärrä miten monet Metallica-fanit jaksavat tuosta levystä suuttua. Lou kuulemma saanut jotain tappouhkauksiakin. Eikö mukaan kukaan Loadia/Reloadia ja St. Angeria kuunnellut tai varsinkin Some Kind Of Monsterin katsonut voinut mitenkään arvata, että uutta Black Albumia ei ehkä ole tulossa...
Last edited by Alxity (04.11.2011 22:56)
<@DBGene> senkin karkki
Metallica-fanit
fanit ylipäätään
Lulu
jälleen kerran mun täysin överit mielikuvat neukkulasta diggailemassa musaa
sai mut löytämään tällekin levylle oikean käyttöyhteyden: sellanen retee känni maalla, traktorilla pillurallia keskustassa, vitusti lääkkeiden väärinkäyttöä, koko ajan sterkat täysillä.
tai sitten kotiseudulla satakunnassa, bileet rivitalo-asunnossa vähän kaupungin syrjässä,
ei oo muita huonekaluja ku keltanen sohva, tv-taso ja joku pöytä jossa on vitusti tyhjiä kaljatölkkejä.
klo 03.10 lähetään taksilla 60 kilometrin päähän toiseen kaupunkiin jossa baarit pidempään auki,
jos ehtis ennen pilkkua yhet ottaan. koko ajan lou reed narisee saatanan kovaa korvassa ja herfield
pistää menemään kanssa.
Metallica-fanit
fanit ylipäätään
Lulu
sai mut löytämään tällekin levylle oikean käyttöyhteyden: sellanen retee känni maalla, traktorilla pillurallia keskustassa, vitusti lääkkeiden väärinkäyttöä, koko ajan sterkat täysillä.tai sitten kotiseudulla satakunnassa, bileet rivitalo-asunnossa vähän kaupungin syrjässä,
ei oo muita huonekaluja ku keltanen sohva, tv-taso ja joku pöytä jossa on vitusti tyhjiä kaljatölkkejä.
klo 03.10 lähetään taksilla 60 kilometrin päähän toiseen kaupunkiin jossa baarit pidempään auki,
jos ehtis ennen pilkkua yhet ottaan. koko ajan lou reed narisee saatanan kovaa korvassa ja herfield
pistää menemään kanssa.
Eikö mukaan kukaan Loadia/Reloadia ja St. Angeria kuunnellut tai varsinkin Some Kind Of Monsterin katsonut voinut mitenkään arvata, että uutta Black Albumia ei ehkä ole tulossa...
Itse asiassa hassu juttu, että vaan vähän aikaa sitten löysin itseni kuuntelemasta mustaa levyä ja kyllä mulle iski sellainen ymmärrys että tästähän muuten kuulee ihan selvästi, että juurikin joku Loadin kaltainen levy on seuraavaksi tulossa - sellasta synkähköä keskitempoista paahtoa, jossa biisit on liian pitkiä omaksi parhaakseenhan se musta levykin lähinnä on.
Tietysti tällaset ajatukset pitäis vaan kuitata mukanokkelana jälkiviisasteluna mutta silti, menihän tossa jotain 15 vuotta että mä tän yhteyden kykenin kuulemaan. Tai jotain.
MMM wrote:Metallica-fanit
fanit ylipäätään
Lulu
sai mut löytämään tällekin levylle oikean käyttöyhteyden: sellanen retee känni maalla, traktorilla pillurallia keskustassa, vitusti lääkkeiden väärinkäyttöä, koko ajan sterkat täysillä.tai sitten kotiseudulla satakunnassa, bileet rivitalo-asunnossa vähän kaupungin syrjässä,
pistää menemään kanssa.
Komeeta
Vuoden nuori muotoilija.
psykokarkki wrote:MMM wrote:Metallica-fanit
fanit ylipäätään
Lulu
pistää menemään kanssa.
Komeeta
komp
Lou vois tehä levyn vaimonsa kans
Sehän on tehnykin, mukana kolmantena pyöränä tosin myös John Zorn. http://www.tzadik.com/index.php?catalog=0004
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
hezma wrote:Lou vois tehä levyn vaimonsa kans
Sehän on tehnykin, mukana kolmantena pyöränä tosin myös John Zorn. http://www.tzadik.com/index.php?catalog=0004
Oho, en tienny Tiesin toki että ovat tehneet yhteiskeikkoja