You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tää on huomenna YLE:n aamu-tv:ssä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
toivon sulle jukka poikaa... ennenq mun swag menee pois päältä
Joo toi vika sinkku ei oikein lähe, mut tää eka biisi ainaki ihan täyttä herkkua taas. Aijaijai.
en ole kolmekybänen emoboy
Hieno levy. Pari heikompaa, mutta myös muutama mitä en muista kuulleeni ees keikoilla. 1., 7. ja 12. HUH!
On tää neljäski kova
Last edited by börjeslandet (28.11.2012 12:57)
Rudyn räppi seiskabiisissä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
no kyllähän tää levy on aika pitkälle sitä mitä tilattiinkin eli ostoon menee
paras biisi edelleen h-kaupunki
Luin Ghettosen analyysit laajemmin toisaalta
Vopite olla et ostan kassun ja jotain irtobiisejä diginä Tai joku muu erikoisratkaisu
edit: eiks ghettonen oo nähny livenä ollenkaan? kyllä ne odotukset muuttu ihan realistiseks ku kuuli niitä biisejä livenä... mut siis ylipäätään noi kolme sinkkuahan on todella kovia ja levyllä muutama mahtava ylläri viel lisäks
Last edited by börjeslandet (28.11.2012 16:16)
Timanttisade ekalla kuuntelulla levyn parhaita - ainakin parhaat soundit.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Njaa! Snadisti pastissimainen maku tuosta kokonaisuudessaan jää, mut pakkohankinta silti, jo ihan kannatuksen ja parin hittipiisin ansiosta.
Go Karri
Liian nopeita biisejä ei jatkoon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihan kauheeta paskaa eikä edes naurattanut livenä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
kuulematta paskaa tämä
Täyspitkä oli heikko tekele.
tämän sivun perusteella backlash on aika totaalinen, topikki lukkoon ja koira jäähylle
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Äh. Ihan hauskoja taustoja osittain, mut muuten tää on ihan ku jotain samisaarta tai akisirkesaloa vai mitä näitä suomi-soul-mieslaulajia nyt olikaan. Odotettavissa varmaan "mee nyt vittuun"-kuvia, mut ehkä se sit on vaan tää "suomalaisuus" ja ysärituotanto joka vie noi vibat siihen suuntaan. Onhn toi Lähe mun kaa ihan Vantaan Tulisuudelmaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
onks tää jo ihan out, edes mitsku ei oo jaksanu postailla karrin ystävänpäiväbiisiä
Totuuden nimissä jäi kuuntelematta ku ei nää ystävänpäivät oikein lämmitä mut hyvä biisihän toi on. Parempi ku osa levyllä!
no pannan tänne kun karri koirakin mainittu eli muistelua rudyn 10 vuotta sitten tekemästä klassikosta doupeimmat jumala seivaa: Suomen epätodennäköisin hiphop-klassikko
tältä on kai joku uusi biisikin tullu mut en oo kuullu enkä jaksa etsiä.
tämmönen, onks rudy toi aasi?