You are not logged in.
Karri-Koira - Kaikki tai ei mitään DIGISINGLE/VIDEO 11.06.2012
niin ysäri kansi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Käpylän Pyöveli Jukka Järvinen iskänä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Turha tulla nuuhkii Karri Koiran tuuttii/
Miksei sult löydy omaa/
töttöröö, töttöröö/
poika sä jäät pulaa, jos sun pallot sulaa/
kenet sä aiot poistaa?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
hemmetin kova toi Kaikki tai ei mitään
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Basso esittää: Karri Koira -sneakpeak, "H-Kaupunki"! from Basso Media on Vimeo.
eivittu koira taas TAPPAVAN IHKUNAMITEN KOIRAN KYYTIIN PÄÄSEE?
"aaah... heh, emmä tiiä..... jos ostaa jonkun eksklusiivisen lipun mun takapenkille, ehkä sitten?"
MISTÄ LIPPUJA SAA?
"emmä tiiä. pitää selvittää - se on joku salainen tehtävä"
Last edited by mitten (25.07.2012 16:01)
en uskalla kattoo, mulla on kasvava koira-obsessio
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
:SATAN IS GOOD: :hevihaarukka:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
oon yrittäny aina silloin tällöin treenata tota Kaikki tai ei mitään -videolla kohdassa 3:03 tulevaa tanssiliikettä (toki peilin edessä), mutta ilmeisesti meitä kaikkia ei ole luotu tanssimaan
AI PIRSKATTI NE OLI IHANIA SYMPPIKSIA KOHTELIAITA NUORIAMIEHIÄ MAHTAVA KEIKKA KIITOS KIITOS
p.s. ruudolf väitti ("true story!!") että karria oltiin pyydetty paikkaamaan frank oceania (olettaisin että ihan
hyvää korvausta vastaan), mutta tyyppi kieltäytyi koska halus tulla vetään turun keikkansa.
nyt tuolla aurafestissä on paleface. laitoin parvekkeen ovet kiinni ja kaikki ikkunat kiinni. tulispa ukkoasmyrsky.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
awwwwww yeah
edit: rudyn paidanrepäisy 03:50
:peuL:
Täällä keskitytään taas ihan muihin juttuihin kun musiikkiin, tuskin tätä topikkia olisikaan jos biisit olisivat naisen tekemiä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
kikke wrote:mitten wrote:awwwwww yeah
edit: rudyn paidanrepäisy 03:50
:peuL:
Täällä keskitytään taas ihan muihin juttuihin kun musiikkiin, tuskin tätä topikkia olisikaan jos biisit olisivat naisen tekemiä
AI PIRSKATTI NE OLI IHANIA SYMPPIKSIA KOHTELIAITA NUORIAMIEHIÄ MAHTAVA KEIKKA KIITOS KIITOS
p.s. ruudolf väitti ("true story!!") että karria oltiin pyydetty paikkaamaan frank oceania (olettaisin että ihan
hyvää korvausta vastaan), mutta tyyppi kieltäytyi koska halus tulla vetään turun keikkansa.
nöööööy! oispa perunut! fuck turku. (njoo joukki joukki oikeeti megasiistii et näin)
Pe 17.8. Tavastian Kesäklubilla: Ruudolf & Karri Koira (23:00), Gasellit (22:00)
Last edited by antti (14.08.2012 23:22)
Tää on alusta asti kuulostanu ihan XL5:tä.
onko tämä paha
Varmasti paikalla asleepin kera
en ole kolmekybänen emoboy
Melkein parempi ku Ruudolf doupeimmillaan
en ole kolmekybänen emoboy