You are not logged in.
todella hauskaa
Minkä biison Arttu veti?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mökkitien
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
how they run this show.
uusi single ilmestynyt: "Sadun alkkarit (#YOLO)"
Mä kuuntelin piruuttani viime viikon perjantaina muutaman biisin uudelta levyltä. En tiiä miks, mitään pahaa ku en ollu kellekään tehnyt. Kahvimaito ja Kuningaslohi ollaan jo foorumistien kanssa hyviksi todettu, mutta toi psykiksen biisi ja sitten albumin lopetusraita "Ystävän remppa" olivat myös varsin mainioita. Soivat nimittäin päässä vielä alkuviikolla, mutta en ole vielä tehnyt niistä Pilkkeelle versioita.
Suosittelen: psykokarkki, turston, Hassuttelija
En suosittele: Ginipoika, bernardblack, kaakku
how they run this show.
Selkä tykkäs kattoo Vain elämää ennen mut ku alettii seukkaa ni ei paljoo enää kattele Kahvimaitoakaan ei kuunnella tässä taloudessa, kauhee biisi kyllä
Jorsti hyppää mun selkään -kahen kilon selkä
Laitetaas tännekin, vuoden odotetuin single toistaiseksi :hulinax::hulinax:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
aorttu wiskari
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Siis toi biiso julkastiin vasta nyt? Totahan hinkattiin aika lailla runsaasti siinä unelmia ja studiohommia -ohjelmassa, joka on kuvattu joskus kesällä 2018 kai.
how they run this show.
Siis toi biiso julkastiin vasta nyt? Totahan hinkattiin aika lailla runsaasti siinä unelmia ja studiohommia -ohjelmassa, joka on kuvattu joskus kesällä 2018 kai.
Hittejä hinkataan ja hyvä niin. Jumalauta mikä BÄNGERI!
AIVAN PASKAA.
Tuanoi saatana.
Artulle iso peukku. Rouhea bluesin taitaja, joka taipuu myös hittilistojen tähdeksi.
bzort glorf bööth
Itselle särähtää toi sanoituksen pakkomielteinen loppuriimittely, mutta muutenhan tämä on ihan kiva biisi. Sovituksessa tarkoituksellisen härskejä viittauksia Leevi & The Leavingsin tuotantoon joka kyllä kuuluu asiaan.
Ihan törkeen nerokas se jäi juomatta se alkoholi / -ton olut. Tullu monesti hyräiltyä tota kohtaa just tässä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihan törkeen nerokas se jäi juomatta se alkoholi / -ton olut. Tullu monesti hyräiltyä tota kohtaa just tässä.
No tämä joo, hymähdin hyväksyvästi tälle ekaa kertaa kuullessani!
mikäs tän kohubiisin nimi olikaan? en jaksa klikkailla linkkejä
Aivan neroa musaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onhan tuossa kesähitin ainekset kasassa. Arttu Leavings-orkesterin kanssa flown päälavalla 2021?
mikäs tän kohubiisin nimi olikaan? en jaksa klikkailla linkkejä
how they run this show.
Hirveää.
Hirveää.
Tuanoi saatana.
Tässäkö tää oli?
P.S. en klikannut
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Parempi ja freesimpi kuin Leevi & the Leavings.
Hyvä biisi.
Foorumi on seonnu.
Tuanoi saatana.
Parempi ja freesimpi kuin Leevi & the Leavings.
Huumoria! Sitä pitää olla
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi