You are not logged in.
Tuossa tajusin joku aika sitten, miten hienoja kappaleita Low:lla oikein on. Breaking Glass ja Be My Wife ovat ns. täydellisiä rockbiisejä.
Scary Monstersilta toimii Because You're Young, Lodgerilta vaikka D.J.
Station to station ja Young Americans on mun mielestä Bowien parhaimmat, vaik jääkin yleensä noiden ilmeisempien klassikoiden varjoon. Ilmeisimmistä ainakin Heroes ja Scary Monsters on bestii. Heroesilla on ehkä hienoin levynkansi ikinä ikinä.
Muistakaa kans Labyrinth! http://www.youtube.com/watch?v=TEIRAXxQNKY
Silmäiltyäni viestiketjun läpi, hyvien arvostelujen sekä hyvien ja vähän huonompien listausten lisäksi, näyttää siltä, että Bowien 90-luvun tuotanto on joko niputettu yhteen 80-luvun hieman kyseenalaisten levyjen kanssa tai unohdettu kokonaan.
Ziggyt ja Berliinit ovat tietysti paikkansa ansainneet, mutta myös uudempaan tuotantoon sisältyy helmiä, joista erityisesti Gabrels-yhteistyön kukkaanpuhkeamisen Outside-Earthling-kausi voitaisiin mainita aivan tasavertaisena aiemmin mainittujen epookkien rinnalla.
Kertokaahan siis: Onko teiltä jäänyt 90-luvun DB kokonaan kuulematta, vanhempien klassikoiden runsaudenpulassa, vai eikö vain todellakaan uppoa?
Menetetty peli
earthlingin omistin, mutten kauaa. aika bascaa, YRITTÄMINEN paistaa läpi aivan liikaa eivätkä ne biisit muutenkaan loista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mä taas en tykkää Gabrelsin soittotyylistä yhtään.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Outside oli parempi ko Earthling, mut ei sitäkään kokonaan jaksa.
Ja parashan on yhä Station To Station, joka EI ole epätasainen, päinvastoin kuin joku x-pertti yritti tuol alkupuolel väittää. Word In A Wingkin on aidosti pakahduttava.
Bowie karatetunnilla!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mä taas en tykkää Gabrelsin soittotyylistä yhtään.
kyl musta molemmilla tin machine-platoilla pari ihan ok-stygeä oli. kalpenee vaan soolotuotannon varjossa...
gabrels on kyllä tosiaan semmonen viiden pennin belew-kopio ettei mitään rajaa.
mulla jossain suhisevalla kassulla sen jonkun "jäähyväiskiertueen" lontoon keikka radiosta nauhoitettuna, belew kitarassa. ihan huippua menoa. pitääpä digitoida ku jaksaa.
(eli olikohan toi "jäähyväis" siis sitä et viimonen kiertue missä vetää vanhoja biisejä, joku 1990 tms oli vuosi).
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
En kyllä tiedä mikä sitten on, Outside uppoaa minulle ihan titanikisti.
Aika raskas se on, mutta kuunneltuna kerran tai pari vuodessa, aivan loistava kokonaisuus.
Minusta Gabrels ei tule esille mitenkään erityisellä tavalla, homma vaan toimii juuri oikein. Konseptin mielekkyyteen sanoituksien puolesta en ole juurikaan perehtynyt, mutta ainakin tunnelmapuoli toimii. Videotkin on aikasen tyylikkäitä.
Menetetty peli
Onko kellään muuten Buddha of Suburbian soundtrackiä?
Menetetty peli
Oon just alottelemassa Bowie-uraani ja oletan, että Ziggy Stardust ois se oikee starttilevy. Näin/ei näin?
Toistaseks oon kuullu lähinnä irtobiisejä, mutta kiinnostus on herännyt ja kun kaikki kovat tyypit hehkuttaa, niin pakkohan sen jäbän on kova olla. Kirjastosta aattelin ton levyn lainaa ku ei oo varaa tehä riskiostosta just nyt. Jos/kun osoittautuu kovaks, ostan sitten toki.
Leopardikalsarit jalkaan ja Hunky Dory soimaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Leopardikalsarit jalkaan ja Hunky Dory soimaan.
Näin!
Toivottavasti löydän levyn huomenna kirjastosta. Voi piru vie olla lainassa.
Onko kellään muuten Buddha of Suburbian soundtrackiä?
No eipä tainnu olla, tai kiinnostaa. Vaan eipä haittaa:
As mentioned previously, (05.14.2007 RUMOUR: BUDDHA OF SUBURBIA TO GET DVD AND CD RELEASE? & 06.04.2007 NEWS: BUDDHA OF SUBURBIA DVD AND CD UPDATE & 06.19.2007 NEWS: THE BUDDHA OF SUBURBIA PRESS RELEASE) both the CD reissue and the first ever DVD release are due on September 17th.
Menetetty peli
vois pistää listaten top10:n
1 station to station
2 low
3 heroes
4 hunky dory
5 outside
6 ziggy stardust
7 scary monsters
8 heathen
9 aladdin sane
10 let's dance
Menetetty peli
ostappa kuule loputkin.
bzort glorf bööth
vois pistää listaten top10:n
1 station to station
2 low
3 heroes
4 hunky dory
5 outside
6 ziggy stardust
7 scary monsters
8 heathen
9 aladdin sane
10 let's dance
1. Low
2. Station to Station
3. "Heroes"
4. Lodger
5. Outside
6. Let's Dance
7. Scary Monsters
8. Diamond Dogs
9. Tin Machine
10. Black Tie White Noise
PrivateJoy wrote:vois pistää listaten top10:n
1 station to station
2 low
3 heroes
4 hunky dory
5 outside
6 ziggy stardust
7 scary monsters
8 heathen
9 aladdin sane
10 let's dance1. Low
2. Station to Station
3. "Heroes"
4. Lodger
5. Outside
6. Let's Dance
7. Scary Monsters
8. Diamond Dogs
9. Tin Machine
10. Black Tie White Noise
1. heroes
2. low
3. ziggy stardust
4. space oddity
5. aladdin sane
6. scary monsters
7. young americans
8. the man who sold the world
9. hunky dory
10. station to station
1 - 4 taitaa olla pysyvä järjestys, loput vähän miten milloinkin, nyt kävi näin. åhå station ei mahtunu, low taitaa olla kollektiivinen suosikki.
EDIT: aladdin oliki 2 kertaa joten mahtupa kuitenki
Korkeatasoista musiikkimakua todistaen mun kuunnelluin Bowie-levy taitaa olla The Deram Anthology. Se on kyllä parhaimmillaan(?) kuin mikäkin Saukki ja pikkuoravat -kopio...
ai siinä on laughing gnome
kysymys tietäjille, onko kappaletta when i'm five julkaisu koskaan cd:llä?
1 station to station
2 low
3 heroes
4 hunky dory
5 outside
6 ziggy stardust
7 scary monsters
8 heathen
9 aladdin sane
10 let's dance
alkoi jo ärsyttää että listasin ziggyn ja aladdinin, jättäen pois esim. black tie white noisen ja the buddha of suburbian, joita kumminkin kuuntelen enemmän.
Menetetty peli
Oon just alottelemassa Bowie-uraani ja oletan, että Ziggy Stardust ois se oikee starttilevy. Näin/ei näin?
lodgerista kannattaa aloittaa. parasta koskaan missään.
lodgerista kannattaa aloittaa. parasta koskaan missään.
no selkeästi en itse aloittanut, kun ei edes mahtunu mun top-kynppiin hyvä levy toki, mut tiedän parempaa... oma aloituslevy oli muuten rare
silvawhale wrote:lodgerista kannattaa aloittaa. parasta koskaan missään.
no selkeästi en itse aloittanut, kun ei edes mahtunu mun top-kynppiin hyvä levy toki, mut tiedän parempaa... oma aloituslevy oli muuten rare
lodgetilla ja let's dancella pärjää pitkälle. muut levyt voi kuitata best offilla.
let's dancella pärjää pitkälle.
jatkot paskojen levyjen kokoontumisajoissa? no ei vaan, onhan tolla pari ihan hauskaa vetäsyä joukossa. ricochet, nimipiisi ja modern love.
Station to Station on virheetön. Low kuitenkin iskee vielä enemmän.
lodgetilla ja let's dancella pärjää pitkälle. muut levyt voi kuitata best offilla.
Inspector Lodget?
silvawhale wrote:lodgetilla ja let's dancella pärjää pitkälle. muut levyt voi kuitata best offilla.
Inspector Lodget?
wow