You are not logged in.
KZ wrote:nefilim wrote:...hienoa että musiikillisesti vika levy on se masterpiece
Itse koen, että parasta sitten Outsiden.
korjasub
korjasub
psykokarkki wrote:KZ wrote:nefilim wrote:...hienoa että musiikillisesti vika levy on se masterpiece
Itse koen, että parasta sitten Outsiden.
korjasub
korjasub
Menihän se viimein oikein
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Scary Monster oli tosiaan vika 5 tähden levy ja viimeisimmäksi jäänyt on myös oikein hyvä, mutta ei se ainakaan vielä ole vakuuttanut yhtä kovasti kuin nuo aiemmat, mutta aiempien etuna on se, et niitä on tullut kuunneltua aika kauan.
bzort glorf bööth
aloittelin tossa eilen antti nylenin viimeisintä esseekokoelmaa. bowie-esseessään nylen kirjoittaa niin hienosti black tie, white noisesta et oli pakko ottaa kuunteluun. hyvää kamaahan tämä, ihan suotta jäänyt paitsioon aikaisemmin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Siis on mä Jump They Say kappaleesta aina tykänny ku hullu puurosta, mutta nyt sun innostamana kuuntelin loputkin levystä. Hyvää kamaahan tää on.
Incredible Miracle
Voi kun olisit pastennut videon tänne niin ei tartteisi klikkailla erikseen Soundin sivuille.
bzort glorf bööth
no tässä se on, vaikka taitaa olla myöhäistä
Ei kovin ihmeellinen toi EP, selkeästi kovimmat styget jätetty Blackstarille. Oliko toi Lazaruksen versio vähän erilainen, ehkä pelkistetympi, vai kuulenko omiani? Tosta Killing a Little Timesta tuli jotenkin hassusti mieleen joku uudempi King Crimson tai Porcupine Tree tai muu tämmönen medianomiproge, vaikka samalla toki pieni paluu ysäri-Bowieen. Ihan jees biisi!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
mulle aiemmin vain liimanarinan biisistä tuttu tenho immonen kirjoittanut kirjan bowiesta, hesarin juttu:
Kaikki me avaruuden kummajaiset Tenho Immonen suri David Bowien kuolemaa kirjoittamalla tästä kirjan
katsottu, ihan mielenkiintoinen ohjelma.
David Bowielta julkaistaan kaksi levyä
Live kiinnostaa, koska 74' hyvä (paras?) Bowie-vuosikerta. Näissä tietty on se äänenlaatukysymysmerkki.
Niille, jotka ei jaksa klikata: kyse on RECORD STORE DAY lärtyköistä.
Jää ostamatta, kuten on jäänyt kaikki muutkin RSD-lätyt.
bzort glorf bööth
Niille, jotka ei jaksa klikata: kyse on RECORD STORE DAY lärtyköistä.
Jää ostamatta, kuten on jäänyt kaikki muutkin RSD-lätyt.
Kyllä Tosin on noita jokunen tullut sitten myöhemmin hankittua alehintaan
RECORD STORE DAY = Vuoden ainoa päivä, jolloin levykauppaan ei mennä
Paitsi, niitähän tuntuu olevan jotain 5 kertaa vuodessa
David Bowien luottotuottaja ja rumpalilegenda tuovat Bowie-biisit Suomeen
Nämä herrat jos ketkä ovat oikeutettuja viemään David Bowien laulut tien päälle. Bowien erittäin pitkäaikainen luottotuottaja Tony Visconti ja The Spiders From Mars -yhtyeessä soittanut rumpali Woody Woodmansey tulevat Suomeen Holy Holy -yhtyeensä kanssa. Keikka soi Helsingin Finlandia-talossa 12.12. Liput ovat jo myynnissä Lippupisteessä.
Vuonna 2013 perustetun Holy Holy -yhtyeen ohjelmisto koostuu Bowien musiikista.
Emme ole tribuuttiyhtye vaan täyttä todellisuutta, toteaa Tony Visconti, joka tuotti kolmetoista David Bowien albumia mukaanlukien viimeiseksi jäänyt Blackstar.
Viscontin ja Woodmanseyn lisäksi Holy Holy -yhtyeessä soittavat Glen Gregory (Heaven 17), kitaristi James Stevenson (The Cult, The Alarm, Chelsea, Scott Walker, Gen X), kitaristi Paul Cudderford (Ian Hunter, Bob Geldof), kosketinsoittaja Berenice Scott (Heaven 17), saksofonisti Terry Edwards (PJ Harvey, The Blockheads, Department S) sekä kitaristi-laulajatar Jessica Lee Morgan.
Musiikin lisäksi lavalla on luvassa tanssijoita sekä videotehosteita, joita mainostetaan samanlaisiksi kuin Lady Gagan Bowie-tribuutissa.
heroes kuulemma tänään 40 v.
bowien paras levy
oliko nyt kuitenkin niin, että tältä boksilta puuttuu mm. ryko-cd:illä aikanaan julkaistuja bonareita kuten some are ja all saints?
Mitä helvettiä? Bowien tärkeimmät vuodetko olivat 77-82? Onhan nuo levyt aivan helvetin hyviä, mutta ovatko niin paljon parempia kuin tietyt aiemmat levyt?
Last edited by hiirimattona (01.11.2017 16:18)
bzort glorf bööth
Mitä helvettiä? Bowien tärkeimmät vuodetko olivat 77-82? Onhan nuo levyt aivan helvetin hyviä, mutta ovatko niin paljon parempia kuin tietyt aiemmat levyt?
ei niin paljon parempia, mutta jonkin verran. tärkeimmiksi vuosiksi laskisin itse 1969 - 1980 ja 2016.
No ei kyllä ole. Samalla viivalla kaikki Bowien parhaat. Alussa ja välissä pari huonompaa sekä sitten Scary Monsterin jälkeinen tuotanto, jossa on helmiä, mutta myös tavallisen kuolevaisen tekemää.
bzort glorf bööth
En usko tuohon hetkeäkään.
bzort glorf bööth
oliko tampereen forumisteja paikalla? olishan tuo varmaan ihan jännä ollut. vähän yllätys, että tuon jutun mukaan lähinnä muinaismatskua veivasivat, mm. ziggy lp:n kokonaan.