You are not logged in.
Kyllähän parsalla nyt oli kaikki avaimet viedä tää homma kotiin, mutta ei vaan maistunut. Missattu pilkku yms.
en ole kolmekybänen emoboy
Joo-o väsynyt Barka teki sen ihan itse, saumat oli voittaa selvin lukemin. Messin tyrimisen jälkeen ihme chippejä sinne boksiin ja hätäisiä ratkaisuja, ei tietoakaan yhteisestä sävelestä. Niin kuin kaakku sanoi, hieman alempaa ois voinut alkaa pyörittää leveällä ja nopeilla syötöillä.
Ansaittu voitto vierasjoukkueelle, ihan jees peliä ja Cech hirmuvireessä. Drogballe myös Terry Ja joo finaassa vastaan toivottavasti Bayern.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kai Barcelonaa vastaan nyt tietty määrä kyynisyyttä pitää omaksua, mutta ennen kaikkea toi oli kai kurinalaisen ja kaikkensa antaneen joukkueen voitto - suoritus, jonka epätodennäköisyydessä oli ehkä jotain sellaista ainutkertaisuutta, jota Barcelonan pelissä parhaimmillaan on (täysin toisella tavalla toki). Jalkapallossa voi pärjätä monin tavoin, ja Parsankin totaaliselle pelitavalle löytyy antiteesi.
Hyvin sanottu, eikä ollut muutenkaan tarkoitus kyseenalaistaa Chelsean loistosuoritusta, tietenkään.
Ehkä oon vaan homokaappiparsasymppaaja, koska en oikein lopputuloksesta osannut riemuita, vaikka se täysin oikeutettu olikin. Eniten tuota katsoessa nimenomaan se Parsan peli turhautti:
Eilen tuo pallonhallintaan perustava loputon sahaus oli toisaalta irstasta, mutta toisaalta taas surullista katsottavaa. Eivätkö ne muuta osaa?
Tämä kieltämättä tuli itellekin mieleen.
Last edited by risto_m (25.04.2012 11:22)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
shanks wrote:Ei jalkapallo onneksi ole pelkkää sexyfootballia.
Sama. Chelsea pelasi juuri niin kuin Barcelonaa vastaan pitääkin pelata, avoimempi peli olisi itsemurha. Ja vaikka viime vuosien Barca saattaa olla jopa kaikkien aikojen seurajoukkue, niin taktisesti se on ainakin nykyään hämmentävän yksipuolinen. Eilen tuo pallonhallintaan perustava loputon sahaus oli toisaalta irstasta, mutta toisaalta taas surullista katsottavaa. Eivätkö ne muuta osaa? Toki Piquen loukkaantuminen söi jo ennestäänkin olematonta pääpelivoimaa.
Ymmärrän kyllä, että se bussi on ainoa fiksu taktiikka. Barcan pelityyli tietty tekee peleistä mustavalkoisia vastahyökkäys vs. pallonhallinta -pelejä. Tyyli miten SELSSI vaan puolustaa bussin kanssa sikaillen ei vaan ole mitään hienoa katsottavaa mielestäni. Ehkä tässä on myös takana se, miten pettynyt olen kun SELSSi ei onnistunutkaan AVB:n alaisuudessa ja nyt yksi maailman isoimmista seuroista pelaa lädibodarifutista.
Vertaus Kreikkaan oli ihan toimiva, molemmat joukkueet olivat valmiit tekemään mitä vain voittaakseen. Kreikkahan pystyi jotenki ihmeen kaupalla tekemään niistä vastahyökkäyksistä maaleja ja siinä maalin johdossa sitten maattiin maassa jokaisen konktaktin jälkeen se pari minuuttia, ennen kuin vastustaja fair play -säännön takia joutui potkasemaan pallon yli sivurajasta. Ihan rehellisesti ei siinäkään joukkueessa ollut muuta hienoa kuin se, miten niin pieni maa pärjää parhaimmillaan järjestäytyneenä maailman huipulla.
Tän hetken juvehan ois piessyt molemmat jotain kolmenolla, huutonaurua jalkapallon tasolle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Barcelona on edelleen se definitiivinen seurajoukkue ja tää on se kiirastuli mikä niiden tarvii joka vuosi läpäistä tuol tsämppärissä. Samalla tapaa se toimii tietysti toisinkin päin, tie finaaliin kulkee Barcelonan kautta. Marginaalit on pieniä ja tällä kertaa kävi tälleen. Messin pilkku, Messin tolppa, Alvesin tolppa viikko sit...
Mä tykkään kattoa tämmöstä kontrastipalloa kun se luo niin ilmeisen ydinjuonen itse otteluun. Tää ei ehkä ollu ihan niin äärimmäinen esitys kuin Inter 2010 mut selvän latingin tostakin saa. Toki ne ihan huippupelit on sitä kun kaks raskassarjalaista moukaroi toisiaan täyslaidallisilla (Barca-Real cupissa tammikuussa, Tsekki-Hollanti 2004 vittu nevö forget) mut tää on lähtökohtien hyvä kakkonen.
Ehkä tohon jälkimmäiseen kategoriaan saadaan täytettä tänään illalla.
Älä päästä painiks sitä
Varikset komentavat
Barca on vetänyt tätä pallokontrolliaan niin kauan ku mä jaksan muistaa ja aina välillä kaatuneet siihen. Takaraivon filmiprojektori pyörähti kymmenen vuoden taakse, oiskohan ollu 2002 kun ne pelas Juventusta vastaan puolivälierää tai vastaavaa. Mentiin jatkoajalle ja Juve oli alivoimalla silloinkin punaisen kortin myötä ja Barcelona vain hieroi ja hieroi Mendietalle krossipaikkoja oikealle kun ei muutenkaan läpi päässyt ja eihän siitä tullut hevon vittuakaan. Muistan sen fiiliksen sitä kattoessa kun tajus et toi ei vaan tuu tuottamaan tulosta. Sit Birindelli nousee ainoan kerran jatkoajalla omalta puoleltaan vastahyökkäykseen, keskittää jollekkin vaihtokärjelle ja Juve menee jatkoon. Hyvää viihdettä oli sekin.
Älä päästä painiks sitä
Niin toi mun silmienpyörittelyhymiöhän oli huigin viiltävälle analyysille eilisestä ottelusta.
Varikset komentavat
Eiks selskillä ole nyt finaalista poissa sitten Terry, Ramires ja joku muukin tais vielä ottaa sen viimeisen keltasen? En kyllä näe, että niiden rahkeet pokaaliin riittää enkä kyllä sitä toivokaan, vaikka tuossa semissä olinkin niiden puolella.
Eiks noiden varotusten pitäny nollaantua finaalissa? Tosin totahan ne selostajatkin siel spekuloi ja ruudussa luki 'Misses next match' et eipä kai sit. Mälsää.
Älä päästä painiks sitä
Eiks selskillä ole nyt finaalista poissa sitten Terry, Ramires ja joku muukin tais vielä ottaa sen viimeisen keltasen? En kyllä näe, että niiden rahkeet pokaaliin riittää enkä kyllä sitä toivokaan, vaikka tuossa semissä olinkin niiden puolella.
Terry, Ivanovic, Ramires ja Meireles poissa...
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Eiks noiden varotusten pitäny nollaantua finaalissa? Tosin totahan ne selostajatkin siel spekuloi ja ruudussa luki 'Misses next match' et eipä kai sit. Mälsää.
Mä mietin kans tota kyllä, et en oo varma. Mutta Terry on varmuudella poissa. Eiks arvokisoissa nyt ainakin ole se, että keltasella ei missaa finaalia vaan pelikielto siirtyy sitten sen yli.
ILR wrote:Eiks noiden varotusten pitäny nollaantua finaalissa? Tosin totahan ne selostajatkin siel spekuloi ja ruudussa luki 'Misses next match' et eipä kai sit. Mälsää.
Mä mietin kans tota kyllä, et en oo varma. Mutta Terry on varmuudella poissa. Eiks arvokisoissa nyt ainakin ole se, että keltasella ei missaa finaalia vaan pelikielto siirtyy sitten sen yli.
Eivät nollaannu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Arvokisoissa tais olla toi sääntö, että nollaantuu varoitukset finaaliin mutta ei kyllä tietääkseni Eurocuppeihin ole tuota sovellettu ja hyvä niin. Kyllähän ne pelikiellot pitää seuraavaan kauteeen säilyä.
Siirtykööt vaan seuraavalle kaudelle mut finaalin vois pelata ilman noita kasautuvien keltasten korttien poissaoloja. Pelikiellot sit tietty erikseen.
Älä päästä painiks sitä
Gary Neville
Last edited by Folkhälsan (25.04.2012 13:01)
Vuoden nuori muotoilija.
Siirtykööt vaan seuraavalle kaudelle mut finaalin vois pelata ilman noita kasautuvien keltasten korttien poissaoloja. Pelikiellot sit tietty erikseen.
Mun mielestä ei missään nimessä, koska tää aiheuttais semeissä vielä nykyistäkin häikäilemättömämpää ja rumaa liukkarihasardeilua. Käytännössä selskin ois eilen kannattanu ottaa vähintään yheksän keltasta, jos ne nollaantuis...
Eihän noi finaalitkaan mikskään sikailuks oo menny vaikkei niissä tulevilla seuraavan matsin pelikielloilla oo enää mitään merkitystä sen kauden osalta. Mun mielestä tämmösen ison sirkuksen finaali on aina sen verran 'a world unto itself' et siinä ois ihan perusteltua vetää parhaat kokoonpanot kentälle riippumatta siitä miten noi keltaiset on kasaantunu edellisissä peleissä. Varsinaiset pelikiellot sit tietty erikseen.
Älä päästä painiks sitä
Onks jollain foorumistilla semmonen kanava tuol Kallio-Kannelmäki -akselilla mistä tän illan pelin sais katottua? shanks? turska? Voiks tulla juomaan pari kaljaa pienen mitäänsanomattoman pöytälampun valoon?
Älä päästä painiks sitä
en varmaa o himassa ku vasta kympin jälkeen
Oon kans kiinnostunu jos joku mesta ilmenee.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eihän noi finaalitkaan mikskään sikailuks oo menny vaikkei niissä tulevilla seuraavan matsin pelikielloilla oo enää mitään merkitystä sen kauden osalta.
Paitsi viime MM-kisoissa.
en varmaa o himassa ku vasta kympin jälkeen
Jaa tuutko kattoo meidän matsii Pirkkolaan?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vähän huvittaa se, että mitäköhän hra asiantuntijoiden mielestä Barcan olisi pitänyt tehdä tuossa tilanteessa, paitsi Messin tietty maali pilkulta. Busseja on nähty myös ennen Barcaa, ja välillä murtaminen onnistuu ja vastustajan selkä katkeaa, välillä ei. Kaukolaukaustenkin suhteen olen aika skeptinen, sillä siellä oli Cech maalilla.
Puhutaan nyt toki hyökkäyksestä. Puolustushan mokasi pahasti Chelsean maalit. Jälkimmäinen nyt toki oli kaikki tai ei mitään tilanne jo muutenkin.
Ei Chelsea kuitenkaan mitenkään poikkeuksellisen erinomaisesti pelannut tai edes puolustanut (jota siis pelkästään käytännössä 98 % ajasta) eilen, vaan onneakin oli matkassa, varsinkin Terryn mokan jälkeen. Lontoossa pelasivat paljon paremmin. Taktiikka oli kuitenkin (taas varsinkin Terryn mokan jälkeen) oikea, samoin kuin Interillä silloin.
Viimeistelen teflon-pinnoitukseni toteamalla, että olin pikkasen Chelsean puolella tässä parissa, ja hyvä kun Chelsea meni finaaliin, ja nähdään siellä taas vähän eri joukkueita.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Brittilehdistön mukaan toki Chelsean suoritus oli "courageous", kun taas Interin "cynical"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onks jollain foorumistilla semmonen kanava tuol Kallio-Kannelmäki -akselilla mistä tän illan pelin sais katottua? shanks? turska? Voiks tulla juomaan pari kaljaa pienen mitäänsanomattoman pöytälampun valoon?
Ei mulla tuo näy. Meen varmaan koululle striimaamaan ku siellä on niin hyvät yhteydet illalla Sunnuntaina katsoin Juventun-Roman, eilen ton matsin ja tänäänkin futista. Pientä ulkomaalaisten seurajoukkueiden futisKIIMAA havaittavissa pitkästä aikaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kohtalaisen viihdyttävää arki-illan höntsää tämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu