1. Index
  2. » Sporttila
  3. » kk

#181 12.01.2012 14:38

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

Re: kk

Leif Erikson wrote:
leposi wrote:

Ai vittu, vähän himottais ManU-Fulham maaliskuussa paikanpäältä katsottuna. En vaan oikein tiedä miten tonne vois lippuja hommailla, kun emmä munan sivujen kauttu uskalla ku tappavat varmaan mut Fulham-liinoineni siellä sitten. No täytyy kahtella josko Fulhamin fanien sekaan osais ujuttautua. Toisaalt emmä sinnekään uskalla. hehe. Tai sitten tyydyn Notts Countyn peleihin, kun olisi niinä aikoina molemmat Sheffieldin seurat vierailemassa. Harmi ku Oldham tulee kylään viikkoa liian myöhään.

Tietääkö joku, että onko Nottinghamissa tai siinä ihan lähellä jotain muita alasarjan jengejä, joita kandeis vahtailla? Onhan toki joka kylässä joku joukkue mut mut...

Lähimmät ovat tosiaan Nottingham, Notts County, Derby ja Eastwood. Sitten on Alfretonia ja Mansfieldiä jne.

Footiemap.com
Footballfans.eu -> Quick Match Locator

Ooh, tänks linkeistä. Emmä nyt seuraavalla reissulla mee kyllä kattomaan ku ehkä Notts Countyn pelejä, mutta sitten ens syksyä ja talvea varten jo kyselin, että vois jaksaa lähteä tutkimaan viereisiä kaupunkeja ja sitä oikeeta alasarjameininkiä, kun kerta siellä kulmilla sitten näiden suunnitelmien mukaan majailen.

#182 14.01.2012 11:19

leposi
Viini-illan Göbbels

Luulin, että telkkarista tulisi Blackburn-Fulham, joka oikeasti voi olla hyvä ottelu, mutta nyt ne kai näyttääkin Muna-Boltonin. Hoh hoijaa. 7-0 booorign center

Täytyy tarkasti miettiä, että jatkanko helmikuun jälkeen Canalin tilausta, kun tuo minun määräaikainen soppari menee umpeen. Onko mitään muita vaihtoehtoja, joilla voisi kattoa Valioliigaa järkevään hintaan?

#183 14.01.2012 15:39

teekki
Member
Registered: 13.06.2005

leposi wrote:

Onko mitään muita vaihtoehtoja, joilla voisi kattoa Valioliigaa järkevään hintaan?

MTV3 Katsomo. 100 euroa maksaa koko kausi (kauden alussa) ja tuota kautta voi katsoa melkein minkä tahansa pelin. Harvoja vaan minun kokemuksen mukaan jää tuota kautta näyttämättä, jos edes jää?

Tietysti laatu ei ole sama kuin telkkarista katsoessa ja jos on vaikka vaan läppäri niin eihän se katselukokemus ole samanlainen. Plussana toki se että tuon palvelun kautta voi sitten katsoa pelejä mistä vaan, jos vaan on riittävän hyvä nettiyhteys. Mulla on tällä hetkellä sekä tuo Katsomon kausikortti että Canal, mikä tarkoittaa sitä että kisastudiossani icon_rolleyes  voi katsoa varsin hyvätasoisesti kahta matsia yhtä aikaa. Oon kyllä ajatellut että loppukevään ajaksi voisi irtisanoa Canalin, kun ei sieltä juuri muuta kuin futista tule katsottua. Kesällä ei sitten käytännössä mitään.

#184 14.01.2012 16:14

leposi
Viini-illan Göbbels

teekki wrote:
leposi wrote:

Onko mitään muita vaihtoehtoja, joilla voisi kattoa Valioliigaa järkevään hintaan?

MTV3 Katsomo. 100 euroa maksaa koko kausi (kauden alussa) ja tuota kautta voi katsoa melkein minkä tahansa pelin. Harvoja vaan minun kokemuksen mukaan jää tuota kautta näyttämättä, jos edes jää?

Tietysti laatu ei ole sama kuin telkkarista katsoessa ja jos on vaikka vaan läppäri niin eihän se katselukokemus ole samanlainen. Plussana toki se että tuon palvelun kautta voi sitten katsoa pelejä mistä vaan, jos vaan on riittävän hyvä nettiyhteys. Mulla on tällä hetkellä sekä tuo Katsomon kausikortti että Canal, mikä tarkoittaa sitä että kisastudiossani icon_rolleyes  voi katsoa varsin hyvätasoisesti kahta matsia yhtä aikaa. Oon kyllä ajatellut että loppukevään ajaksi voisi irtisanoa Canalin, kun ei sieltä juuri muuta kuin futista tule katsottua. Kesällä ei sitten käytännössä mitään.

Saakohan ton Katsomon jotenkin alella nyt kun puoli kautta on pelattu? Täytyy siis vielä miettiä. Onko se toiminut ihan moitteettomasti? Mulla on vähän huonoja kokemuksia Eurosportin playeristä, vaikka varmaan ostankin Australian Openin takia yhdeksi kuukaudeksi sen taas ja kiroilen ku pätkii matsipalloissa. Canalilla just vituttaa, että mun jengin matseja tulee niin vähän ja sitten kun tulee niin ne on aina altavastaajia ja tulee jotain tuhat nolla turpaan. Tosin ei aina tietty. Mut ne kierrokset mä oon duunissa. ff Mulla on kolme tietsikkaa, joista kaksi saa kytkettyä telkkariin, joten sinänsä tollanen nettistriimailu vois olla ihan hyvä homma. Mut ehkä meen helpoimman kautta ja annan mennä canalilla toukokuuhun ja sitten irtisanon sen.

Last edited by leposi (14.01.2012 16:15)

#185 14.01.2012 16:23

teekki
Member

57 egeä näyttää olevan loppukaudeksi tuo kausikortti -> Valioliiga 2011-2012 - Katsomo - Ohjelmat - Valioliiga: myynti Ainakin parilla seuraavalla viikolla nuo näyttäisivät näyttävän (my bad) kaikki kierroksen matsit.

Tuolla pystyy katsomaan matseja myös jälkikäteen, eli ei tarvi nauhoitella tms jos ei nää peliä silloin kun se tulee. Mulla tuo on toiminut ihan moitteettomasti ja oon katsonut myös mokkulan avulla noita matseja joskus eikä ole edes pätkinyt. Mutta riippuu varmaan ihan yhteyden laadusta.

#186 14.01.2012 16:31

leposi
Viini-illan Göbbels

teekki wrote:

57 egeä näyttää olevan loppukaudeksi tuo kausikortti -> Valioliiga 2011-2012 - Katsomo - Ohjelmat - Valioliiga: myynti Ainakin parilla seuraavalla viikolla nuo näyttäisivät näyttävän (my bad) kaikki kierroksen matsit.

Tuolla pystyy katsomaan matseja myös jälkikäteen, eli ei tarvi nauhoitella tms jos ei nää peliä silloin kun se tulee. Mulla tuo on toiminut ihan moitteettomasti ja oon katsonut myös mokkulan avulla noita matseja joskus eikä ole edes pätkinyt. Mutta riippuu varmaan ihan yhteyden laadusta.

Kuulostaa aika hyvältä. Mulla on tosiaan Canalilta se pakkosopimust vielä ens kuun. Täytyy kattoa joskus vaikka ottais jo nyt on Katsomon, jos kerta niitä matseja voi oikeasti katsoa jälkikäteenkin. Tai sitten vasta helmikuun lopulla, joka tietty olisi rahallisesti fiksuinta. Mun työt kuitetenkin pilaa aina varmasti keskimäärin joka toisen kierroksen ja tietty arkipelit siihen päälle jos sattuu iltavuoroksi. Mullahan ei ole digiboksia, joten Canalia ei voi nauhottaa. Oon huomannut tällä kaudella, ettei oikein muiden joukkueiden pelit hirveesti kiinnosta toisin kuin viime kauden kiimoissa meni.

Ja pakko sanoa, että toivon koko sydämestäni Spursille mestaruutta, koska ne pelaa ihan älyttömän hienoa jalkapalloa. Lisänä vielä ihana Bale, jonka menoa ei vain voi kuin ihailla. Ja nyt kun niillä on vielä se varma tasainen maalivahti.

#187 14.01.2012 18:33

teekki
Member

Mjaa, juuri kun tuli tuota Katsomoa mainostettua, niin tällä hetkellä puolet noista streameista näyttää väärää matsia ja esim. Spurs-Wolvesia ei löydy mistään linkistä enää sen jälkeen kun Wolves teki maalin redface_new peuk No, harvemmin näissä on vikoja ollut.

#188 14.01.2012 18:52

leposi
Viini-illan Göbbels

teekki wrote:

Mjaa, juuri kun tuli tuota Katsomoa mainostettua, niin tällä hetkellä puolet noista streameista näyttää väärää matsia ja esim. Spurs-Wolvesia ei löydy mistään linkistä enää sen jälkeen kun Wolves teki maalin redface_new peuk No, harvemmin näissä on vikoja ollut.

Hehe. Meinasin ottaa sen käyttöön jo tänään, mutta en sitten jaksanut kikkailla koneiden kanssa, kun pelailen tässä manageria samalla. Scholes teki maalin. Alexin superpalaaja ratkaisee vielä mestaruuden. tongue

Mut ymmärrän hyvin sen, että maailma tuhoutuu kun Wolves tekee maalin.  mad

Last edited by leposi (14.01.2012 18:52)

#189 14.01.2012 19:10

leposi
Viini-illan Göbbels

No nyt on ongelmia Canalin Chelsea-SUnderlandissa. Ei näy kuvaa. Eli täytyy olla vähän isompi ongelma, koska onhan tää samaa lafkaa kai Katsomot ja Canalit nykyään näissä peleissä.

Fulhamin loistavat otteet vieraissa jatkuu. Toki Yakubu lensi ulos ja 22 minuutin kohdilla, mutta Blackburn toki meni johtoon ekan jakson vikoilla sekunneilla. Eiköhän tosta nyt tasuri ainakin tule, kun noin kauan saa tykittää ylivoimalla.

Edit: Heti 2-0 46min  grin

Last edited by leposi (14.01.2012 19:11)

#190 15.01.2012 20:56

leposi
Viini-illan Göbbels

Swansea peuk

#191 15.01.2012 21:10

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

leposi wrote:

Swansea peuk

Sympaattinen joukkue.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#192 16.01.2012 20:17

ginimies

Swansea-City-Xavi-Who-Feature_2703193.jpg

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#193 16.01.2012 20:20

Leif Erikson
Member
From: Tku

Oli hienoa katsoa kun viimeisen kympin aikana Swansea ei murtunut Arsenalin prässin alla. Kolmiosyötöt kulki nätisti maata pitkin omalla puolustusalueella, eikä kertaakaan sorruttu roiskaisemaan palloa pitkänä ei-kenellekään.

"A repo man's always intense"

#194 16.01.2012 20:59

teekki
Member

Arsulta oli edelleen ykkös- ja kakkoslaitapakit loukkaantuneena molemmilta laidoilta ja lisäksi paras toppari Vermaelen. Eli ei sinänsä ihme että puolustus vuotaa. Djourou ja Miquel on lisäksi molemmat toppareita, jotka nyt pakon sanelemana joutuvat luutimaan laidoilla. Ja Miquelille oli vielä ensimmäinen startti Valjussa eilen ja Arshavin samalla laidalla "tukemassa" puolustussuuntaan...

Lisäksi tosiaan Arteta on ollut keskikentän kasassa pitävä voima tällä kaudella ja hänen poissaolo näkyi eilen todella paljon. Loukkaantuneista kun osa edes palaa niin eiköhän se paketti ole taas paremmassa kunnossa. Niin ja Wilshere on kai pikkuhiljaa palailemassa kanssa, ollut koko kauden sivussa. CL-paikkaan on Arsulla silti tekemistä tällä kaudella.

Swansealle toki kaikki krediitit eilisestä, hienosti joukkue pelaa ja tällä menolla säilyy kirkkaasti sarjassa. Saivat vielä Chelskistä lainalle lupaavan Josh McEachranin.

#195 19.01.2012 13:19

leposi
Viini-illan Göbbels

Dalla Valle tuli takas Lontooseen Skotlannista. En tiedä mentiinkö eteenpäin.
Schwarzer teki jatkosopparin ja tähtää vuoden 2014 mm-kisoihin. peuk

Toivottavasti nyt jotain jänniä siirtoja tapahtuis tammikuussa. Cahillin siirtyminen Chelseaan oli toki tällänen. Saakohan se miten peliaikaa tuolla? En ole oikein seuraillut Chelsean puuhasteluja tällä kaudella.

#196 19.01.2012 16:00

shanks
Banned

Kyllä Cahill kaiken järjen mukaan ottaa paikan avauksessa Terryn rinnalla. David Luiz ollut sen verran epävarma tapaus ja joku Alex ollu lähössä jos pitkään ellei jo ole lähteny?

#197 19.01.2012 16:13

leposi
Viini-illan Göbbels

shanks wrote:

Kyllä Cahill kaiken järjen mukaan ottaa paikan avauksessa Terryn rinnalla. David Luiz ollut sen verran epävarma tapaus ja joku Alex ollu lähössä jos pitkään ellei jo ole lähteny?

Ei kai se vielä ole. Eikös QPR sitä halua. Anelka lähti Kiinaan ja nyt Drogbaakin ollaan sinne kovasti viemässä. Mikäs siinä, heippa hei vaan. Hyvää liksaa siellä saavat kyllä. Tosin QPR hommasi Citystä sen jonku horon, jonka Hughes sinne kai joskus hommas, joten eiköhän se ollu sitten siinä. Vitun Hughes. Olis vaan pitänyt jatkaa vihaa eikä lämmetä. center

Last edited by leposi (19.01.2012 16:15)

#198 21.01.2012 18:44

leposi
Viini-illan Göbbels

Vittu tää Fulham on sellasta paskaa tällä hetkellä, ettei kyllä paljo kiinnosta kattoa. Senderos on paskinta koskaan ja kymmenen miljoonan Ruiz on sellanen, että Eddie Johnson olisi vahvistus tällä hetkellä. Tehkää nyt vittu jotain.

center

#199 21.01.2012 19:17

leposi
Viini-illan Göbbels

Ruiz vittuun ja kaksi maalia heti tehty. smokin

#200 22.01.2012 19:09

leposi
Viini-illan Göbbels

Mitäs jännää Manchesterissa tapahtui tänään? Tulin just himaan ku Harrya haastateltiin telkkarissa ja se kertoili, että herra Balotelli oli potkassu Scottia (Parker?) päähän eikä lentänyt ulos ja sitten yliajalla paukutti voittomaalin.

Eilinen kierros oli kyllä hyvä, vaikka otti kyllä oikeesti tosi vaikeesti 45 minuutin jälkeen. Onneksi Ruiz painui vittuun ja Andy kipitti kaikki nurin.

#201 22.01.2012 19:37

ginimies

leposi wrote:

Mitäs jännää Manchesterissa tapahtui tänään? Tulin just himaan ku Harrya haastateltiin telkkarissa ja se kertoili, että herra Balotelli oli potkassu Scottia (Parker?) päähän eikä lentänyt ulos ja sitten yliajalla paukutti voittomaalin.

1417a86.jpg

Defoe olisi voinut ratkaista lisäajalla pelin lontoolaisille, mutta miehen kurotus jäi noin tuuman verran vajaaksi.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#202 22.01.2012 19:46

leposi
Viini-illan Göbbels

Al-Habsi on kyllä ollu aika kova pilkkujen pysäyttäjä tällä kaudella. Eilen tais olla jo neljäs torjunta.

#203 22.01.2012 20:44

leposi
Viini-illan Göbbels

Onpa hyvää hulinaa tämä Arsenal-ManUn toka jakso. Arshavin vaihdolle toki.  icon_rolleyespeuk  grin

#204 22.01.2012 21:31

Leif Erikson
Member
From: Tku

ginipoika wrote:
leposi wrote:

http://i41.tinypic.com/1417a86.jpg

Defoe olisi voinut ratkaista lisäajalla pelin lontoolaisille, mutta miehen kurotus jäi noin tuuman verran vajaaksi.

Jäipäs hyvä maku tästä pelistä redface_new

"A repo man's always intense"

#205 23.01.2012 21:31

leposi
Viini-illan Göbbels

Urho Ghettonen wrote:

Arsu-Muna eri pubissa, sai kans kuunnella jotaki keski/etelä-Eurooppa -osaston janaria joka ilmeisesti rakasti Arsenalia, mutta ei hirveesti arvostanut seuran pelaajia tai muuta porukkaa ja sanavarasto asian ilmaisemiseen rajoittui lähinnä sanoihin 'you', 'wanker' ja 'cunt', ja kruununa ehkäpä Arsene Wankerille vai oliko Arshavinille osoitettu "You pussyshit" peuk

icon_lolpeuk

#206 24.01.2012 04:31

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Website

shesafirinherlazeroer5x.gif

VFjVKbO.gif

#207 24.01.2012 10:58

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

leposi wrote:

Ai vittu, vähän himottais ManU-Fulham maaliskuussa paikanpäältä katsottuna. En vaan oikein tiedä miten tonne vois lippuja hommailla, kun emmä munan sivujen kauttu uskalla ku tappavat varmaan mut Fulham-liinoineni siellä sitten. No täytyy kahtella josko Fulhamin fanien sekaan osais ujuttautua.

Tää nyt voi olla stating the obvious taas, mutta jos menet ManU-katsomoon Fulham-liinan kanssa, sut ohjataan ulos. Vieraskatsomot, joissa saa pitää vierasjengin vermeitä on oma karsinansa.

Mites toi toimii, jos haluat mennä sinne Fulhamin fanina, sun pitää ostaa niiden kautta vieraslippu tms.?

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#208 24.01.2012 12:57

leposi
Viini-illan Göbbels

shanks wrote:
leposi wrote:

Ai vittu, vähän himottais ManU-Fulham maaliskuussa paikanpäältä katsottuna. En vaan oikein tiedä miten tonne vois lippuja hommailla, kun emmä munan sivujen kauttu uskalla ku tappavat varmaan mut Fulham-liinoineni siellä sitten. No täytyy kahtella josko Fulhamin fanien sekaan osais ujuttautua.

VIIVE, mut mul on toi yks frendi joka kyl varmaan pystys tohon peliin lipun hommaamaan jos viekö kiinnostaa.

Kiitos vaan, mutta ei ehkä enää. Lennän Lontoon kautta enkä varmaan ton pelin takia jaksa junailla Manchesteriin ja takas. Kun alunperin oli suunnitelma, että olisin sitten lentänyt pois ottelua seuraavana päivänä. Ehkä ens kaudella uusi yritys. Mut meen kyllä Notts Countyn peliin tuolla reissulla. Näkee sitten, että onko se kausikortin arvoista hulinaa.

#209 24.01.2012 13:00

leposi
Viini-illan Göbbels

noiseidea wrote:

Mites toi toimii, jos haluat mennä sinne Fulhamin fanina, sun pitää ostaa niiden kautta vieraslippu tms.?

Mä en tiedä tarkalleen, että miten nää Englannissa nykyään menee. Onhan toi Valioliiga kuitenkin nykyään perhetapahtumaa. Itse olen vain ollut katsomassa Fulhamin kotipelejä, mutta kyllä tosiaan seuran kautta saisi vieraspeleihinkin lippuja. En sitten tiedä miten käytännössä pelaisi kun Suomessa asustelen. Enkä tosiaan jaksaisi edes selvittää. Ja kuten edellisessä spämmissä vähän viittasin, että kattoo sitten ens kaudella, kun voi olla vähän helpompaa lippujen hommailu, jos jonku vieraspelin jaksais käydä kattomassa. Olishan se kokemus. Fulham-fanit on tosi rauhallista porukkaa, joten sinänsä siinä ei mitään ihmeitä varmaan olisi.

#210 24.01.2012 16:11

shanks
Banned

Riippuen vähän seurasta mut käytännössä pitää olla kausikortti jotta voi hommata vieraspeleihin lippuja. Vieraspaikkakunnan lippukiintiö tietty myös vaikuttaa, esim. ManUn Old Traffordille mahtunee hieman enemmän myös vierasfaneja kuin QPR:n Loftus Roadille jne. Lisäksi matkan pituus ja ajankohta (arkivieraspeli jne.) vaikuttaa asiaan.

1. Index
  2. » Sporttila
  3. » kk

Board footer