You are not logged in.
silvawhale wrote:risto_m wrote:kylhän tuo nyt oli nykymuodossaan(kin) vähintään yhtä brutaalia kamaa ku susisilmät.
must W.E. ei ole millään maailman asteikolla "brutaali" yhtye.
lähinnä tulee mieleen kallion stoner-surkimukset.
ei tietoa kallion stoner-surkimuksista, mutta ohan se ny jollain asteikolla brutaali, pistä vaikka burn your house down soimaan!
musta WE on ihan ok poppia. taitaa olla joku 12 LP:tä/EP:tä/livetuhnuu latailtuna. mutta ei se brutaalia ole millään vitun asteikolla.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
musta WE on ihan ok poppia. taitaa olla joku 12 LP:tä/EP:tä/livetuhnuu latailtuna. mutta ei se brutaalia ole millään vitun asteikolla.
no soitappa tota keskiverto lauri töhkä -fanille, vopite olla edes hieman brutaalia
silvawhale wrote:musta WE on ihan ok poppia. taitaa olla joku 12 LP:tä/EP:tä/livetuhnuu latailtuna. mutta ei se brutaalia ole millään vitun asteikolla.
no soitappa tota keskiverto lauri töhkä -fanille, vopite olla edes hieman brutaalia
kortsunoisee.
Mut et siis ollu Nosturissa?
silvawhale wrote:musta WE on ihan ok poppia. taitaa olla joku 12 LP:tä/EP:tä/livetuhnuu latailtuna. mutta ei se brutaalia ole millään vitun asteikolla.
juu en ollut. kuuleman mukaan oli aika kaukana brutaalista myös siellä.
harry-irene wrote:silvawhale wrote:musta WE on ihan ok poppia. taitaa olla joku 12 LP:tä/EP:tä/livetuhnuu latailtuna. mutta ei se brutaalia ole millään vitun asteikolla.
juu en ollut. kuuleman mukaan oli aika kaukana brutaalista myös siellä.
no okei, oli ehkä vähän väärää terminologiaa sit käytössä, koska kyllähän ny meitsin kaltainen nössökin osaa nimetä vaikka heti sata "brutaalimpaa" artistia ku wylf eyes.
alkuperäinen pointti nyt siis oli vaan se, että black dicen keikka oli vähintään yhtä rankka kuin wolf eyesin, ja tää tuli vähän yllätyksenä mulle. kumpikaan ei ny tietenkään huitele maksimeja "rankkuusosastolla", eikä yritäkään niin tehä. mmkay?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Harry-Irene ja Börje samaa mieltä keikasta ja eri mieltä kuin minä... Noh, pakko kai lopettaa selittely ja hankkia parempi mielipide...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Keikka oli ihan ok, en vain oikein ollut parhaalla mahdollisella tuulella pörinälle.
Ilahdun kyllä aina siitä, että joku saa "television kohinaa vitun lujalla" -tyyppisen äänivallin muotoiltua kiinnostavaksi. Keikassa hyvää oli mm. se, että niitä kohinan muotoja oli paljon erilaisia. Ei tullut tylsää.
Eniten sain kiksejä siitä ghettobasso-soundista, joka murisi todella matalalla tasaisesti ja toi tiettyä järjestelmällisyyttä kaaokseen. Välillä haettiin pari säveltä pikkasen vähemmän matalalta ja sitten taas jyrähti.
Hyvää oli myös se, että rytmi oli melkein aina mukana runttauksessa. Jalka alkoi aina vaistomaisesti etsiä kiinnekohtia vipattamiseen. Niitä löytyikin välillä hauskoista puolihuolimattomista rytmilinjoista. Rumpujen hakkaaminen ei aina toiminut, mutta parhaat hetket pelastivat.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Eniten sain kiksejä siitä ghettobasso-soundista, joka murisi todella matalalla tasaisesti ja toi tiettyä järjestelmällisyyttä kaaokseen. Välillä haettiin pari säveltä pikkasen vähemmän matalalta ja sitten taas jyrähti.
Joo, aina kun jalkapohjissa tuntui, tuli sellainen fiilis että NYT!
Hyvää oli myös se, että rytmi oli melkein aina mukana runttauksessa. Jalka alkoi aina vaistomaisesti etsiä kiinnekohtia vipattamiseen. Niitä löytyikin välillä hauskoista puolihuolimattomista rytmilinjoista. Rumpujen hakkaaminen ei aina toiminut, mutta parhaat hetket pelastivat.
Mun mielestä se rumpusekoilu oli oikeastaan hauskaa hajoittamista. Mulle ei taas kitarointi aina skulannut. Meluisimmillaan se oli aika jees, mutta jotkut sellaiset wah-rifiit olivat hiukan liian "semiä".
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo, oon samoilla linjoilla, basat ja rummut toimi mut kitara ei oikein lähtenyt. Klubinn alkua en oikein jaksanut mutta loppua kohden homma parani. Soundi ei mennyt muhjuks missään vaiheessa, hyvin potki ja erottu. Yläpäätä olis mun puolesta ihan huoletta voinut vetää muutaman napsun hiljemmallekin, tuli välillä niin pirun kovaa.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Hyvinhän "se" jytisi. Eikä Kuupuustakaan pahaa sanaa
This must be what jail / I will scratch
Parhaat keikat 2008 topikista:
börjeslandet wrote:risto_m wrote:Sama! Sehän se olikin, mietin et joku hemmetin hyvä oli vielä...
Pannan kuva, ettei pääse taas unohtuu:
Spämmitään vielä yks:
en ole kolmekybänen emoboy
uudelta on biisi kuuntelussa
http://thefader.cachefly.net/BlackDice-Glazin.mp3
aika hilpeetä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
uudelta on biisi kuuntelussa
http://thefader.cachefly.net/BlackDice-Glazin.mp3aika hilpeetä
Toi kieroutunut happy-joy -fiilis on aika suoraa jatkumoa Load Blownille, ehkä skidisti pidemmälle vietynä tosin. Mulle tuli tosta alusta jotkut irvokkaat Malibu Beach rantabile-assosiaatiot mieleen.
Hyi saatana.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Mulle tuli tosta alusta jotkut irvokkaat Malibu Beach rantabile-assosiaatiot mieleen.
Hyi saatana.
Eiku just toisinpäin, idea Black Dicesta tuollaisessa on loistava
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Eiku just toisinpäin, idea Black Dicesta tuollaisessa on loistava
Niin no joo... kieltämättä.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
oho oho uus levy on melkosen innostavaa jyystöä! Load blown oli aika tyhjänpäivänen mut nyt tyylit takas!
Jotenkin tosi siistiä hölmöilyä
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
ihan hauskaa muljutusta tää uus. suosikkilevyni näiltä taitaa kuitenkin edelleen olla ainoa omistamani, eli broken ear record. enhän mää oo noita kaikkia kyllä kuullutkaan.
tuntuu kyllä, että tää toimis livenä paljon paremmin. näin levyllä jää aina vähän tämmösen näpertelyn tasolle.
lisää volaa niin nää näpertelyassosiaatiot saa positiivisemman soinnin
tai itse asiassa digailen tästä enemmän kuin taannoisesta keikasta ku levyllä kaikki ei koko aikaa yritä tykittää täysillä.
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
ultra vomit craze :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::rockhands::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
niin tota mitäs mieltä porukat eric copelandin soololevyistä?
Periaatteessa tykkään mutta aika harvoin niitä tulee silti käytännössä kuunneltua. Tuo uus vaikuttaa kyllä hyvältä: http://alteredzones.com/posts/1494/zone … aco-combo/
Valitettavasti on käynyt rosvo.
niin tota mitäs mieltä porukat eric copelandin soololevyistä?
mulll on yks, se on hyvä, kannet mustavalkoset
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee: Ultra Vomit Craze
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox