You are not logged in.
olipa taas ihan vitun hyvä
ei hullumpi, jossain vaiheessa vähän puudutti mut sit tuli se joku hitti JA SIT LÄHTI :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
olisipa ollu sekaisin, sidestepin lisäksi olisi tullut mosh/kiksu/moonwalk
niin ja heti kotiin keikan jälkeen postaamaan viimeisimmät tunnot
Aika hyvä, ei tajunnanräjäyttävä... Vähän sellaista monomaanista menoa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
eiks näil oo se biisikin ku monoman
vai oliko manoman, maksilla lukee eka ja cd:llä toka vaihtoehto luulisin.
huomenna sit jee, hyvä et oli hyvä!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
olikohan se just toi manoman eiq en tiijjjjjä, joku load blownin piisi vissiin kumminki ku oli niin tuttu, joka tapauksessa sillon naksahti ja ei voinu ku hymyillä. vähän toki hämäs et jengi seiso paikallaan ku tatit ja itelläkään ei jaffaa kovempaa lääkitystä ollu päällä mut olihan tuo hyvä juu. sellasen noin 50 minsaa soittivat, ei encorea.
olikohan se just toi manoman eiq en tiijjjjjä, joku load blownin piisi vissiin kumminki ku oli niin tuttu, joka tapauksessa sillon naksahti ja ei voinu ku hymyillä. vähän toki hämäs et jengi seiso paikallaan ku tatit ja itelläkään ei jaffaa kovempaa lääkitystä ollu päällä mut olihan tuo hyvä juu. sellasen noin 50 minsaa soittivat, ei encorea.
ruotsissa parempi meno mitääh?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Koska olemme DFA:lla, ihmiset luulevat usein, että keikoillamme on hauskempaa kuin onkaan.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Olipahan yllättävänkin hyvät tunnelmat keikalla ainakin mulla, vaikka jäi vähän lyhyeksi. Kandee mennä tamperelaistenkin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Olipahan yllättävänkin hyvät tunnelmat keikalla ainakin mulla, vaikka jäi vähän lyhyeksi.
Kandee mennä tamperelaistenkin.
Ei mulla tähän oikein muuta lisättävää, kuin että tykkäsin kanssa kovasti. Ja keikka oli juuri sopivan pituinen mielestäni. Liian pitkät keikat on yksinkertaisesti perseestä, oli kyseessä sitten kuinka hyvä bändi tahansa.
Jpp, oli hyvä keikka
en ole kolmekybänen emoboy
Pannaan Tampereen keikka näiden kommenttien jälkeen vakavaan harkintaan.
suosittelen
ketäs siellä lämppäreinä?
Laatu wrote:Pannaan Tampereen keikka näiden kommenttien jälkeen vakavaan harkintaan.
suosittelen
ketäs siellä lämppäreinä?
Kuupuu vaan, ei tonttua
Huom huom, alkaa jo klo 21, pääesiintyjä klo 22.
kuupuu oli kyl kans ihan hyvä, varsinkin siinä puolivälin paikkeilla oli semmonen "suvantovaihe" jonka jälkeen lähti varsinkin, jonna osas hyvin hillitä menoa silleen että homma oli hallittua ja toimi tosi hyvin.
tonttu olis toki varastanu koko shown, joten maistuupa mustanoppa kahta paremmin
kuupuu oli kyl kans ihan hyvä, varsinkin siinä puolivälin paikkeilla oli semmonen "suvantovaihe" jonka jälkeen lähti varsinkin, jonna osas hyvin hillitä menoa silleen että homma oli hallittua ja toimi tosi hyvin.
tonttu olis toki varastanu koko shown, joten maistuupa mustanoppa kahta paremmin
juu kerran oon nähny qpuun teviksellä ja oli ihan jees kyl
Kuupuu kyl kiinnostais, noppa ainakin vähän alusta. Täytyy kattoo tos lähempänä jaksaako lähtee kun ei oo tullut nukuttua parina viime yönä oikein ollenkaan.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Aika hyvä, ei tajunnanräjäyttävä... Vähän sellaista monomaanista menoa.
Qué? Sehä just ei ollu monomaanista niinkö joku Wolf Eyes, vaan koko ajan tapahtu jotain vaihtelevaa ja mielenkiintosta. Surinoitten ja pörinöitten päälle tuli sopivasti biittiä ja pauketta tai psykevalleja ja jopa riffintapaisia. Helevatan hyvä.
No, mulle tuli välillä sellainen olo että siihen mahtui yksi ajatus kerrallaan ja että se vola oli vähän niinkuin Tabasco. Eli kävi vaan päälle.
Mun mielestä siinä keskiosan jälkeen oli n. 20 helvetin hyvää minuuttia, mutta se alku ei oikein toiminut.
20 minuutin neroja, ei 50
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No, mulle tuli välillä sellainen olo että siihen mahtui yksi ajatus kerrallaan ja että se vola oli vähän niinkuin Tabasco. Eli kävi vaan päälle.
Qué? Onxillä ny välii montako ajatusta oli kerrallaan, jos ne ajatukset oli kuitenkin erilaisia ja hyviä ja niitä riitti lähes koko keikan ajaksi?
Ja qué? Eixitte mikään hc-bändikään voi heittää hyvää keikkaa, kun niilläkin vola tulee koko ajan päälle?
Ylitarkastaja Tolonen wrote:No, mulle tuli välillä sellainen olo että siihen mahtui yksi ajatus kerrallaan ja että se vola oli vähän niinkuin Tabasco. Eli kävi vaan päälle.
Qué?
Onxillä ny välii montako ajatusta oli kerrallaan, jos ne ajatukset oli kuitenkin erilaisia ja hyviä ja niitä riitti lähes koko keikan ajaksi?
Ja qué?Eixitte mikään hc-bändikään voi heittää hyvää keikkaa, kun niilläkin vola tulee koko ajan päälle?
Jospa ei yhden illan ja yhden keikan aikana tulleita tunteita vedettäisi ihan yleismaailmallisiksi. Live-kokemiseen liittyy aika monta liikkuvaa osaa ja hetkelistä subjektiivista kokemusta. Tuolta tuntui miesten meteli tuona iltana. En missään nimessä mene väittämään että olisin samalla kannalla seuraavalla kerralla, jos sellainen on tullakseen.
Ehkä sinä olet materiansiirtimen lisäksi keksinyt jonkun keikkakokemusta varten sopivan version sushisuupalojen välissä nautittavasta garista (Gari Heikonen?), jota nauttimalla pää lähtee nollasta peliin joka kerta ja tuottaa jokaiseen toiseen kokemukseen tasaisessa suhteessa olevan kriittisen outputin. Mulla ei sellaista purkkia mukana ollut...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
^ ÄLÄ SELITTELE VAAN KORJAA MIELIPITEESI NIINKU OLIS JO!
tossa volassa harmitti vaan se että meni ainakin mun mielestä
ihan muhjuks ja tukkoon. levyillä viehättänyt kirkkaus ja pirskahtelevuus
ei toteutunut lainkaan. kyllä niitä ideoita voi mun mielestä vaiks kuinka paljon tunkee jos ne sitten vaan sieltä seasta erottaisikin.
klubilla varmaan kuulostanu aivan eri peliltä?
ja kutonen tietysti paikkana estää tehokkaasti innostumisen melkeinpä mistään.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Jeps, no mulle toimi Tampereella kyllä täpöillä tuo setti. Odotin kans enemmän näpräilyä, mut heti kun bändi hyppäs lavalle ja se jumalaton metakka ja moshaus alko niin tiesin et tästä tuun tykkään. Keikan avaus oli niin törkeen aggressiivinen et olin ihan myyty... vähän ku baarissa nainen tulis sanoon että nyt lähetään nussimaan. Ja loppua kohden oikeestaan vaan parani, ehkä muutamassa kohassa hieman laski fiilis, niinku ois jostain unesta havahtunu hereille, mut muuten aika hyvin paikka ja aika unohtu keikan ajaksi.
Helvetin paljon kovempi kuin Wolf Eyes juu, vaikka eihän sekään nyt huono ollut silloin Nosturissa, mitä nyt vähän yhden idean luukuttamista koko keikka. Outoo sinänsä, sillon kun haastattelin wolfeyessii Tomskin tuuraajana, niin kysyin jotain Black Dice -yhteislevystä ja vieläkö tekevät yhteistyötä ja blaa, niin vastaus oli että ei tehä; silloin kun yhteislevy tehtiin niin bändit oli niinku just samassa vaiheessa kehityskaartaan, mut menossa eri suuntiin, "from sitting down to standing up on stage" tai jotain ja BD taas sit heidän mielestään päinvastoin (kuunnelkaa muuten Wolf Eyesin eka "virallinen" albumi, sehän on sellasta aika kepeetä elektropoppia). Mut siis häh, kylhän tuo nyt oli nykymuodossaan(kin) vähintään yhtä brutaalia kamaa ku susisilmät.
Biiseistä en tunnistanu kuin kolme, eli varmaankin pääasiassa uutta kamaa soittivat, Manomania ei kyl tainnu tulla, Roll Up tai Drool saattoi olla toi Hantan etsiskelemä biisi. Ja tosiaan, ehkä siisteimmät taustaprojisoinnit kans, koko keikka oli sellanen kokonaisvaltaisesti haltuunsa ottanut audiovisuaalinen ärsykehurmospläjäys. Kolme tyyppiä lavan etuosassa moshaa ja hakkaa soittimia, penkkejä tärisyttävää rytmikästä ja maukasta ääntä, pilkkopimeä sali, psykedeelistä tapettia heijastuu bändin päälle ja seinälle ja siis just istuva miljöö tollaselle toi tunnelmallinen Tampereen Klubi. Ja soundit tosiaan kans erinomaiset, ei ollenkaan tukkoiselta mun korviin kuulostanu ainakaan. Vaikka ne matalammat rytinät jyräs välillä tosi kovaa, niin ei kuitenkaan jyränny pienempiä ääniä alleen. Kuulosti samaan aikaan kirkkaalta [kirkalta ], selkeältä ja massiiviselta, tuntui myös.
FUCK YEAH!! Oli kyl niiiiin kova.
kylhän tuo nyt oli nykymuodossaan(kin) vähintään yhtä brutaalia kamaa ku susisilmät.
must W.E. ei ole millään maailman asteikolla "brutaali" yhtye.
lähinnä tulee mieleen kallion stoner-surkimukset.
Keikan avaus oli niin törkeen aggressiivinen et olin ihan myyty... vähän ku baarissa nainen tulis sanoon että nyt lähetään nussimaan.
Smaa
Sivuhuomautuksena, että musta kutonen toimi tällä kertaa tosi hyvin keikkapaikkana. Oli tarpeeks pimeetä ja tunnelma kohillaan. Varmaan muualla paremmin jne. Mut siis toimi.
en ole kolmekybänen emoboy
risto_m wrote:kylhän tuo nyt oli nykymuodossaan(kin) vähintään yhtä brutaalia kamaa ku susisilmät.
must W.E. ei ole millään maailman asteikolla "brutaali" yhtye.
lähinnä tulee mieleen kallion stoner-surkimukset.
ei tietoa kallion stoner-surkimuksista, mutta ohan se ny jollain asteikolla brutaali, pistä vaikka burn your house down soimaan!
ja kutonen tietysti paikkana estää tehokkaasti innostumisen melkeinpä mistään.
kyllähän tuo oranssilla olis toiminu paljon paremmin.