You are not logged in.
Ne "rokimmat" vedot oli parhaita.
sama. holocene ei toiminut ollenkaan mut yleensä ottaen ihan hyvä keikka.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Miks nyt yhtäkkiä kaikki tähän janariin ja Flow'hun liittyvä vituttaa Eka levy oli joskus kova mut nyt sekin kuulostaa ärsyttävältä. Beth / Rest on tosin edelleen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Miks nyt yhtäkkiä kaikki tähän janariin ja Flow'hun liittyvä vituttaa Eka levy oli joskus kova mut nyt sekin kuulostaa ärsyttävältä. Beth / Rest on tosin edelleen
liian suosittu, väärät tyypit tykkää, siitä kirjoitetaan nyt-liitteessä.. näinhän nää jutut aina menee.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kalossimies wrote:Miks nyt yhtäkkiä kaikki tähän janariin ja Flow'hun liittyvä vituttaa Eka levy oli joskus kova mut nyt sekin kuulostaa ärsyttävältä. Beth / Rest on tosin edelleen
liian suosittu, väärät tyypit tykkää, siitä kirjoitetaan nyt-liitteessä.. näinhän nää jutut aina menee.
Meikän näkökulmasta tästä on varmaan aina väärät tyypit tykänneet, ja eiks tää oo ollut Nyt-liitteessä ihan alusta lähtien? Ehkä ite olisin tykännyt enemmän ekan levyn soundin jalostamisesta eikä tällaisesta stadionrokista, joksi meno sitten muuttui. Sen maailma kyllä kiinnosti silloin kun levy ilmestyi ja toimikin viime kesän soundtrackina ihan kelvosti, mut näin vuotta myöhemmin en oikein meinaa saada kummastakaan levystä hirveästi irti.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Alku oli mykistyttävän hyvä ja aika hyvä setti oli varsinaisen setin viimeiseen biisin asti, joka oli ihan hirveän paska. Encoren jälkeen tulleet biisit oli kans aika huonoja, enkä siitä yleisön laulattamisesta innostunut.
Siistiä välillä nähdä tollasia mahtipontisempia keikkoja, bändihän soitti tosi hyvin yhteen. Se jossain puolessa välissä tullut noisen puolelle mennyt hulina oli yksi kohokohdista
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En ymmärrä tästä musiikista mitään.
smaaaa
jokusen kerta "yrittänyt"ja tästä ei vaan irtoa yhtään mitään. ei ees vituta tai dissaututa, en vaan saa mitään irti.
Last edited by mitten (09.08.2012 16:56)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
nuorten aikuisten musiikkia, jolla tahdotaan osoittaa aikuisuutta. plaah. ja eikös joka toinen bändi vedä noita noiseosioita tätä nykyä?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ILR wrote:En ymmärrä tästä musiikista mitään.
smaaaa
jokusen kerta "yrittänyt"ja tästä ei vaan irtoa yhtään mitään. ei ees vituta tai dissaututa, en vaan saa mitään irti.
Smaa.
mitten wrote:ILR wrote:En ymmärrä tästä musiikista mitään.
smaaaa
jokusen kerta "yrittänyt"ja tästä ei vaan irtoa yhtään mitään. ei ees vituta tai dissaututa, en vaan saa mitään irti.Smaa.
Tämä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hyvää
Varikset komentavat
Bon Iver Announce New Album 22, A Million
01 22 (OVER S∞∞N)
02 10 d E A T h b R E a s T ⊠ ⊠
03 715 - CRΣΣKS
04 33 GOD
05 29 #Strafford APTS
06 666 ʇ
07 21 M♢♢N WATER
08 8 (circle)
09 ____45_____
10 00000 Million
Last edited by Hassuttelija (13.08.2016 23:44)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ tekeekö ne nykyään jotain vaporwavea tms.?
Uus levy
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
iha hyvä!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.