You are not logged in.
EN BONG TILL
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Valitettavasti on käynyt rosvo.
I fucking love this shit
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tahdon vain nähdä kun Nupe bailaa
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Sundin tulee vielä ja tekee pari.
Kyllähän tässä vähän jo jännittää, että saanko nukkua ensi yönä vai sekoaako tää maa totaalisesti.
en ole kolmekybänen emoboy
torilleko tässä ny si
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ON TÄMÄ HIRVEÄÄ TOUHUA!
how they run this show.
Kuinkahan moni on huomenna pois duunista?
Smaa mietin ku kattelin touhua Vaasankadulla.
Ei vittu oliskohan se siinä?
how they run this show.
Ei tää kyllä tunnu yhtään samalla kuin 95.
kyl kolmeen minsaan kolme maalia mahtuis.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ei niin, mutta Jalosesta tulee ensimmäinen suomalaisvalmentaja, joka on voittanut mitään merkittävää jääkiekossa.
no okei ei neljää.
Mikko Koivunb tuuletukset
how they run this show.
Ei niin, mutta Jalosesta tulee ensimmäinen suomalaisvalmentaja, joka on voittanut mitään merkittävää jääkiekossa.
Suomelle.
Last edited by börjeslandet (15.05.2011 23:44)
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
siistiä tosin tässä on se, että nyt sai olla internetissä kun JYTKY tulee
Jutin naama mahtui paljon paremmin ruutuun 95, vaikka silloin ei ollut edes vielä laajakuvaa.
Turnauksen arvokkain pelaaja 6 maalia imenyt Fasth
how they run this show.
Hesarin etusivu: Suomi on maailman paras!
KIIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
>:{/
"ja kun Suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja Ukkometsoon"
JYTKY
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Torilla tavataan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
VÄLIVAARALLE KAUPUNGIN LAHJANA TONTTI PÄIJÄNTEEN RANNALTA JA HETI! Pihlström ei tartte kun on palkkasoturi vaan ja häipyy Venäjälle kuitenkin.
Last edited by Katkennut petsari (16.05.2011 00:25)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Veikkauksia kenen kulli vilahtaa ensimmäisenä suorassa lähetyksessä? Itse veikkaan Nupea.