You are not logged in.
Missä vaiheessa musan kuunteleminen tietokoneelta aiheuttaa saman reaktion? + vastaa siihen Hurriganesin topikin kyssäriin.
bzort glorf bööth
vois tulostaa. vaikea keskittyä lukemaan tollasta 'pitkää' sarjakuvaa jota pitää scrollailla alaspäin, varsinkin kun siinä vieressä hyppii jotain mainoksia. tähän on tultu otan hurriganes-kyssärin tänään työn alle!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Se kuulosti niin hölmöltä idealta, että totta kai se täytyi toteuttaa. Siis se, että tekisimme videon, jossa useasta Jukka Nousiaisesta koostuva bändi soittaa Jukka Nousiaisen ennen julkaisemattoman biisin, joka vielä äänitetään samalla kun video kuvataan. Ja kaiken kruunaisi Jukka Nousiainen haastattelemassa itseään. Tämä tehdään tietenkin!
Jukka Nousiainen - Sihinää listojen katveessa
youtubestakin löytyy jo, tosin ilman haastattelua:
Oon viime aikoina ollut älyttömän kyllästynyt Tampereen retrohassutteluskeneen, mutta Jukka kyllä eroaa tosta touhusta ainakin siinä mielessä, että sillä on se liiankin aliarvostettu taito tehdä hyviä biisejä. Helvetin kova veto tämäkin, oon wagonissa mukana edelleen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hyvä biisi mut kyllä toi pettusville alabama on tällä hetkellä mielenkiintoisin noista nousiaisen projekteista. stadiin keikalle ja heti
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oon viime aikoina ollut älyttömän kyllästynyt Tampereen retrohassutteluskeneen
Mitä kaikkea tähän kuuluu?
bzort glorf bööth
Kalossimies wrote:Oon viime aikoina ollut älyttömän kyllästynyt Tampereen retrohassutteluskeneen
Mitä kaikkea tähän kuuluu?
U.F. Ojala ja kaikki Joni Ekmanin jutut näin alkajaisiksi. Osittain myös Nicolas Kivilinnan "leikkisä" "laulelma"musiikki myös. En jaksa.
Last edited by Kalossimies (31.10.2015 15:02)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nicolas Kivilinnan fani en ole, mutta noilta kahdelta fanitan sekä Jonin Koiraa että The ACHTUNGS ja THE CHEESEä oikein paljon. Jukan soolo, Rambling Boys (ekoista latheista ja suorakaiverruksista lähtien ylistänyt tämän aikamme bändiksi) ja Räjä toki best ihan globaalisti.
Last edited by hiirimattona (31.10.2015 19:22)
bzort glorf bööth
Rämblin bois best, ihan eri leveleillä ku esim. Achtungs, en näe et nää olis mitenkään saman retrohassutteluskenen bändejä. Mulla on muuten joku Ekman 7", pitäskö kuunnella?
Aivan mahtava biisi tämäkin. Ehkä jopa soolotuotannon paras.
en ole kolmekybänen emoboy
fanitan THE CHEESEä oikein paljon.
Jukka ja Joni ainakin saatanan hyviä, missä hassuttelu?
Jonin kaasu on hienoa Roky Ericksonmaista tulkintaa ja ihq 70-lukulainen power pop vaihde pärisee kovaa myös, ei kainalopieruja.
Ja Jukan uus taas voi että, hieno mies
Eli siis joko väärä mielipide tai väärin niputettu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Löysin ton Ekmanin 7":n (1/2 ep). Ei ole kyllä yhtään mun musaa. En osaa sanoa onko hyvä/huono/hassuttelu juttu, emmä vaan kuuntele tämmöstä, ehkä tää on liian kädenlämpöstä renkuttelua mun makuun.
Mut sit toi Fuck CDs levy-yhtiön nimenä - ah että me ollaan niin autenttisia ja vaikka mitä.
uus kappale on kyllä miellyttävä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
jukka nousiaiselta uusi kasetti-lp, mitähän biisejä tuossa on. saatanpa tilata
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tulevan LP:n matskut käsittääkseni nyt kiertueen kunniaksi kassulla. Näin käsitin ja saa korjata, jos olen pahasti väärässä.
bzort glorf bööth
Oon viime aikoina ollut älyttömän kyllästynyt Tampereen retrohassutteluskeneen, mutta Jukka kyllä eroaa tosta touhusta ainakin siinä mielessä, että sillä on se liiankin aliarvostettu taito tehdä hyviä biisejä. Helvetin kova veto tämäkin, oon wagonissa mukana edelleen
Pakko tähän väliin luikauttaa, että just tämän tasoisen puskarunkkarihuutelun takia en jaksa tätä foorumia seurata.
Eipä muuta, jatkakaa!
juuh tää retrohassutteluskene-läppä on aika absurdia skeidaa
Räjäyttäjien uutta levyä odotan innolla. Viime vuonna kuulin juttuja tulevasta ja innolla odotan lopputulemaa.
Näin Jukan bändeineen keikalla Oulussa viikko takaperin ja oli erittäin mainio keikka. Paljon tuli uusia biisejä ja jokainen toimi oikein hyvin. Hauska miksaus keskiolutbaarin meininkiä ja sitten semmosta aamuyön ullakon perukoilla taltioitua alitajunnan tarinointia. Bändi soitti tosi tyylitajuisesti ja tämmöiselle kokonaisuudelle toivoisin kuulijana jatkoa.
bzort glorf bööth
Räjäyttäjien uutta levyä odotan innolla. Viime vuonna kuulin juttuja tulevasta ja innolla odotan lopputulemaa.
Näin Jukan bändeineen keikalla Oulussa viikko takaperin ja oli erittäin mainio keikka. Paljon tuli uusia biisejä ja jokainen toimi oikein hyvin. Hauska miksaus keskiolutbaarin meininkiä ja sitten semmosta aamuyön ullakon perukoilla taltioitua alitajunnan tarinointia. Bändi soitti tosi tyylitajuisesti ja tämmöiselle kokonaisuudelle toivoisin kuulijana jatkoa.
Pakko tähän väliin luikauttaa, että just tämän tasoisen puskarunkkarihuutelun takia jaksan tätä foorumia seurata.
Eipä muuta, jatkakaa!
onks kellään nyt tota uutta soolokasettia? onko hyvä? ajattelin odotella vinyyliä, mutta facebookissa jonkun vinskatiedusteluun jukka oli vähän tsoukilla vastannut niin en oikein tiedä onko sitä tulossa.
ei oo vielä, mutta ajattelin tilata. aika hurjaa että kasetin eka painos oli kuulemma 500 kpl ja ne on jo menneet mutta lisää pukkaa
veikkaisin että vinskulia tulee kanssa jossain vaiheessa, vaikka mistäs sitä tällasesta retrohassutteluskenestä tietää mitä ne keksii
Kuultu on ja ekasta kassusta nauttineet tykkää tästäkin.
bzort glorf bööth
hiirimattonalle taas kiitos puskarunkkarihuuteluista, kyllähän se eka toimi niin pitänee tääkin tilata.
uus kassu kuulosti tosi hyvältä. vaikuttaa sellaselta matskulta, joka kestää kuuntelua vähän paremmin kun huonoa seuraa.
kassupesä kyl löytyy mut se pitää kytkee usb-piuhalla pc:hen joten ehkä oottelen vinyyliä tulevaks
mee twitteriin öyhöttämään pakolaisista venaillessa, jos golfaaminen alkaa käydä tylsäksi