You are not logged in.
Pari kertaa Räjäyttäjät olen nähnyt keikalla, eli toimiva bändi livenä, mut levytyksiä en jaksa kuunnella. Karnevaalipunkki ei ole oikein koskaan kolahtanut : ) Sitä vastoin tästä pidän, jossa taitaa myös Nousiainen soittaa, mut onko kellään mitään tietoa, että ovatko vielä toiminnassa? Olen googlesta etsinyt, mutta olen siinä huono
Pari kertaa Räjäyttäjät olen nähnyt keikalla, eli toimiva bändi livenä, mut levytyksiä en jaksa kuunnella. Karnevaalipunkki ei ole oikein koskaan kolahtanut : ) Sitä vastoin tästä pidän, jossa taitaa myös Nousiainen soittaa, mut onko kellään mitään tietoa, että ovatko vielä toiminnassa? Olen googlesta etsinyt, mutta olen siinä huono
Ovat toiminnassa ja viime vuonna tais olla jokunen keikkakin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Okei, alkuinnostuksen jälkeen en kyllä tajua tätä Jukka Nousiaisen levyn hehkutusta. On sillä toki hyvä biisejä, mutta kokonaisuutena aivan kelvoton.
Last edited by leposi (28.01.2015 22:07)
Julkaisematonta Räjää R'N'R painajainen -levyn sessioista kokoelmalla: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=9882
DIAL 'U' FOR UREALIS
JUKKA NOUSIAINEN - HUONOA SEURAA LP:N KOLMAS PAINOS ULKONA!!!
500KPL PAINOS PUNAISELLA VINYYLILLÄ.
Last edited by mushamür (20.03.2015 20:42)
...Nothing is mine. How treasured rich am I. I have the treasure of nothing... -Sun Ra
Äh ku Circle on näiden kanssa päällekäin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Eilen tuli ensimmäistä kertaa nähtyä Jukka Nousiainen livenä (ja bändin poistuessa lähes kosketettuakin hikistä Jukkaa ja muuta bändiä heidän marssiessa vierestäni).
Jukka ja Jytämimmit aloittivat jo viittä yli yhdeksän, joten eka biisi meni osaltani vielä narikkajonossa. Noin ehkä kolmannen biisin kohdalla homma lähti oikein kunnolla käyntiin ja kun lavalla vielä saapui toinen kitaristi (jonka nimeä en nyt muista), Risto Ylihärsilä syntikkaansa takomaan ja saksofonisti niin hetkittäin hommassa oli jo jotain samaa kuin bussimatkalla kuuntelemassani Stoogesin Fun Housessa. Jukan vihreää haalaria joku kommentoi osuvasti niin, että oli jo aikakin että Suomeen saadaan joku rokkitähti, joka uskaltaa käyttää niin tiukkoja housuja, että näkee vähän millä tuulella se on, Olisihan tuota kuunnellut pidempäänkin kuin noin 50 minuuttia. Kasetin ostin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Voihan vittu mikä veto
Kakkoskitaristihan on paikallinen monitaituri Joni Ekman.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja tuostahan keikka tosiaan vasta oikein tosissaan lähti kun saksofonisti tuli vielä lisäksi lavalle.
Last edited by Alxity (30.04.2015 18:48)
<@DBGene> senkin karkki
Onx nää ns. ränttätänttää?
Ja tuostahan keikka tosiaan vasta oikein tosissaan lähti kun saksofonisti tuli vielä lisäksi lavalle.
Joo Ruonamaan Inari aina best :rockhands:
En nähny kertaakaan. Ihasama.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kopsatkaa noista hesarin jutuista tekstit quotena.
bzort glorf bööth
Harmillista kun näinkin hieno bändi lopettaa, mutta ainakin lopettivat vissiinkin siinä vaiheessa kun livenä homma oli erittäin rautaista ja kaikki julkaisut oli pelkästään 5 tähden lärttyjä tai nauhoja.
Jäi näkemättä, mutta niin tahtoo jäädä kaikki maailman parhaat bändit kuten Stooges, Hound Dog Taylor And The Houserockers tai vaikka Ash Ra Tempel.
bzort glorf bööth
Kopsatkaa noista hesarin jutuista tekstit quotena.
Lauantai käynnistyi Flow-festivaaleilla hivenen dramaattisesti. Jo edeltävänä yönä huhu tiesi kertoa, että Jukka ja Jytämimmit -yhtye olisi hajonnut mahdollisimman epäsopivasti Suvilahden keikan alla.
Iltapäivällä peruuntumisesta ei ollut enää epäselvyyttä: Pallolavalla katsojia odotti vain yksinäinen kitaravahvistin. Jytämimmejä ei tänään nähtäisi, mutta Jukka Nousiainen nousisi lavalle yksin.
Eikä siinä kaikki. Vain tuntia myöhemmin toiselle lavalle kipusi amerikkalaisyhtye Foxygen, jonka keikkakalenterissa Helsinki oli merkitty yhtyeen jäähyväiskiertueen viimeiseksi etapiksi. Flown lauantaista tuli tahtomattaan hajovien rokkibändien teemapäivä.
Jukka Nousiainen vastasi pettymykseen parhaalla mahdollisella tavalla: pökerryttävän hyvällä keikalla.
Vuosi sitten ilmestyneen Huonoa seuraa -debyytin jälkeen laulaja-kitaristin yksinesiintymiset olivat hapuilua osumien ja ohilyöntien välillä, mutta Pallolavalla nähty keikka oli yksinkertaisesti suvereeni.
Nousiaisen ulosantiin on tullut röyhkeää itsevarmuutta, mikä tekee hänen hetkeen heittäytymisestään yhä komeampaa kuultavaa. Juuri kun näyttää siltä, että keikka kaatuu kontalleen musertavan kitaravyöryn alle, hän kokoaa itsensä ja jatkaa laulua kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Tekstit vaihtuvat lennosta, jopa kappaleet syntyvät tässä hetkessä. Automatkalla Helsinkiin Nousiainen oli hahmotellut päässään uuden kappaleen, joka kuultiin heti tuoreeltaan. Nyt oon niin kuin aina ollut oon / Lonely rider, hän lauloi ja voitti yleisön myötätunnon puolelleen.
Jytämimmien hajoamista Nousiainen ei kommentoinut mitenkään, mutta vihje tuli tämän uuden laulun muodossa. Laulaja jatkaa nyt omillaan. Jytämimmien lanseeraaman Jytäkesän äkillisestä päättymisestä hän vihjasi lisäämällä kappaleeseen säkeen jytähaalari on Kurikan pellossa.
Parasta olivat silti uudet kappaleet, joissa Nousiainen suhaili klassisen rockin, kantrin, bluesin ja iskelmän välimaastossa. Hänen verbaalinen lahjakkuutensa ja sanojen rytmitys alkavat olla mestarillista tasoa.
Myös sävellysten puolesta Nousiainen on terässä. Esimerkiksi Sun kanssas mä lähden minne vaan -kertosäettä kantanut kappale antaa odottaa, että myös Nousiaisen seuraavassa soololevyssä on klassikon ainekset.
Jukka ja Jytämimmejä jos eropäätös pitää tulee ikävä maan antaumuksellisimpana rockyhtyeenä, mutta on huojentavaa tietää, että Nousiaisen oma ura on vasta nousukierteessä.
Suuren kysymysmerkin alle jäi myös Foxygenin tulevaisuus. Yhtye julkisti jäähyväiskiertueensa keväällä, mutta enpä panisi päätäni pantiksi päätöksen lopullisuudesta. Melkeinpä veikkaisin, että yhtye palaa pian kuin mitään jäähyväisiä ei olisi ollutkaan.
Foxygenin koko keikka nimittäin rakentui tarun ja todellisuuden sekoittamiseen. Bändi heittäytyi keikkaan alusta alkaen äärimmäisellä antaumuksella, joka kulminoitui jäsenten nyrkkipokkaan ja sanaharkkaan vain puolen tunnin jälkeen.
Sen jälkeen koko yhdeksänhenkinen revohka käveli lavalta ja antoi ymmärtää, että se oli siinä. Tämä näytös on epäilemättä nähty kiertueen jokaisella keikalla. Käsikirjoitukseen kuului tietysti, että hetken päästä Foxygen oli taas lavalla.
Jälkimmäisen puolituntisen aikana yhtye malttoi mielensä paremmin ja keskittyi enemmän soittamiseen.
Yhtyeen tuoreemmilla levyillä soi pehmeästi psykedelialla ja sielukkuudella sävytetty 60-luvun rock. Keikalla yhtye paljasti monta astetta rokkaavammaksi, ja vaikutelmaa vain korosti laulusolisti Sam Francen villimiesmäinen lavaolemush än oli selkeästi käynyt Iggy Popin temppuvarastolla varkaissa.
kohta nostalgisoidaan jytäkesää 2015. nrgm kirjoittaisi top-listan jukka-aiheisten bändien keikoista ja kuluvalta vuodelta ja kaikkea muuta vastaavaa liirumlaarumia olisi luvassa myös.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
No siinä tapauksessa kävisi kerrankin niin, että ehdin nähdä bändin kenties jopa parhaimmillaan silloin levynjulkkarikeikalla Tampereen Klubilla.
<@DBGene> senkin karkki
https://www.radiohelsinki.fi/artikkeli/ … on+valittu
Radio Skugga vieras biisi eli ihan oikea biisi voitti tämän kesähittiäänestyksen.
bzort glorf bööth
kuuntelin, reaktioni
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Black Peider tunnustaa syntinsä seuraa julkinen ripittäytyminen Jukka Nousiaiselle
HYVÄ SARJIS, KANNATTAA KLIKATA
Hyvä oli!
Huippuja bändejä ja jo nyt hieno soolouran alku topikin otsikossa olevalla kaverilla!
bzort glorf bööth
sarjakuvien lukeminen internetistä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tulosta paperille ja lue silleen?
bzort glorf bööth