You are not logged in.
(Moi kaikille. Olen uusi täällä.)
Ihan hyvä meininki Lutakossa eilen. Lighthouse Project oli parempi kuin uskalsin odottaa. Echojen uudet biisit kuulostivat hyviltä. Kitaristi-Mikolla taisi olla vähän entistä enemmän lauluosia. Black Audiolla oli ihan letkeä meno päällä. En tiedä sitten, jaksaisiko levyltä. I Walk the Line oli aivan liian laimeaa ja tylsää. Ei vain jaksanut.
Black Audiolla oli ihan letkeä meno päällä. En tiedä sitten, jaksaisiko levyltä.
Kandee tsekkaa. BA on noin 100000 kertaa parempi levyllä kuin _eilen_ keikalla. Mä en tajua sitä miksaajaa! Missä olivat koneet?! Hitto, oli kuin olisi jotain banjo+laulu -showta kuunnellut. Biitit tulivat lähinnä monitoreista ja kokonaisuus jäi ihan hiton valjuksi sen takia. BA pystyy aivan perkeleesti parempaa livenä kuin eilen.
Tero saatana, s'olet gay!
Kandee tsekkaa. BA on noin 100000 kertaa parempi levyllä kuin _eilen_ keikalla. Mä en tajua sitä miksaajaa! Missä olivat koneet?! Hitto, oli kuin olisi jotain banjo+laulu -showta kuunnellut. Biitit tulivat lähinnä monitoreista ja kokonaisuus jäi ihan hiton valjuksi sen takia. BA pystyy aivan perkeleesti parempaa livenä kuin eilen.
Biitit ja konepuoli olivat kieltämättä vähän turhan hiljaisella, mutta ei se minua hirveästi haitannut. Tykkäsin silti. Olisi kiva joskus nähdä, mihin bändi parhaimmillaan pystyy livenä. Uuteen levyynkin voisi tutustua jossain vaiheessa.
(Moi kaikille. Olen uusi täällä.)
Moi!
Ihan hyvä meininki Lutakossa eilen. Lighthouse Project oli parempi kuin uskalsin odottaa. Echojen uudet biisit kuulostivat hyviltä. Kitaristi-Mikolla taisi olla vähän entistä enemmän lauluosia. Black Audiolla oli ihan letkeä meno päällä. En tiedä sitten, jaksaisiko levyltä. I Walk the Line oli aivan liian laimeaa ja tylsää. Ei vain jaksanut.
Samaa mieltä Echojen uusista biiseistä, vaikka seurueessamme hieman eripuraa aiheuttivatkin. Black Audiokin yllätti jokseenkin positiivisesti, Lighthouse Projectia ehdin kuulla muutaman biisin lopusta ja I Walk the Linesta ei jäänyt kummoisempia muistikuvia, mistä tosin voitaneen osittain syyttää virvoitusjuomatarjoilua
This must be what jail / I will scratch
[quote:240449cb4f="Larg"](Moi kaikille. Olen uusi täällä.)
Ihan hyvä meininki Lutakossa eilen. Lighthouse Project oli parempi kuin uskalsin odottaa. Echojen uudet biisit kuulostivat hyviltä. Kitaristi-Mikolla taisi olla vähän entistä enemmän lauluosia. Black Audiolla oli ihan letkeä meno päällä. En tiedä sitten, jaksaisiko levyltä. I Walk the Line oli aivan liian laimeaa ja tylsää. Ei vain jaksanut.[/quote:240449cb4f]
Aika samaa mieltä olen. Lighthouse project tosin jäi kuulematta. Echot rokkasivat.
>:{/
toi teidän uusi logo on aika hyvä:
mutta onko mailoista siirrytty järeämpiin aseisiin?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:b208fe2863="psychocandy"]toi teidän uusi logo on aika hyvä:
mutta onko mailoista siirrytty järeämpiin aseisiin?[/quote:b208fe2863]
Mailoilla hoidetaan jengi keikoille, mutta toi levymyynti on aina mennyt järeämmällä kalustolla.
[quote:b0eaa451c5="stratum"]Tuleeko Oulun keikalle myyntipöytä?!?!
Haluan ehkä Songs About Fucking -vinyylin ja Paper Cut Eyen. Kivitän teidät sisäpihalla jos ei oo.[/quote:b0eaa451c5]
Kyl tulee!
Mä pistän mun kakkaa pakkaseen ja kivitän SUT jäätyneellä kakalla. Mitäs siihen sanot, häh?
[quote:3da6231d18="forssto"][quote:3da6231d18="stratum"]Tuleeko Oulun keikalle myyntipöytä?!?!
Haluan ehkä Songs About Fucking -vinyylin ja Paper Cut Eyen. Kivitän teidät sisäpihalla jos ei oo.[/quote:3da6231d18]
Kyl tulee!
Mä pistän mun kakkaa pakkaseen ja kivitän SUT jäätyneellä kakalla. Mitäs siihen sanot, häh?[/quote:3da6231d18]
No eihän se oo mitään kivittämistä jos et oo sitte syöny niinq kivii!!!!111