You are not logged in.
En kerro
soitatko sä echoissa?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kysys Tapanilta, jos lähtisitte meidän kans yhteiskiertueelle.
Oon muuten kuullu huhua, et rinneradion lumix-levyn nimi oli silviksen idea
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kysys Tapanilta, jos lähtisitte meidän kans yhteiskiertueelle.
rinne is your radio-tour
Ja joku on puolestaan ottanut aika typerästi valaistun kuvan hehe.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:202b5c2f3e="forssto"]
Ei heitä ennen ensi kevättä ensimmäistäkään keikkaa.
.[/quote:202b5c2f3e]
Ensi kevät = huhtikuusta eteenpäin?
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
loco is your emo
Noni. Uusi ep lauluja vaille nauhalla. Vittuku tulee kova pläjäys. Ekaa kertaa EIYL-matzguu, josta voi olla niin vitun ylpee, että kehtaa äitillekin soittaa.
Ollaan me sun mutsin kanssa niitä aikaisempia kyllä joskus kuunneltu...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mitäs jännää täällä tapahtuu?
Sent from my iPhone 16
Tänään illemmalla olisi uusi biisi tulossa atk-verkkoon.
ei näy
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:a3a5306035="forssto"]Tänään illemmalla olisi uusi biisi tulossa atk-verkkoon.
ei näy[/quote:a3a5306035]
Imaseppa.
Päätettiin siirtää vielä parilla päivällä, mutta tossa on "vaan sulle, puppe".
Tero saatana, s'olet gay!
foppahan on tässä biisissä ihan pääosassa Kuulostaa taas vähän enemmän tuotetulta ja silotellulta. Kertsin kitarat vähän hämmensi. Se "kitaramelu"on tungettu liian syvälle . Mutta aika hyvältähän toi kuulosti
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:2efddff7fc="turston"]foppahan on tässä biisissä ihan pääosassa
En oo, Heikkone soittaa bassoo myäs tässä...[/quote:2efddff7fc]Heikkosesta tulossa fasisti diktaattori ikääntymisen myötä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mutta aika hyvältähän toi kuulosti
Kertsi ei kyllä oikein. En mä tiedä. Muutenkin tuosta puuttuu vähän jotain.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toi alun kitarointi kyllä selvästi viittaa johonkin juuttiklassikkoon mutta mihin? En keksi millään
Loistavaa joka tapauksessa, eipä malttais odottaa että saa koko levyn käpäliin. Koska sitä saa, Jyväskylän keikalta?
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
On salettiin jo Jyskylässä myynnissä...
ja viipurissa.
Hyvän oloinen biiseri, mutta kun tässä on jo ihan selkeästi tavoiteltu hitikkyyttä, niin mä olisin toivonut että oltaisi väsätty sitten ihan selkeä diskohitti. Nyt tarttuvuus jää vihjailevaksi ja biisi seisoo vielä toinen jalka siellä Humansize-/Paper Cut Eye -hiplailun karsinassa.
Soundit on aika perhanan hyvät ja Isoo Maailmaa.
näillä on joku juhlakeikka tulossa, hypettäkääs nyt.
niin ja eilen kuudennella kuultiin näiltä jännä haastis jossa käsiteltiin mm. suuseksiä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tuo "Ei vielä Ex Lion Tamer mutta kohta kyllä jos löytyy pari kisua lisää" alkaa musiikillisesti kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Ääntäminen kyllä vähän häiritsee kuuntelunautintoa mutta tuo kertsi kyllä hyppää päin kuin kookas Amurintiikeri
Plus, nää koukut tuo jotenkin etäisesti mieleen Jawboxin (eihän tää nyt siltä kuulosta mutta samantyylistä ideointia) kaikista bändeistä ja se on aina hyvä. Ei korva arvaa miten biisi tarkalleen menee - se on tuplasti parempi.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tuo "Ei vielä Ex Lion Tamer mutta kohta kyllä jos löytyy pari kisua lisää" alkaa musiikillisesti kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Ääntäminen kyllä vähän häiritsee kuuntelunautintoa mutta tuo kertsi kyllä hyppää päin kuin kookas Amurintiikeri
lol apua
ultravox
[quote:23452a69a0="Bricolage"]Tuo "Ei vielä Ex Lion Tamer mutta kohta kyllä jos löytyy pari kisua lisää" alkaa musiikillisesti kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Ääntäminen kyllä vähän häiritsee kuuntelunautintoa mutta tuo kertsi kyllä hyppää päin kuin kookas Amurintiikeri
"mur"[/quote:23452a69a0]
Singlelle löydettiin kansi sit
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
FOPPA!
lol apua
ultravox
Tosta vopite tilata:
http://www.ifsociety.com/shop.php?id=1222
Rotsit saa kyl nyt jo vaikkei vielä oikeesti myydä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9f6f952a9d="forssto"]Tosta vopite tilata:
http://www.ifsociety.com/shop.php?id=1222
Rotsit saa kyl nyt jo vaikkei vielä oikeesti myydä.[/quote:9f6f952a9d]
Voisin ottaa samalla kun noudan sen Joosen vinyylin joskus jostain en tiijä koska saat sitä?