You are not logged in.
toi Fat ei ole mitenkään kauhian kreisi, toki sillä saa sellasen totaalirätinän mut enempi itseen vetos se suht laajasti säädeltävä pyöreä mut ronski yleissärö. Tuntuis demojen perusteella vetävän aika hyvin ruvelle läpi taajuuskaistan.
Joskus muutama vuosi sitten kiinnosti nuo Zvexin efektit, mutta sitten unohtui mielestä. Sittemmin on alkanut salakavalasti kiehtomaan osa noista. En vaan tiedä ihan varmaksi mitkä niistä olisivat omaan makuun ja mitkä vaan liian modernejä kreisejä fuzzeja.
onhan just se fuzzfactory tosi hyvä, mutta nimenomaan kreisi fuzzi. itsellä myös vähän tökkii yleisesti pedaaleissa se, jos on "liikaa" saundivaihtoehtoja. parhaita on sellaset, joissa on yksi säädin ja yksi 5/5 saundi.
Joskus muutama vuosi sitten kiinnosti nuo Zvexin efektit, mutta sitten unohtui mielestä. Sittemmin on alkanut salakavalasti kiehtomaan osa noista. En vaan tiedä ihan varmaksi mitkä niistä olisivat omaan makuun ja mitkä vaan liian modernejä kreisejä fuzzeja.
En voi sulle ainakaan kitarahommiin suositella. Fuzz factory ei tykännyt olla minkään toisen särön kanssa samassa ketjussa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ Kiitti vinkistä.
Bassospämmissä kun ollaan niin itselle paras säröinen bassosoundi on tuolla Proco Ratilla soitettu. Siinä on riittävästi rosoa, mutta myös sitä roskapönttöä, josta itse tykkään bassolla. Tossa keikkailevassa bändissä basisti soittaa Muffilla ja fuzzilla ja ne tekee toisinaan soundin aivan liian pehmeäksi pörinäksi. Ratilla ei ole pehmeyden vaaraa.
Jos U.h.j.p. ei vielä ole ostanut kaappiaan niin torilla olisi myytävänä tämmöinen mörssäri. https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1068718
Last edited by hiirimattona (23.11.2015 23:29)
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:Joskus muutama vuosi sitten kiinnosti nuo Zvexin efektit, mutta sitten unohtui mielestä. Sittemmin on alkanut salakavalasti kiehtomaan osa noista. En vaan tiedä ihan varmaksi mitkä niistä olisivat omaan makuun ja mitkä vaan liian modernejä kreisejä fuzzeja.
onhan just se fuzzfactory tosi hyvä, mutta nimenomaan kreisi fuzzi. itsellä myös vähän tökkii yleisesti pedaaleissa se, jos on "liikaa" saundivaihtoehtoja. parhaita on sellaset, joissa on yksi säädin ja yksi 5/5 saundi.
Mä vähän luulen et sun ja mun kreisit ei ole ihan samat. Tavallaan kans haluaisin yhden säätimen pedaalin mut arvostan kyllä tossa Fatissa sitä et siitä saa suht hyvän oloisia variaatioita ulos.
Ja kaappi hankittu, ei oikein tommonen epäkäytännölisen kokoinen mörssäri kiinnosta.
ydinaukio wrote:hiirimattona wrote:Joskus muutama vuosi sitten kiinnosti nuo Zvexin efektit, mutta sitten unohtui mielestä. Sittemmin on alkanut salakavalasti kiehtomaan osa noista. En vaan tiedä ihan varmaksi mitkä niistä olisivat omaan makuun ja mitkä vaan liian modernejä kreisejä fuzzeja.
Mä vähän luulen et sun ja mun kreisit ei ole ihan samat.
meinaan kreisillä tässä sellaisia moderneja saundeja, jotka kuulostavat melkeinpä joltakin synalta. niitähän tuosta fuzzfactorysta irtoaa. tai ainakin kitaraversiosta. ja hauskahan sillä on tosiaan leikkiä. oma preferenssi fuzzien suhteen kohdistuu kuitenkin enemmän semmoseen 60-lukulaiseen pörinään.
Uudet housut ja paita wrote:ydinaukio wrote:hiirimattona wrote:Joskus muutama vuosi sitten kiinnosti nuo Zvexin efektit, mutta sitten unohtui mielestä. Sittemmin on alkanut salakavalasti kiehtomaan osa noista. En vaan tiedä ihan varmaksi mitkä niistä olisivat omaan makuun ja mitkä vaan liian modernejä kreisejä fuzzeja.
Mä vähän luulen et sun ja mun kreisit ei ole ihan samat.
meinaan kreisillä tässä sellaisia moderneja saundeja, jotka kuulostavat melkeinpä joltakin synalta. niitähän tuosta fuzzfactorysta irtoaa.
Varmaan, mutta tuolla lähtee myös sellainen pyöreän repivä ei-överi fuzz.
Olen miettinyt basson ostamista pari vuotta, mutta en ole saanut vielä vakuutettua itseäni sen tarpeellisuudesta. Varmaan pitäisi ensin hankkiutua eroon tuosta Ibanezin hevikitarasta.
Kuten etukäteen osasin arvailla niin empä ole jaksanut soittaa bassollani kertaakaan kun se nyt ystävän reissun takia on ollut minulla. Olisinko viidesti kaivanut ulos laukusta.
bzort glorf bööth
Throat muuten etsii basistia. Lisäinfoa: www.facebook.com/ihatethroat
Jatsarissa paras soundi
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta eipä muuta kuin basso ja vahvari ostoon. Voin myydä 100 wattisen combon sopuhintaan.
bzort glorf bööth
Tekee mieli jatsaria Sit vois vaihtaa presariin paksumman kielisetin ja olis best of molemmat maailmat.
Ehkä tolla jotain voi tehdä. Volumenuppi särisee, mut eihän tarvikaa koskee sit kun on "vola päällä". Yks viritinnuppi värisee (siks siinä varmaan oliki jesaria, niinku demppaamassa). Molemmat hihnanupit löysällä, pitäs ruuvit vaihtaa, ruuvari ei oikeen pure. Ja kuulostaa aika kämäseltä, mutta vittuakos minä siitä mitään tiedän. Merkki joku Prince.
Ehkä tolla jotain voi tehdä. Volumenuppi särisee, mut eihän tarvikaa koskee sit kun on "vola päällä". Yks viritinnuppi värisee (siks siinä varmaan oliki jesaria, niinku demppaamassa). Molemmat hihnanupit löysällä, pitäs ruuvit vaihtaa, ruuvari ei oikeen pure. Ja kuulostaa aika kämäseltä, mutta vittuakos minä siitä mitään tiedän. Merkki joku Prince.
Esim. huoltoon?
Tekee mieli jatsaria
Sit vois vaihtaa presariin paksumman kielisetin ja olis best of molemmat maailmat.
Ei pitäs selaa bassokiimassa muusikoiden.netiä, olis just hyvän vuosikerran japanijatsari myynnissä
Uudet housut ja paita wrote:Tekee mieli jatsaria
Sit vois vaihtaa presariin paksumman kielisetin ja olis best of molemmat maailmat.
Ei pitäs selaa bassokiimassa muusikoiden.netiä, olis just hyvän vuosikerran japanijatsari myynnissä
Ei pitäisi ikinä selata muusikoiden.netiä kun on GAS päällä. Jos on rahaa, saattaa käydä huonosti. Jos ei, niin rupeaa vaan vituttamaan.
Uudet housut ja paita wrote:Uudet housut ja paita wrote:Tekee mieli jatsaria
Ei pitäisi ikinä selata muusikoiden.netiä kun on GAS päällä. Jos on rahaa, saattaa käydä huonosti. Jos ei, niin rupeaa vaan vituttamaan.
Joo kävi huonosti. Sovin itseni kanssa että pistän levyjä isolla kädellä myyntiin jotta oikeutan tän hankinnan.
Eli 97-00 ajan Fender japanijatsari, just säädin intonaation kohilleen ja kylläpä kelpaa soitella ei hitto sentäs. Diggaan tosi paljon presarin möhkälekaulasta, mut onpa myös nautinnollista soittaa tämmöisellä sirommalla tosi nopealla kaulalla.
dadadrlrl wrote:Uudet housut ja paita wrote:Uudet housut ja paita wrote:Tekee mieli jatsaria
Joo kävi huonosti. Sovin itseni kanssa että pistän levyjä isolla kädellä myyntiin jotta oikeutan tän hankinnan.
Eli 97-00 ajan Fender japanijatsari, just säädin intonaation kohilleen ja kylläpä kelpaa soitella ei hitto sentäs. Diggaan tosi paljon presarin möhkälekaulasta, mut onpa myös nautinnollista soittaa tämmöisellä sirommalla tosi nopealla kaulalla.
Iso peukku! Hyvältä näytti!
bzort glorf bööth
Paljo laskutat soittotunneist?
Suosittelen tutustumaan tämän hepun opetusvideoihin: https://m.youtube.com/user/devinebass
Nettisivuiltaan löytyy bass academy jossa eritasoisia paketteja, otin joskus sen free trialin ja mietin kyllä että vois jopa maksaa tilausmaksua.
Pitäisi ostaa neljän ohmin kaappi.
bzort glorf bööth
Ei siitä varmasti haittaakaan ole.
bzort glorf bööth